BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 05-11-08, 19:51
a ja jednak kupiłem power disci i klocki te ścinane ate! i dzis skonczyłem je montowac! aktualnie je docieram takze nie powiem za bardzo o skutecznosci hamowania!
hehe te tarcze to sa pokryte jakims cynkiem czy cos!(chyba zeby nie korodowała reszta tarczy)! nie sa w zadnym olejopodobnym czyms, sa suchutkie, i wyglad maja dziwny jak sie z pudełka je wyjmuje bo takie całe szare! ale zamontowałem przejechałem sie troche i przyhamowałem troszke lekko i ten ocynk czy cos zeszło z powierzchni pracujacej i teraz zajebiscie wygladaja!
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 05-11-08, 19:59
hehe
jak dotre to powiem jak hamuja przy pełnym ostrym wcisku!
a fotek nie zrobie bo aparatu nie mam :niepasi: po weekendzie pykne bo bede miał dopiero
ale podoba mi sie ten ocynk czy cos, bo nie bedzie tak rdzewiec ta czesc co na piaste nachodzi, a zawsze malowałem ja na czarno zeby nie było rudej a tak to mniej roboty
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
Wysłany: 06-11-08, 10:42
to szare na tych tarczach to jest zabezpieczenie przed rdzą jak tarcze leżą długo na półce w hurtowniach, to jest cienka warstwa czegoś co schodzi pazokciem
aha bardzo ważne, tych tarcz sie nie oddtłuszcza przed załozeniem, po to własnie jest to cos na nich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach