Instalacja LPG. PROSZE O POMOC!! |
Autor |
Wiadomość |
Kamilosik
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Imię: Kamil
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 05 Gru 2012 Posty: 3 Skąd: kielce
|
Wysłany: 05-12-12, 15:34 Instalacja LPG. PROSZE O POMOC!!
|
|
|
Witam! Jestem nowy na forum wiec jesli nie pisze w odpowiedniej rubryce to z góry przepraszam moderatorow... Mój problem polega na tym że chciałbym załozyć instalacje gazowa z tym że moje BMW jest warte góra 2.5 tysiaca zł wiec o sekwencji nie myśle nawet i zastanawiam sie nad instalacja na blossie czy czymś takim... jest sens zakładac w dzisiejszych czasach taka instalacje?? |
|
|
|
|
Michuuu
BMW: e36 318is
Imię: MichaU
Silnik: R4
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 67 Skąd: CTR
|
Wysłany: 05-12-12, 16:34
|
|
|
Możesz założyć sekwencje a później ją wyjąć i przełożyć do następnego samochodu więc ja bym był za ta opcja.
A co do zwykłego gazu to kiedyś tylko taki był i pełno samochodów na nim jeździło i jeździ do dzis, w tym wiele samochodów z wielopunktem i żyją. Jak dobrze założona i ustawiona to nie powinno być problemów z wybuchami itp, tylko że wiadomo do sekwencji się to nie umywa.. i straty w mocy są tego się nie ominie. Twój wybór. |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 05-12-12, 18:00
|
|
|
Zwykłą instalację sobie daruj nie ma to sensu bo odczujesz spadek mocy i możesz mieć z nią w kółko problemy...
Sekwencja jak najbardziej wskazana a co się da się przełożyć później do kolejnego autka to się okaże bo nie wiadomo jaki będzie następca
Zadałeś sobie pytanie ile pojeździsz tym autkiem będzie Ci się to opłacać ?
nie dziękuj - kliknij pomógł |
|
|
|
|
mati.91
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 502 Skąd: KRA
|
Wysłany: 05-12-12, 22:51
|
|
|
co do zwykłego gazu, czyli np II gen przy silnikach na wielopunkcie sprawa wygląda tak, że będą strzelać. Mniej lub bardziej, ale będą. Montuje się co prawda klapki antystrzałowe, z tym, że przy plastiku w b20 może być różnie, a szkoda, żeby zaraz po założeniu takiej instalacji rozerwało kolektor dolotowy. |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 05-12-12, 23:31
|
|
|
Dla mnie I/II generacja to już przeżytek, ale jak już chcesz zapakować to tylko na blosie. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 06-12-12, 07:14
|
|
|
MIKUr1 napisał/a: | Dla mnie I/II generacja to już przeżytek, |
No przezytek, ale do przezytkowanego auta to tylko taka instalka
Kamilosik, załóż sekwencję nawet używaną by zmniejszyć koszta założenia. Kamilosik napisał/a: | jest warte góra 2.5 |
Jesteś zainteresowany sprzedażą?? |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 06-12-12, 09:58
|
|
|
lolejko napisał/a: | ale do przezytkowanego auta to tylko taka instalka |
Czyli sekwencja do E30 to już czysta fanaberia? |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 06-12-12, 11:00
|
|
|
Sekwencja w E30 jest jak najbardziej na miejscu.
Czy jest sens na blosie składać, może i jest, widziałem kiedyś na allegro M52B28 na Blosie Ale imo szkoda nerwów, lepiej dołożyć i kupić nawet używaną sekwencję i cieszyć się jazdą. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Kamilosik
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e36
Imię: Kamil
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35 Dołączył: 05 Gru 2012 Posty: 3 Skąd: kielce
|
Wysłany: 06-12-12, 11:09
|
|
|
Znalazłem opcje jeszcze załozenia instalacji gazowej sekwencyjnej używanej wiec dam sobie rade. Samochodu nie chce sprzedac bo mimi tego ze jest stary to motor jest naprawde zdrowy... Dziekuje wszystkim za odpowiedzi. |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 06-12-12, 11:54
|
|
|
MIKUr1 napisał/a: | Czyli sekwencja do E30 to już czysta fanaberia? |
Dla mnie tak Oczywiście w M40. A sugeruje to tym, że mam taka instalkę w swoim wole roboczym i nie wyobrażam sobie w tym sekwencji.
