Problem z M20B20 |
Autor |
Wiadomość |
RysiekM20
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 7 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 26-10-08, 21:16 Problem z M20B20
|
|
|
Witam.
Mam taki problem ze swoim E30 M20B20 że chodziła kulwo na wolnych obrotach więc wymieniłem kopułke, palec, kable WN ( wszystko Bremi), regulator ciśnienia paliwa też nowy oryginalny, sonada nowa BOSCH, świece oryginalne kupiłem,silniczki krokowe też podmieniałem i przepływomierze, sprawdziłem wtryskiwacze ( też dobre), a że miała słabe ciśnienie na 5 cylindrze to wymieniłem pirścienie tłokowe, panewki korbowodowe, uszczelniacze zaworowe, dotarłem zawory i już myślałem że bedzie Ok a ona chodzi dalej jak chodziła na wolnch obrotach czyli chodzi, chodzi i nagle przerywa jakby wypadały cylindry z pracy czasami mało nie zgasnie i tak cały czas. Czasami odpali dobrze a czsami niechce a wkońcu odpala na strzał czyli pół obrotu wału.
Prosze pomóżcie bo już nie mam do niej nerwów.
Pozdrawiam wszystkich miłośników BMW. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
RysiekM20
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 7 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 27-10-08, 15:52
|
|
|
Przepływomierz wymieniałem. Dzisiaj byłem na kompie i nic nie wykazało. Ale na zimnym silniku jak próbuje ją odpalić to za pierwszym razem niechce ale jak ją pochechłam to za drugim razem pali na strzał. Może pompa? |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 27-10-08, 18:37
|
|
|
miałek tak ale po wymianie świec i przepływki przeszło.....może jednak ten przepływomiessz nie za dobry kupiłeś? |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
RysiekM20
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 7 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 27-10-08, 18:45
|
|
|
Przepływka raczej dobra bo przecież na kompie by wyszło a do tego na tej starej przepływce też tak było i ten objaw nie zrobił się od razu tylko teraz nasilił. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
RysiekM20
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 7 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 27-10-08, 19:35
|
|
|
Nieszczelności na 100% nigdzie niema, a ja tak myśle o pmpie paliwa bo powyżej pisałem o tym odpalaniu. Może to być wina pompy czy nie? |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 27-10-08, 19:55
|
|
|
RysiekM20 napisał/a: | Przepływka raczej dobra bo przecież na kompie by wyszło |
oj u mnie na kompie tez była dobra i co z tego? komp nie zdiagnozuje czy wszystko ok (sam czujnij to nie wszystko - u mnie blaszka ciezko chodziła i była lekko odgięta) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
RysiekM20
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 7 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 27-10-08, 20:03
|
|
|
u mnie ta blaszka lekko chodzi bo sprawdzałem. A jaki ciśnienie powinno być i sprawdzić zaraz za pompą czy na listwie? |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
RysiekM20
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36 M50B20 Vanos, E30 M20B20
Imię: Rysiek
Dołączył: 26 Paź 2008 Posty: 7 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 27-10-08, 20:14
|
|
|
Chyba lepiej przed bo za regulatorem bedzie ciśnienie które utrzymuje regulator.
Jutro sprawdze i dam znac jakie jest ale przypominam sobie że kiedys sprawdzałem i było chyba 2,8bara ale teaz tez sprawdze.
Jak by wam przyszło coś jeszcze do głowy to piszczie.
Pozdrawiam.
[ Dodano: Sro Paź 29, 08 17:27 ]
Witam pnownie.
Ciśnienia na pompie jeszcze nie sprawdziłem ale próbowałem w przepływomierzu regulować potencjometr i auto chodziło jeszcze gorzej. Po odpieciu przepływki ciężej wchodzi na obroty i jak potencjometr był na wierzchu to przy dodawaniu gazu widać było że przepływka chodzi płynnie. Powiedzcie mi czy po odpięciu wtyczki od silniczka krokowego powinna być jakaś reakcja czy nie bo u mnie niema dopiero jak w niego pukne to obroty troche spadają i jak podepne wtyczke to rosną. Wtyczki wszystkie sprawdziłem i żadna nie jest pognita. Co to może być że przy zmianie biegu jak dodaje gazu silnik sie czasami przydusi i zaraz jest normalnie jak by mu chwilowo czegoś brakło?
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Lis 03, 08 11:20 ]
Ciśnienie na pompie sprawdziłem i jest tak jak wczesniej czyli 2,8 bara. Autko na wolnych zaczeło gasnąć.
[ Dodano: Pon Gru 08, 08 16:57 ]
Witam.
Czy już nikt niema jakichkolwiek pomysłów dodam że auto jak chodziło tak chodzi jeszcze gorzej. Zaczeło strzelać w przepustnice ( tak mi się wydaje) i ekonomizer przestał działać ale jak auto ma tą przerwe w pracy silnika to sie załącza i zaraz znowu nie chodzi. Jak odepne czujnik położenia przepustnicy to obroty się podnoszą ale wtedy auto pali na strzał a jak czujnik podepne to wraca do obrotów normalnych ale na strzał już nie pali.
Pozdrawiam Wszystkich i prosze o pomoc. |
|
|
|
|
|