Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozrząd i inne
Autor Wiadomość
XyX 


BMW: 318
Imię: Dominik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 133
Skąd: Mazowsze
  Wysłany: 03-12-08, 21:53   Rozrząd i inne

Witam kolegów i koleżanki odrazu przejdę do sprawy chcę wymienić rozrząd proszę o aukcje z allegro z kompletnym rozrządem motor 1.8 E36 m40 92r następnie pasek alternatora i wspomagania filtr oleju jak i sam olej filtr ten co jest w podszybiu następnie jaki olej do skrzyni manułal i mostu a co do mostu to jaki tam imbus podchodzi ?? ?Ceny jakie warsztat weźmie za wymianę rozrządu i pozostałych pasków resztę da sie zrobić samemu!
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-12-08, 00:06   

co do oleju w skrzyni to tak:

naklejka pomaranczowa
ATF Dexron IID

naklejka zolta
Specjalny olej przekladniowy MTF LT1

naklejka zielona
Specjalny olej przekladniowy 81-22-9-407-305

bez naklejki
Olej przekladniowy API GL-4

skrzynka rozdzielcza biegow
ATF Dexron II E


(dane z INFO-TECH, bmw e36 318i, m40b18)




a co do dyfra to najlepiej nie ruszaj, patrz tutaj:
http://www.yeahman.nazwa....opic.php?t=2357
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
jaco0620 


BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 156
Skąd: dąbrowa górnicza
Wysłany: 08-12-08, 21:40   

A ja wygląda sprawa rozrządu 2,5 E36 M50,słyszałem że jest tam łańcuch którego się nie wymienia, ale łańcuchy nie mają dożywotniej gwarancji i też trzeba kiedyś wymienić, tym bardziej że jest to motor z 91r. przebieg 226 tyś.Sądzę że przy tym roczniku trzeba go pomnożyć razy 2. Po nagrzaniu się silnika słychać z przodu taki metaliczny szum, dlatego zastanawiam się czy to łańcuch. Silnik pracuje na castrolu 5w 40 czyli pełny syntetyk. Jak sądzicie może zalać go półsyntetykiem ?
_________________
jaco
 
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-08, 21:46   

w rozrzadzie mogl sie troszke naciagnac lancuch i z tad ten dzwiek ale najprawdopodobniej slizg łańcucha jest juz wytary i slaby napinacz...wymien to i powinno byz po problemie...


co do rozrzadu w M40 to komplet kosztuje okolo 250zl...wymiana w okolicach 200-300zl...paski 2sztuki okolo 30zl, filtr oleju 25zl juz lepszy, olej do skrzyni okolo 60zl, do dyferku od 50-80zl (zależnie jakiej firmy)

do wymiany w moscie jest potrzebny duzy imbus...dolna sruba sie spuszcza oleja gorna zalewa....

nie dziekuj tylko kliknij pomógl :hyhy: ....pozdrawiam
 
 
jaco0620 


BMW: e 36 328 Touring
Silnik: M52B28
Pomógł: 1 raz
Wiek: 50
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 156
Skąd: dąbrowa górnicza
Wysłany: 08-12-08, 22:02   

a czy ślizg i napinacz zdobędę gdzieś nowy czy tylko ASO
_________________
jaco
 
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-08, 22:06   

mozna kupic oczywiscie po za aso...najlepiej LEMFEDERA
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 09-12-08, 09:46   

ja nie rozumiem po co kupować wszystkie zakupy w internecie bez pewnosci zczy beda pasować
pojedz do sklepu motoryzacyjnego, tam beda mieć wszystko i jakiej firmy chcesz a do tego jak cos bedzie nie pasować to Ci wymienią na odpowiedni zamienik a tak szukaj wiatru w polu :wstyd:
_________________
 
 
rafal-LUBIN
[Usunięty]

Wysłany: 09-12-08, 10:00   

zkupy czesci na necie to nie raz bez sensu operacja... ///ESIU ma racje
 
 
XyX 


BMW: 318
Imię: Dominik
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 133
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 10-12-08, 08:32   

Wszystko ładnie pięknie ale ze imbus tam podchodzi to ja wiem zresztą pisałem o tym na początku tylko mnie interesuje jaki dokładnie bo mam zamiar zakupić ten klucz!!!I jak najprościej wymienić ten olej w skrzyni bo miejsca na zalanie to tam zabardzo nie ma pewnie jakaś strzykawka i wężyk czy moze jakieś inne sposoby???
 
 
 
PAWEŁ 



BMW: E-36 M50B20
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 26
Skąd: ST.W.
Wysłany: 10-12-08, 09:42   

jaco0620 napisał/a:
A ja wygląda sprawa rozrządu 2,5 E36 M50,słyszałem że jest tam łańcuch którego się nie wymienia, ale łańcuchy nie mają dożywotniej gwarancji i też trzeba kiedyś wymienić, tym bardziej że jest to motor z 91r. przebieg 226 tyś.Sądzę że przy tym roczniku trzeba go pomnożyć razy 2. Po nagrzaniu się silnika słychać z przodu taki metaliczny szum, dlatego zastanawiam się czy to łańcuch. Silnik pracuje na castrolu 5w 40 czyli pełny syntetyk. Jak sądzicie może zalać go półsyntetykiem ?


ostatnio czytałem że konstruktor silnika BMW podaje lać jak najdłużej pełen syntetyk(póki silnik nie bierze oleju,no i nie ma wycieków)wówczas olej przy odpowiedniej temp. utrzymuje swoje specyficzne właściwości :) też mam tyle przejechane tylko 2,0 92r po swapie :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14