Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
e46 320i przerobienie instalacji stag300
Autor Wiadomość
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 12-08-12, 14:52   

Żółty Valtek i Alaska, rzeźba w gó wnie. Wypieprzyć całość i działać.

bmw1992, zmiotłeś komentarzem. Klasyka :krzeslo:
_________________
 
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 13-08-12, 19:06   

ja mam takie ułożenie przewodów i nie mam problemów z spadkami ciśnienia na listwach

Shot at 2012-08-13

Shot at 2012-08-13

Shot at 2012-08-13
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
jacol e36 



BMW: E36 320 touring
Imię: jacek
Silnik: M52B20
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 299
Skąd: wlkp
Wysłany: 15-08-12, 13:18   

nie porownuj m52 do m54 bo to inna bajka :D do e46 330 proponuje; Instalacja LR Omegas oparta na wtryskiwaczach Med i Reduktorze IG1+ Specjalny Firmware do sterownika, w innym przypadku to strata kasy i czasu ;)
 
 
iroonhide 
Przyjaciel forum



BMW: E39 525i
Imię: Mariusz
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy
Wiek: 38
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 370
Skąd: Konin
Wysłany: 17-08-12, 21:47   

Witam po długiej przerwie związaną z wyjazdem.
Kabla nie kupiłem z barku czasu a przed wyjazdem przerobiłem sam te instalację, za reduktorem idzie rozdzielacz na dwa węże i listwa została zakupiona nowa - jednak czerwone valteki, (bo dowiedziałem się że instalację z 1 ohm na 3 ohm można bez problemu przeprogramować w kompie) wężyki od listwy do dyszy mają po jakieś 7cm ogólnie najkrótsze jakie dało się zrobić (poprzednie miały coś koło 12cm - nie wiem czy to ma znaczenie ale ponoć czym krótsze tym lepsze) a po tym wszystkim pojechałem tylko na regulacje i efekt taki ze z 16l na 100 spadło do 10l na 100km. Z tamtymi wtryskami miałem też taki problem że zdarzyło się wypadanie zapłonów i ogólnie brak mocy przy mocnym depnięciu, czasem się zadławiła. Ale jest jeszcze jeden problem bo gazwonik nie mógł jej wyregulować i twierdzi że to wina umiejscowienia dyszy, u mnie są obok wtrysków od benzyny a on twierdzi że powinny być za wtryskiwaczami i w dodatku przedłużone i do tego zabiegu trzeba korektor zdejmować :/ lipa... a
_________________

 
 
 
chodz90 



BMW: E36 320i 96r. E39 520i 01r.
Imię: Darek
Silnik: m52 m54
Nadwozie: Touring
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 23
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-09-12, 20:08   

kat23 napisał/a:
ja mam takie ułożenie przewodów i nie mam problemów z spadkami ciśnienia na listwach
Obrazek
Shot at 2012-08-13
Obrazek
Shot at 2012-08-13
Obrazek
Shot at 2012-08-13


Węże po kolektora powinny być jak najkrótsze, a wtryskiwacze ustawione pionowo, poniewaz jesli sa inaczej bardzo szybko ulegaja zabrudzeniu.
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 19-09-12, 14:17   

dzięki za info przy swapie zmienię to
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14