Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja LPG. PROSZE O POMOC!!
Autor Wiadomość
Kamilosik 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e36
Imię: Kamil
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 3
Skąd: kielce
Wysłany: 05-12-12, 15:34   Instalacja LPG. PROSZE O POMOC!!

Witam! Jestem nowy na forum wiec jesli nie pisze w odpowiedniej rubryce to z góry przepraszam moderatorow... Mój problem polega na tym że chciałbym załozyć instalacje gazowa z tym że moje BMW jest warte góra 2.5 tysiaca zł wiec o sekwencji nie myśle nawet i zastanawiam sie nad instalacja na blossie czy czymś takim... jest sens zakładac w dzisiejszych czasach taka instalacje??
 
 
Michuuu 


BMW: e36 318is
Imię: MichaU
Silnik: R4
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 67
Skąd: CTR
Wysłany: 05-12-12, 16:34   

Możesz założyć sekwencje a później ją wyjąć i przełożyć do następnego samochodu więc ja bym był za ta opcja.

A co do zwykłego gazu to kiedyś tylko taki był i pełno samochodów na nim jeździło i jeździ do dzis, w tym wiele samochodów z wielopunktem i żyją. Jak dobrze założona i ustawiona to nie powinno być problemów z wybuchami itp, tylko że wiadomo do sekwencji się to nie umywa.. i straty w mocy są tego się nie ominie. Twój wybór.
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-12-12, 18:00   

Zwykłą instalację sobie daruj nie ma to sensu bo odczujesz spadek mocy i możesz mieć z nią w kółko problemy...

Sekwencja jak najbardziej wskazana a co się da się przełożyć później do kolejnego autka to się okaże bo nie wiadomo jaki będzie następca :P

Zadałeś sobie pytanie ile pojeździsz tym autkiem będzie Ci się to opłacać ?





nie dziękuj - kliknij pomógł :)
 
 
mati.91 



BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 23 razy
Wiek: 33
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 502
Skąd: KRA
Wysłany: 05-12-12, 22:51   

co do zwykłego gazu, czyli np II gen przy silnikach na wielopunkcie sprawa wygląda tak, że będą strzelać. Mniej lub bardziej, ale będą. Montuje się co prawda klapki antystrzałowe, z tym, że przy plastiku w b20 może być różnie, a szkoda, żeby zaraz po założeniu takiej instalacji rozerwało kolektor dolotowy.
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 05-12-12, 23:31   

Dla mnie I/II generacja to już przeżytek, ale jak już chcesz zapakować to tylko na blosie.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 06-12-12, 07:14   

MIKUr1 napisał/a:
Dla mnie I/II generacja to już przeżytek,

No przezytek, ale do przezytkowanego auta to tylko taka instalka :P
Kamilosik, załóż sekwencję nawet używaną by zmniejszyć koszta założenia.
Kamilosik napisał/a:
jest warte góra 2.5

Jesteś zainteresowany sprzedażą?? :P
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 06-12-12, 09:58   

lolejko napisał/a:
ale do przezytkowanego auta to tylko taka instalka


Czyli sekwencja do E30 to już czysta fanaberia? :P
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 06-12-12, 11:00   

Sekwencja w E30 jest jak najbardziej na miejscu.

Czy jest sens na blosie składać, może i jest, widziałem kiedyś na allegro M52B28 na Blosie :O Ale imo szkoda nerwów, lepiej dołożyć i kupić nawet używaną sekwencję i cieszyć się jazdą.
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Kamilosik 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e36
Imię: Kamil
Silnik: m52b20
Nadwozie: Coupe
Wiek: 35
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 3
Skąd: kielce
Wysłany: 06-12-12, 11:09   

Znalazłem opcje jeszcze załozenia instalacji gazowej sekwencyjnej używanej wiec dam sobie rade. Samochodu nie chce sprzedac bo mimi tego ze jest stary to motor jest naprawde zdrowy... Dziekuje wszystkim za odpowiedzi.
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 06-12-12, 11:54   

MIKUr1 napisał/a:
Czyli sekwencja do E30 to już czysta fanaberia?

