e36 318i m40b18 |
Autor |
Wiadomość |
Piaseczeq
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: 1.8i
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-03-13, 19:15 e36 318i m40b18
|
|
|
Witam !
Mam problem, mianowicie z moich obliczeń bawara pali ok 20l/100km po mieście. Zapaliła się rezerwa, zatankowałem 10 litrów zrobiłem 65km i znów się zapaliła rezerwa. Co może być tego powodem. Wiem ze dolot nieszczelny (gumowa rurka ale to na dniach wymieniam), co jeszcze ? Czujniki temp wody i sonda |
|
|
|
|
Energy
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 456 Skąd: M-c Podl
|
Wysłany: 22-03-13, 19:23
|
|
|
A skąd przypuszczenie, że auto spala całe te paliwo? Może gdzieś ucieka? Np. przy wyjściu, na króćcach przy pompie paliwa. Albo przy filtrze paliwa, albo na gumowych złączkach między przewodami stalowymi, a listwą wtryskowa? Sprawdź te miejsca. |
|
|
|
|
Piaseczeq
BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: 1.8i
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Lut 2012 Posty: 22 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-03-13, 19:28
|
|
|
Sprawdzę to, ale auto trzymam w garażu i co jakiś czas patrzę to na ziemie to na silnik i nic nie widać. Poza tym nie śmierdzi paliwem. Podejrzewam że czujnik temp na "blat" jest uszkodzony bo czasami wskazówka pokazuje co chce. |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 22-03-13, 23:38
|
|
|
Ale chyba wlasnie czujniki temp sa dwa: na blat i do komputera silnika, wiec raczej nie tedy droga. Podjedz na kompa, moze sonda padła, mi M40B16 tak paliło jak zdechła lambda. |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23-03-13, 15:39
|
|
|
Przede wszystkim należało by spalanie wyliczyć z dystrybutora zalewając autko do pełna bo Twój test o jakim piszesz w ogóle nie jest miarodajny. |
|
|
|
|
Maciek
BMW: e36 330
Silnik: M54B30
Pomógł: 12 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 356 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 23-03-13, 16:43
|
|
|
mialem m40b18 i narzekałem równiez na spalanie, w tych silnikach czesto są problemy z osprzetem
kable zapłonowe ( porzadne mega drogie 300-350 zł ) silniczki krokowe, sondy lambda, przepływki, cewki, kopułki rozdzielacze jak i równiez drobne rzeczy np czujnik połozeni aprzepustnicy czy regulator cisnienia paliwa
masz cała liste podejrzanych |
_________________
|
|
|
|
|
|