Odpalam od razu na LPG, czyli już jakas jest oszczędność. Nic nie musze tu się obawiać, że mi sterownik bzikuje. Bo wczesniej miałem jakiś i mi ładował LPG z Pb na raz, przeróbka na śrubeczkę załatwiła wszystkie problemy. Jedynie gdy temperatura jest bliska zeru to odpalenie auta polega na odpaleniu z benzynki i po 5s LPG i ogień
I nic sie złego z autem czy pompka nie dzieje
Sekwencja by tu nie zdała egzaminu, bo musiałbym na Pb jeździć w mrozy przez jakies 5km by się przełączyła na LPG i praktycznie LPG by nie było uzywane. |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Michuuu
BMW: e36 318is
Imię: MichaU
Silnik: R4
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Lis 2012 Posty: 67 Skąd: CTR
|
Wysłany: 06-12-12, 13:00
|
|
|
Cytat: | Dla mnie tak Oczywiście w M40. A sugeruje to tym, że mam taka instalkę w swoim wole roboczym i nie wyobrażam sobie w tym sekwencji.
Odpalam od razu na LPG, czyli już jakas jest oszczędność. Nic nie musze tu się obawiać, że mi sterownik bzikuje. Bo wczesniej miałem jakiś i mi ładował LPG z Pb na raz, przeróbka na śrubeczkę załatwiła wszystkie problemy. Jedynie gdy temperatura jest bliska zeru to odpalenie auta polega na odpaleniu z benzynki i po 5s LPG i ogień
I nic sie złego z autem czy pompka nie dzieje
Sekwencja by tu nie zdała egzaminu, bo musiałbym na Pb jeździć w mrozy przez jakies 5km by się przełączyła na LPG i praktycznie LPG by nie było uzywane. |
Dokładnie tak jak Mówisz. Szwagier przy -20 m40 palił na benzynie pare sekund prze-gaz i na gazie i chodziła bez lipy żadnych wystrzałów a na dodatek miał holenderska |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 06-12-12, 15:56
|
|
|
Myślę że idąc w używaną sekwencję robisz jak najbardziej dobrze Tylko dobierz odpowiednio graty by to chodziło jak należy.
Zostaje jeszcze kwestia osoby która Ci ogarnie wysterowanie tego, bo to druga połowa sukcesu |
|
|
|
|
ManiekCSL
BMW: 328iS
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Kwi 2011 Posty: 224 Skąd: Jastrzębie-Zdrój
|
Wysłany: 08-12-12, 17:52
|
|
|
mati.91 napisał/a: | co do zwykłego gazu, czyli np II gen przy silnikach na wielopunkcie sprawa wygląda tak, że będą strzelać. Mniej lub bardziej, ale będą. Montuje się co prawda klapki antystrzałowe, z tym, że przy plastiku w b20 może być różnie, a szkoda, żeby zaraz po założeniu takiej instalacji rozerwało kolektor dolotowy. |
Jak czytam takie głupoty to mi się rzygać chce
O tym że będą strzelać nie decyduje gaz tylko stan Twojego silnika, nawet sposób montażu to drugorzędna sprawa.
Nie bronię gazu II generacji bo sam uważam że jest do dupy ale to co napisałeś ma się nijak do M50 i innych z epoki
Wady:
-spadek mocy
-odczuwalnie większe zużycie paliwa jak jest dobrze wyregulowany
-mniej precyzyjnie dobrana dawka paliwa
-więcej mi się nie chce pisać...
Zalety:
-prosty montaż
-jedyne co się może zepsuć to elektrozawór lub reduktor |
_________________ Moje BMW: http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=17110
|
|
|
|
|
|