Turboooo |
Autor |
Wiadomość |
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 31-10-08, 13:53
|
|
|
Żeby to tylko wystarczyło do zmian to byłoby fajnie.
Wszystko powyżej 0,4- 0,5 bara dla serii to śmierć. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 31-10-08, 14:01
|
|
|
padre napisał/a: | Żeby to tylko wystarczyło do zmian to byłoby fajnie.
Wszystko powyżej 0,4- 0,5 bara dla serii to śmierć. |
To fakt to wszystko to szmelc.
Z rtm t osie z toba nie zgodze.
W Polsce juz lata jakies 2 lata e30 z m20b20 + dol m20b27 na doladowaniu 0,8 bara (,na seryjnych gartach)
Wszytsko zalezy od wystrojenia.
W szwecji sa np. BMW E28 535i dmuchane na 500KM na seryjnych bebechach i jakos lataja.
Fakt ze w szwecji jest mnostow magikow od uturbiania silnikow, tam nawet S14 uturbiaja.
A zeby uturbic S14 to juz jaja tzreba miec
Chociaz powiem ci sam, ze balbym sie dmuchac seryjny silnik |
_________________ rev |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 31-10-08, 14:33
|
|
|
Ja raczej pisałem pod kątem swojego motoru, polataj na serii M52 0,8 bara to się rozleci.
W M50 bym nie zaryzykwał więcej niż 0,5, a to lepszy motor do uturbienia. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 31-10-08, 15:06
|
|
|
padre napisał/a: | Ja raczej pisałem pod kątem swojego motoru, polataj na serii M52 0,8 bara to się rozleci.
W M50 bym nie zaryzykwał więcej niż 0,5, a to lepszy motor do uturbienia. |
Nie wiem czy bywasz na sr.pl tam byl odmuchniete dosc mocno M50 na seryjnych gratach
Cytat: | Silnik: stage@1 ukończony
- silnik M50B25 vanos, dół seryjny po remoncie, głowica po remoncie
- odprężony do 8,5:1 - dwie seryjne uszczelki + przekładka między nimi wykonana samodzielnie
- turbo TD04HL-16T, chłodzenie wodą, zitegrowany WG (aktuator przeniesiony w inne miejsce)
- doładowanie 0,8bar, zaczyna ładować od 2000obr, przy 2800 jest fullboost
- łapa silnika prawa wyspawana od nowa - seryjna przeszkadzała w założeniu orurowania
- silnik zalany olejem Valvoline VR1 Racing 5W-50 |
|
_________________ rev |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 31-10-08, 17:18
|
|
|
Też słuyszałem ze M50 daje rade na niezakutym dole. Ponoć 0,5 Bara bez problemu wytrzyma. Ale wiadomo jak dojechana jednostka i fabryki nie trzyma to nie wytrzyma Turbo. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 31-10-08, 18:05
|
|
|
fajnie ale ten zestaw to ma raczej turbine made in china. z tego co wiem porzadna turbina kosztuje ze 3-4 tys (albo mam przekichane info statre). Co do dmuchania, wiem ze ktoś dmuchnął m20b25 na 0,8 bara na seryjnych bebehach. Jak mówił Enzom kwestia strojenia (podczas którego spłyneły tłoki ).
I pytanko - S14 to silnik czy łunochód jakiś? (bo mi sie z nyskami kojarzy) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 31-10-08, 18:27
|
|
|
S14 - to silnik z M3 E30 (320IS)
s14b20, s14b23, s14b25 |
_________________ rev |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 31-10-08, 18:34
|
|
|
dzięki za info Enzo |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 31-10-08, 18:49
|
|
|
z 10 tys? (strzelam) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 31-10-08, 19:20
|
|
|
mówie o cenach do nissanów bo tomaracing w nich siedzi, kute tłoki dobrej firmy 10 tys:/. |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 31-10-08, 19:36
|
|
|
Dokłądnie na zakucie to trzeba tyle szykować. I chyba tylko w Tomaracing własnie można się pytać. Golfa II taki jeden typek zakuł to sporo floty w to wywalił. Ale tam było też rozwiercanie pojemnośći, kanałów dolotowych i inne cuda. Do tego potężne turbo G Reedy i wytrzymuje ponoć dużo. Ze 150Km ma ponad 400KM, ale ponoć można zestroić na więcej. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
|