Dla mnie tak :) Oczywiście w M40. A sugeruje to tym, że mam taka instalkę w swoim wole roboczym i nie wyobrażam sobie w tym sekwencji.
Odpalam od razu na LPG, czyli już jakas jest oszczędność. Nic nie musze tu się obawiać, że mi sterownik bzikuje. Bo wczesniej miałem jakiś i mi ładował LPG z Pb na raz, przeróbka na śrubeczkę załatwiła wszystkie problemy. Jedynie gdy temperatura jest bliska zeru to odpalenie auta polega na odpaleniu z benzynki i po 5s LPG i ogień :D
I nic sie złego z autem czy pompka nie dzieje :)
Sekwencja by tu nie zdała egzaminu, bo musiałbym na Pb jeździć w mrozy przez jakies 5km by się przełączyła na LPG i praktycznie LPG by nie było uzywane.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Michuuu 


BMW: e36 318is
Imię: MichaU
Silnik: R4
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 67
Skąd: CTR
Wysłany: 06-12-12, 13:00   

Cytat:
Dla mnie tak :) Oczywiście w M40. A sugeruje to tym, że mam taka instalkę w swoim wole roboczym i nie wyobrażam sobie w tym sekwencji.
Odpalam od razu na LPG, czyli już jakas jest oszczędność. Nic nie musze tu się obawiać, że mi sterownik bzikuje. Bo wczesniej miałem jakiś i mi ładował LPG z Pb na raz, przeróbka na śrubeczkę załatwiła wszystkie problemy. Jedynie gdy temperatura jest bliska zeru to odpalenie auta polega na odpaleniu z benzynki i po 5s LPG i ogień :D
I nic sie złego z autem czy pompka nie dzieje :)
Sekwencja by tu nie zdała egzaminu, bo musiałbym na Pb jeździć w mrozy przez jakies 5km by się przełączyła na LPG i praktycznie LPG by nie było uzywane.


Dokładnie tak jak Mówisz. Szwagier przy -20 m40 palił na benzynie pare sekund prze-gaz i na gazie i chodziła bez lipy żadnych wystrzałów a na dodatek miał holenderska :D
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-12-12, 15:56   

Myślę że idąc w używaną sekwencję robisz jak najbardziej dobrze :) Tylko dobierz odpowiednio graty by to chodziło jak należy.

Zostaje jeszcze kwestia osoby która Ci ogarnie wysterowanie tego, bo to druga połowa sukcesu :)
 
 
ManiekCSL 



BMW: 328iS
Imię: Marcin
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 224
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 08-12-12, 17:52   

mati.91 napisał/a:
co do zwykłego gazu, czyli np II gen przy silnikach na wielopunkcie sprawa wygląda tak, że będą strzelać. Mniej lub bardziej, ale będą. Montuje się co prawda klapki antystrzałowe, z tym, że przy plastiku w b20 może być różnie, a szkoda, żeby zaraz po założeniu takiej instalacji rozerwało kolektor dolotowy.


Jak czytam takie głupoty to mi się rzygać chce
O tym że będą strzelać nie decyduje gaz tylko stan Twojego silnika, nawet sposób montażu to drugorzędna sprawa.
Nie bronię gazu II generacji bo sam uważam że jest do dupy ale to co napisałeś ma się nijak do M50 i innych z epoki


Wady:
-spadek mocy
-odczuwalnie większe zużycie paliwa jak jest dobrze wyregulowany
-mniej precyzyjnie dobrana dawka paliwa
-więcej mi się nie chce pisać...

Zalety:
-prosty montaż
-jedyne co się może zepsuć to elektrozawór lub reduktor
_________________
Moje BMW: http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=17110
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14