[e36 318is] interpretacja protokołu pomiaru zbieżności |
Autor |
Wiadomość |
nokio
BMW: e36 318is
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26-05-12, 17:29 [e36 318is] interpretacja protokołu pomiaru zbieżności
|
|
|
Witam, dzisiaj rano robiłem zbieżność po wymianie gałek, poprosiłem gościa również o zbieżność o geometrie kół tylnych. Teraz wróciłem do domu i analizuje sobie wydruk i wydaje mi się, że coś jest nie tak, tj:
pochylenie koła przedniego lewego/prawego
zbieżność połówkowa koła przedniego lewego
pochylenie koła tylnego lewego/prawego
Dodam, że skasował mnie tylko za zbieżność z przodu i wymianę gałek. Mówił, że reszta jest ok jednak sądząc po protokole chyba jednak nie.
Jak myślicie, jechać do gościa jeszcze raz czy może zostać tak jak jest?
Z góry dzięki za odpowiedź.
e36 318is 92r.
|
|
|
|
|
KruszaK
pom pom pom!
BMW: E39
Silnik: M57D25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 7 razy Wiek: 31 Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 2138 Skąd: BIA
|
Wysłany: 26-05-12, 18:18
|
|
|
z tego wynika że wszystko mieści się w odchyłkach więc jest dobrze co tu kombinować... |
|
|
|
|
nokio
BMW: e36 318is
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 26-05-12, 18:37
|
|
|
No ale pochylenia przednich kół mają odchylenia o 2 stopnie od ori czy mi sie wydaje?:) |
|
|
|
|
lobek
BMW: E39
Imię: Robert
Silnik: m57d30
Pomógł: 125 razy Wiek: 31 Dołączył: 17 Lip 2010 Posty: 5184 Skąd: Mikołów
|
|
|
|
|
nokio
BMW: e36 318is
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27-05-12, 13:10
|
|
|
Gleba jest |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 27-05-12, 16:06
|
|
|
pieknie rowniutkie auto bardzo ladne parametry natomiast cos mi sie nie podoba poniewaz widze ze koles od zbieznosci nie zrobil pochylenia tylnych kol roznica prawie stopnia do serii to dosc duzo nie chcialo mu sie lub bal sie ze sie pourywaja sruby od regulacji katow powinien dac minimum 1,40' ale ja bym ustawil tak samo jak przod coz jednemu sie chce drugiemu nie ale kase wziasc latwo
pojechal bym do niego niech poprawia tyl bo jest zle ustawiony |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
nokio
BMW: e36 318is
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Mar 2012 Posty: 238 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 27-05-12, 20:06
|
|
|
Dzięki za odpowiedź, chyba podjade do niego jutro. Nie uważasz, że przednie koła też są w za dużym negatywie? |
|
|
|
|
x_e_o_n
BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy Wiek: 46 Dołączył: 02 Lip 2008 Posty: 2521 Skąd: K/R/A/K/O/W
|
Wysłany: 27-05-12, 21:00
|
|
|
Niestety kola przednie nie sa regulowane tzn. sa ale tylko za pomoca poduszek od M3 lub za pomoca camberow ale pochylenie -2 to naprawde nie duzo a taki wynik jest powodem obnizenia samochodu
co do tylnych kol to poprostu mu sie nie chcialo tego robic tylko tak jak mowie jest szansa ze moga sie urwac sruby od regulacji katow
podjedz i zapytaj czemu nie zrobil a zanim zacznie ustawiac i podpinac czujniki do kol niech sprawdzi czy sie sruby ruszaja
pozdro |
_________________ ZAPRASZAM
|
|
|
|
|
Karolo
BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 153 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 27-05-12, 23:12
|
|
|
A śruby się ukręcą na 90% więc lepiej niech tego nie rusza. Jeszcze nie spotkałem się z przypadkiem, żeby bez gruntownego obtłukiwania młotkiem i maczania w nafcie acentryki na wahaczu z tyłu puściły... tył też się znegował przez glebe. |
_________________ FB FTWL Motorsport |
|
|
|
|
dominpl
BMW: E46 330xi
Imię: Dominik
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Dołączył: 01 Wrz 2011 Posty: 567 Skąd: Wrocław/Zduńska Wola
|
Wysłany: 28-05-12, 01:54
|
|
|
U mnie się nie urwały |
|
|
|
|
|