Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie pali :(
Autor Wiadomość
arcik155 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E30
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 29-07-08, 18:18   Nie pali :(

Witam wszystkich ! A więc tak, mam taki problem że moje m20b20 nie chce zapalic, kręci rozrusznikiem i kręci i lipa iskra jest, paliwo dochodzi, niewiem co jest grane . Od czego jeszcze może to być. To stało sie tak nagle że nie mogłem odpalic, nic nie wymieniałem itp. Proszę o pomoc. Aha jeszcze przypomne ze nie mam gazu

Moge jeszcze dodac że przed tym wycierałem blok szmatą bo gdzies uciekał mi płyn i chciałem zobaczyć gdzie, no i węże ściskałem ręką od termostatu i chłodnicy bo chcialem sprawdzić gdzie cieknie.
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-07-08, 18:21   

Ciężko stwierdzić na odległość co jej dolega. Sprawdź może przewody wysokiego napięcia.
Miałem kiedyś podobny przypadek ze szmatką jak wycierałem silnik. Miałem przebicie na przewodzie i do nadwozia masował. Za nic w świecie nie chciała zapalić.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
arcik155 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E30
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 29-07-08, 18:25   

No i co zrobiłes ?

[ Dodano: Wto Lip 29, 08 18:26 ]
No ale to tak nagle przestała by palic wogóle ?

[ Dodano: Wto Lip 29, 08 18:27 ]
Dałem auto do mechanika i mechanik też se nie może z tym poradzić :(
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-07-08, 18:33   

arcik155 napisał/a:
No ale to tak nagle przestała by palic wogóle ?

Dokładnie. byłem w szoku lekkim bo przed chwilą wszystko ok, atu zonk.
Cytat:
No i co zrobiłes ?

Oddaliłem przewód od nadwozia.
Prawdopodobnie to będzie coś z elektryką jeśli paliwo i iskra jest.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
arcik155 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E30
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 29-07-08, 18:43   

Tez tak własnie myśle ze z elektryką, ale nie wiem dokładnie co :( bo tak nagle coś z zapłonu chyba nie padło, bo chyba odpalił by jakby coś padło ale nie chodziłby jak trzeba, tak myśle bynajmniej, kurde zły jestem bo dopiero co silnik wymieniłem :/ a tu juz po miesiącu jakies problemy a wszystko chodziło przez ten miesiąc OK, paliła bez problemu itp
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-07-08, 18:44   

Czujnik temperatury sprawdź.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
arcik155 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E30
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 29-07-08, 18:47   

Sory ze drugi raz wysłalem to samo
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 40
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-08, 18:49   

Może ocś odłączyłes przy przecieraniu... podopychaj wszystkie kable w zasięgu wycierania.... A wcześniej odpalał bez problemu czy dawał jakieś oznaki??
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
arcik155 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: E30
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 9
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: 29-07-08, 18:52   

Powiedz mi Jak ten czujnik sie sprawdza ?

[ Dodano: Wto Lip 29, 08 18:56 ]
Wczesniej odpalał odrazu bez problemu, jeszcze normalnie gdzies z trzy godzinki przed, i niedawał żadnych oznak wszystko było jak w najlepszym porzadku

[ Dodano: Wto Lip 29, 08 19:13 ]
Koledzy powiedzcie mi jak ten czujnik sie sprawdza bo nie wiem, a jak to nie czujnik to co mogło jeszcze paść ? mógł paść regulator cisnienia paliwa ? Od tego tez zalezy ?
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-07-08, 21:11   

Czujnik możesz sprawdzić onomierzem (miernikiem) . Sprawdzasz czy rezystencja podczas zwiększania temperatury się zmienia. Lub za pomocą kompa.
arcik155 napisał/a:
mógł paść regulator cisnienia paliwa ?

To ten mechanik powinien od razu sprawdzić ciśnienie jakie idzie przed samymi wtryskami.
Albo i same wtryski czy podają paliwo.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
pepsi1135 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 316
Imię: karol
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 3
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-12-08, 14:46   

mam problem z moja 316 e30 dopiero ja kupiłem i chodzi na gazie ponieważ pompka paliwa była walnięta. kupiłem nową i założyłem. a tu klops przy przełaczaniu na benzyne troszke pomruczy i gaśnie. poprzedni właściciel mówił ze to tylko pompa ale nie wiem ile czasu on jeżdził na samym gazie. moze to tylko filtr paliwa. na gazie pali ok. pomóżcie i doradżcie. :mur:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15