Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
e36 318i m40b18
Autor Wiadomość
Piaseczeq 


BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: 1.8i
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-13, 19:15   e36 318i m40b18

Witam !

Mam problem, mianowicie z moich obliczeń bawara pali ok 20l/100km po mieście. Zapaliła się rezerwa, zatankowałem 10 litrów zrobiłem 65km i znów się zapaliła rezerwa. Co może być tego powodem. Wiem ze dolot nieszczelny (gumowa rurka ale to na dniach wymieniam), co jeszcze ? Czujniki temp wody i sonda ??
 
 
Energy 


Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 456
Skąd: M-c Podl
Wysłany: 22-03-13, 19:23   

A skąd przypuszczenie, że auto spala całe te paliwo? Może gdzieś ucieka? Np. przy wyjściu, na króćcach przy pompie paliwa. Albo przy filtrze paliwa, albo na gumowych złączkach między przewodami stalowymi, a listwą wtryskowa? Sprawdź te miejsca.
 
 
Piaseczeq 


BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: 1.8i
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 22
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-03-13, 19:28   

Sprawdzę to, ale auto trzymam w garażu i co jakiś czas patrzę to na ziemie to na silnik i nic nie widać. Poza tym nie śmierdzi paliwem. Podejrzewam że czujnik temp na "blat" jest uszkodzony bo czasami wskazówka pokazuje co chce.
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 22-03-13, 23:38   

Ale chyba wlasnie czujniki temp sa dwa: na blat i do komputera silnika, wiec raczej nie tedy droga. Podjedz na kompa, moze sonda padła, mi M40B16 tak paliło jak zdechła lambda.
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 23-03-13, 15:39   

Przede wszystkim należało by spalanie wyliczyć z dystrybutora zalewając autko do pełna bo Twój test o jakim piszesz w ogóle nie jest miarodajny.
 
 
Maciek 



BMW: e36 330
Silnik: M54B30
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 356
Skąd: Wlkp
Wysłany: 23-03-13, 16:43   

mialem m40b18 i narzekałem równiez na spalanie, w tych silnikach czesto są problemy z osprzetem

kable zapłonowe ( porzadne mega drogie 300-350 zł ) silniczki krokowe, sondy lambda, przepływki, cewki, kopułki rozdzielacze jak i równiez drobne rzeczy np czujnik połozeni aprzepustnicy czy regulator cisnienia paliwa

masz cała liste podejrzanych
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 15