Rozrząd i inne |
Autor |
Wiadomość |
XyX
BMW: 318
Imię: Dominik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 133 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 03-12-08, 21:53 Rozrząd i inne
|
|
|
Witam kolegów i koleżanki odrazu przejdę do sprawy chcę wymienić rozrząd proszę o aukcje z allegro z kompletnym rozrządem motor 1.8 E36 m40 92r następnie pasek alternatora i wspomagania filtr oleju jak i sam olej filtr ten co jest w podszybiu następnie jaki olej do skrzyni manułal i mostu a co do mostu to jaki tam imbus podchodzi ?Ceny jakie warsztat weźmie za wymianę rozrządu i pozostałych pasków resztę da sie zrobić samemu! |
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-12-08, 00:06
|
|
|
co do oleju w skrzyni to tak:
naklejka pomaranczowa
ATF Dexron IID
naklejka zolta
Specjalny olej przekladniowy MTF LT1
naklejka zielona
Specjalny olej przekladniowy 81-22-9-407-305
bez naklejki
Olej przekladniowy API GL-4
skrzynka rozdzielcza biegow
ATF Dexron II E
(dane z INFO-TECH, bmw e36 318i, m40b18)
a co do dyfra to najlepiej nie ruszaj, patrz tutaj:
http://www.yeahman.nazwa....opic.php?t=2357 |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
jaco0620
BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 156 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 08-12-08, 21:40
|
|
|
A ja wygląda sprawa rozrządu 2,5 E36 M50,słyszałem że jest tam łańcuch którego się nie wymienia, ale łańcuchy nie mają dożywotniej gwarancji i też trzeba kiedyś wymienić, tym bardziej że jest to motor z 91r. przebieg 226 tyś.Sądzę że przy tym roczniku trzeba go pomnożyć razy 2. Po nagrzaniu się silnika słychać z przodu taki metaliczny szum, dlatego zastanawiam się czy to łańcuch. Silnik pracuje na castrolu 5w 40 czyli pełny syntetyk. Jak sądzicie może zalać go półsyntetykiem ? |
_________________ jaco |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-08, 21:46
|
|
|
w rozrzadzie mogl sie troszke naciagnac lancuch i z tad ten dzwiek ale najprawdopodobniej slizg łańcucha jest juz wytary i slaby napinacz...wymien to i powinno byz po problemie...
co do rozrzadu w M40 to komplet kosztuje okolo 250zl...wymiana w okolicach 200-300zl...paski 2sztuki okolo 30zl, filtr oleju 25zl juz lepszy, olej do skrzyni okolo 60zl, do dyferku od 50-80zl (zależnie jakiej firmy)
do wymiany w moscie jest potrzebny duzy imbus...dolna sruba sie spuszcza oleja gorna zalewa....
nie dziekuj tylko kliknij pomógl ....pozdrawiam |
|
|
|
|
jaco0620
BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz Wiek: 50 Dołączył: 16 Mar 2008 Posty: 156 Skąd: dąbrowa górnicza
|
Wysłany: 08-12-08, 22:02
|
|
|
a czy ślizg i napinacz zdobędę gdzieś nowy czy tylko ASO |
_________________ jaco |
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-08, 22:06
|
|
|
mozna kupic oczywiscie po za aso...najlepiej LEMFEDERA |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 09-12-08, 09:46
|
|
|
ja nie rozumiem po co kupować wszystkie zakupy w internecie bez pewnosci zczy beda pasować
pojedz do sklepu motoryzacyjnego, tam beda mieć wszystko i jakiej firmy chcesz a do tego jak cos bedzie nie pasować to Ci wymienią na odpowiedni zamienik a tak szukaj wiatru w polu |
_________________
|
|
|
|
|
rafal-LUBIN [Usunięty]
|
Wysłany: 09-12-08, 10:00
|
|
|
zkupy czesci na necie to nie raz bez sensu operacja... ///ESIU ma racje |
|
|
|
|
XyX
BMW: 318
Imię: Dominik
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 133 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 10-12-08, 08:32
|
|
|
Wszystko ładnie pięknie ale ze imbus tam podchodzi to ja wiem zresztą pisałem o tym na początku tylko mnie interesuje jaki dokładnie bo mam zamiar zakupić ten klucz!!!I jak najprościej wymienić ten olej w skrzyni bo miejsca na zalanie to tam zabardzo nie ma pewnie jakaś strzykawka i wężyk czy moze jakieś inne sposoby??? |
|
|
|
|
PAWEŁ
BMW: E-36 M50B20
Dołączył: 09 Gru 2008 Posty: 26 Skąd: ST.W.
|
Wysłany: 10-12-08, 09:42
|
|
|
jaco0620 napisał/a: | A ja wygląda sprawa rozrządu 2,5 E36 M50,słyszałem że jest tam łańcuch którego się nie wymienia, ale łańcuchy nie mają dożywotniej gwarancji i też trzeba kiedyś wymienić, tym bardziej że jest to motor z 91r. przebieg 226 tyś.Sądzę że przy tym roczniku trzeba go pomnożyć razy 2. Po nagrzaniu się silnika słychać z przodu taki metaliczny szum, dlatego zastanawiam się czy to łańcuch. Silnik pracuje na castrolu 5w 40 czyli pełny syntetyk. Jak sądzicie może zalać go półsyntetykiem ? |
ostatnio czytałem że konstruktor silnika BMW podaje lać jak najdłużej pełen syntetyk(póki silnik nie bierze oleju,no i nie ma wycieków)wówczas olej przy odpowiedniej temp. utrzymuje swoje specyficzne właściwości też mam tyle przejechane tylko 2,0 92r po swapie |
|
|
|
|
|