BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
Wysłany: 07-02-08, 19:23
Don.Wojciech, Jestem jak najbardziej na tak w twoim projekcie!
Swapowanie może jest bardziej opłacalne, ale turbo w IS-e może dać wiele radości!
Ciekawy jestem bardzo tego projektu, oby tylko nie spoczoł!
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-02-08, 19:28
można wsadzić V8 za 9tyś zł na czysto z robocizną i wszystkimi gratami. dotego sprzdajesz swój silnik i graty to powiedzmy na czysto wynosi cię te 7tys zł i masz V8 pod machą i zero problemów nie to co przy turbo
ja ostatnio wertuje wszystkie opcje i strasznie mi V8 W TRóJECZCE PRZYPADłO DO GUSTU A SILNIK BODAJZE TYLKO O 25KG JEST CIężSZY OD M50
BMW: czarnula coupe :D
Imię: Wojtek/Kamil jak kto woli Pomógł: 15 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 490 Skąd: Łódź
Wysłany: 07-02-08, 22:11
///ESIU napisał/a:
BODAJZE TYLKO O 25KG JEST CIężSZY OD M50
dokładnie bo ma aluminowy blok
a z turbo damy rade, na wiosnę już powinno syczeć i prychać
_________________ Nie dziękuj, kliknij pomógł!! zdjęcia mojej ślicznej
___________________________________________________________
Ejj Boże na motorze weź mnie, a może po hardcorze byle nie we śnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach