Nadwozie: Sedan Pomógł: 19 razy Wiek: 44 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 456 Skąd: M-c Podl
Wysłany: 21-03-13, 06:12
Różnie z tym może być. W sterowniku LPG trzeba pogrzebać. Sprawdzić parametry ciśnienia gazu na wyjściu z reduktora (reduktor może już chcieć na emeryturę), temperaturę oraz inne parametry, które mogą wpływać na takie zachowanie. W sterowniku LPG masz wiele opcji, np. przełączenie na benzynę pod wpływem za niskiej temp reduktora, za niskiej temp. gazu, obciążenia silnika w procentach. Możesz mieć niedrożny któryś z elektrozaworów i ciśnienie spada poniżej zadanego. Obowiązkowo: podepnij pod komputer.
Jeżeli nie jest to tylko kwestia regulacji, to szykuj kasę na map sensor (około 200 pln.), lub reduktor (około 300 pln.), filtry (około 50 pln), lub elektrozawór (do 100 pln).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach