E36 320 Ile przejedziesz zanim przełączy się na gaz? |
Autor |
Wiadomość |
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 01-03-13, 16:44
|
|
|
Stag 300 + m52b28 dosłownie pare metrów, temp + 6-7stopni i przełącza na LPG |
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
Energy
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 456 Skąd: M-c Podl
|
Wysłany: 01-03-13, 17:07
|
|
|
To, jaki masz sterownik gazu, to nie mówi nic na temat reszty (najważniejszych) gratów wchodzących w skład instalacji LPG. Temp. przełączania ustawiasz indywidualnie. Najważniejsze są: wtryskiwacze i reduktor, jak są w cenie barszczu to temp. przełączania musi być wysoka. Inaczej rozleci się wszystko momentalnie, a i silnik będzie kulał. |
|
|
|
|
lisu166
BMW: 318IS
Silnik: 1900
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Lip 2009 Posty: 54 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 01-03-13, 21:10
|
|
|
M52B25 przy -15 przełącza się po 4-5km. Temperatura przełączenia ustawiona na 35 stopni. Latem przełącza się po ok 1km |
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 02-03-13, 17:31
|
|
|
moje M52B28 bardzo szybko sie nagrzewa.
W lecie gdzies okolo 0,5km auto potrzebuje, w zimie przy mrozach maxx 1km.
Pzrelacza mi sie na gaz jak konczy sie niebieskie pole. |
_________________ rev |
|
|
|
|
padzio91
19(J)20
BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy Wiek: 33 Dołączył: 15 Lip 2011 Posty: 689 Skąd: BBI
|
Wysłany: 02-03-13, 17:42
|
|
|
m50b25, stag 300+ , wtryskiwacze WGs , w ostatnie mrozy przełączał się po 2km |
_________________ Walczyć trenować... |
|
|
|
|
jaco0620
BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 156 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 02-03-13, 19:17
|
|
|
M52B28, stag300+ wtryski hana 2000 czerwone reduktor zavoli zeta s przy temp. -1 po 1 km. temp. przejścia na gaz 35 stopni. |
_________________ jaco |
|
|
|
|
kat23
BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy Wiek: 34 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 819 Skąd: Rydułtowy
|
|
|
|
|
Tatar
BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Mar 2013 Posty: 664 Skąd: Polska
|
|
|
|
|
konar
BMW: e36 320i
Imię: Grzesiek
Silnik: m52b20
Nadwozie: Sedan
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lip 2012 Posty: 62 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 07-03-13, 19:48
|
|
|
a ja napisze cos od siebie, pomimo ze przelancza sie na gaz po przejechaniu ok 5km (3-5 min) to i tak spalane benzyny jest dosc spore przy silniku m52b20 (ssanie dziala i musi wiecej pic), jezdzac na krotkich odcinkach glownie jezdze na PB, latem sprawa wyglada inaczej, nie zauwazam zbytnich ubytkow PB. |
_________________ http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 |
|
|
|
|
///Mateo
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lut 2013 Posty: 161 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-03-13, 07:17
|
|
|
Po jakim czasie sie przelacza nie zalezy tylko od ustawien. Wazne aby uklad chlodzacy byl sprawny i zeby instalacja byla prawidlowo wpieta w ten uklad. |
|
|
|
|
nowy_91
BMW: e36
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32 Dołączył: 06 Sty 2013 Posty: 48 Skąd: Radom
|
Wysłany: 08-03-13, 09:53
|
|
|
m50b25 stag 300 temp. ustawiona na 35 do 3 km i gaz |
|
|
|
|
jacacity
BMW: E-36 323
Imię: Jacek
Silnik: 2,5 L M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 277 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-03-13, 10:46
|
|
|
Do pracy też mam niedaleko - 4,5 km, ale w końcu chyba nie tylko do pracy się jeździ, także w ogólnym rozrachunku na pewno wychodzi na plus. Moja instalacja (koszt 3,4 tyś.)"zwróciła" się po około 2,5 roku użytkowania; w zimie stosuje też patent na zakrycie nerek (jak tam już ktoś pisał) , oprócz tego polecam sprawdzić czy pod spodem jest plastikowa osłona na silnik , której brak też pogarsza nagrzewanie się motoru. |
_________________
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 08-03-13, 11:28
|
|
|
Te auta to już nie na takie triki z zasłanianiem nerek
2,5 roku instalka Ci się zwróciła ? Hmm dość małe przebiegi musisz robić |
|
|
|
|
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 08-03-13, 11:41
|
|
|
Szczurek napisał/a: | Te auta to już nie na takie triki z zasłanianiem nerek
2,5 roku instalka Ci się zwróciła ? Hmm dość małe przebiegi musisz robić |
Nowsze to się zgodze tylko można zaszkodzić, z starszymi modelami to się sprawdza ale trzeba pilnować by nie przegrzac motoru
2.5roku to fakt musi jeździć poniżej 10tys rocznie |
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
jacacity
BMW: E-36 323
Imię: Jacek
Silnik: 2,5 L M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 28 Kwi 2009 Posty: 277 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 08-03-13, 11:51
|
|
|
Jerry_Cornelius napisał/a: | musi jeździć poniżej 10tys rocznie |
coś koło tego |
_________________
|
|
|
|
|
|