[E36] Most ze szperą |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 06-04-10, 09:40
|
|
|
obie maja 25% tylko przełożenie dyfra jest inne 2.93 ma dłuższe przełożenia a 3.15 juz lepsze odejscie bo krótsze |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 06-04-10, 11:25
|
|
|
kobiol3 napisał/a: | to do e36 328 najlepsza szpera to 3.15 albo 2.93. czym sie rozna ? obie maja 25%? |
w oryginale 2.8 to przełożenie 2.93, a 3.15 będzie miało trochę krótsze przełożenie, czyli lepsze przyspieszenie
edit:
nie widziałem ostatniej strony i napisałem to co Krzysiek8833 |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
kaperinho
BMW: E36
Imię: Mati
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 54 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 18-11-12, 15:58
|
|
|
Czyli 2.93 ma gorsze przyspieszenie niż 3.15 ale za to ma większe V-max niż 3.15 tak ? A spalanie się zwiększa w którymś z przypadków ? |
_________________
|
|
|
|
|
niko325icabrio
BMW: E-30 325i 86r
Imię: Slawek
Silnik: 2,5 12V
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 10 Wrz 2012 Posty: 221 Skąd: mazowieckie bmw3er
|
Wysłany: 18-11-12, 16:16
|
|
|
nie zwieksza sie... |
|
|
|
|
danielex05
BMW: E36
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 78 Skąd: Krośniewice
|
Wysłany: 19-11-12, 21:55
|
|
|
na krótszym moście spalanie się zwiększa, np. na moście 3.15 i prędkości 100km/h mamy np. 3 tyś. obrotów a przy przełożeniu 2.93 i prędkości 100km/h mamy wtedy 2,5 tyś. obrotów, więc przełożenie mostu ma znaczenie w spalaniu |
_________________ Albo bokiem, albo wcale! |
|
|
|
|
kaperinho
BMW: E36
Imię: Mati
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 54 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 05-12-12, 12:07
|
|
|
Czyli ostateczne pytanie: Jaka szpera lepsza do E36 2.8 coupe ? 2.93 czy 3.15
Ta jest chyba godna uwagi co nie ?
http://allegro.pl/dyfer-t...2828247806.html
czy lepiej szukać o przełożeniu 2.93 ?
i do dużej głowy wchodzi 1,7L tak ? Niech ktoś napisze jakiego sam używa oleju w szperunku albo wklei linka... |
_________________
|
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 05-12-12, 12:22
|
|
|
na 3.15 bedzie bardziej elastyczna tzn. łatwiej z mniejszych obrotów bedzie sie zbierac ale róznica jest niewielka a co do oleju to tak jak napisane jest w aukcji tego dyfra ja tez takim swoja zalałem castrol 75w140 o taki, stara nazwa tego oleju to saf-xj75w140 i wchodzi 1,7 litra bo to duża głowa
|
_________________
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 06-12-12, 11:21
|
|
|
3.15 w M52B28 robi konkretną robotę Tylko niestety zabawa kończy się na bodajże niecałych 230km/h. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
kaperinho
BMW: E36
Imię: Mati
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 10 Mar 2011 Posty: 54 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 06-12-12, 14:18
|
|
|
w E36 dyfer ze szperą 25% jest taki sam w coupe i sedan ? Ważne ! |
_________________
|
|
|
|
|
misieek1226
...
BMW: E36 323
Imię: Michał
Silnik: M52B25 LSD
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 53 razy Wiek: 34 Dołączył: 15 Mar 2011 Posty: 2232 Skąd: Kwaśniów D.,Olkusz
|
Wysłany: 06-12-12, 22:02
|
|
|
kaperinho, tak |
_________________
|
|
|
|
|
kapcun
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M43B16
Nadwozie: Compact
Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-03-13, 12:26
|
|
|
Witam
Odkopię "trochę" temat. Czy możecie rozwiązać mój problem?
Czy oznaczenie szpery S3,64 V820 to oznaczenie szpery ciernej czy wiskotycznej?
Szpera pochodzi z E30 325ix.
Pozdrawiam
kapcun |
|
|
|
|
Karolo
BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 153 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 02-03-13, 12:32
|
|
|
W ixie wychodziła wiskoza i taką własnie posiadasz. |
_________________ FB FTWL Motorsport |
|
|
|
|
kapcun
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M43B16
Nadwozie: Compact
Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-03-13, 12:52
|
|
|
Ok. dzięki za info. Nie posiadam a tylko chciałem kupić do swojego compacta.
Ps. Jak ktoś ma jakaś szpere z e30 lub e36 na sprzedaż to proszę o PW.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
Akrobeta
BMW: E36 330i coupe
Imię: E36 344i touring
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 601 Skąd: Siedlce/Otwock
|
|
|
|
|
Akrobeta
BMW: E36 330i coupe
Imię: E36 344i touring
Pomógł: 3 razy Wiek: 45 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 601 Skąd: Siedlce/Otwock
|
|
|
|
|
|