Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana Instalacji sekwencyjnej w BMW m52b28
Autor Wiadomość
Jerry_Cornelius 



BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 36
Dołączył: 21 Lut 2013
Posty: 730
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 01-04-13, 18:51   Wymiana Instalacji sekwencyjnej w BMW m52b28

Witam
Instalacja sekwencyjna montowana w Włocławku przez Firma "MIMAR"
komp, przeł: Stag 300
reduktor MAGIC III
zawór gazowy Tomasetto
wielozawór Tomasetto
zawór tankowania Tomasetto
listwa wtryskowa vatelki
załozone przy 180,000 km teraz jest 227,000 km

Jako że chce by auto trochę dłużej jeszcze posłużyło jaki zestaw polecacie? z wyżej, średnio wyższej półki?

Z tego co zauważyłem wiele osób poleca
ACR 01/Kme Gold, a z wtrysków Barracuda albo hana a jest coś jeszcze lepszego od tych zestawów ?
_________________
„Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”

The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46-->
 
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 01-04-13, 20:27   

ja polecam jak najbardziej ten zestaw co mam u siebie czyli gold + hany kompa możesz zostawić tylko spróbuj czy przyjmie nowszy soft
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 01-04-13, 21:23   

Ja zdziele troche z innej półki ale kazde PB gazuje tylko tym
Landirenzo Omegas ! na wtryskach Meda , reduktor 2 stopniowy IG1 -polecam
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 02-04-13, 15:22   

landi jest bardzo dobrą instalacją tylko cena podzespołów zabija ;/;/
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
E30 ROST 
e46 330iC skalpel


BMW: 325 e30 m50T
Silnik: 2.5 24vent
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 517
Skąd: BAU
Wysłany: 02-04-13, 18:11   

Wiem . ale jesli wiem ze zrobie autem wiecej niz 100tkm warto zamontowac!
w sumie stagg na wtr. hanna tez - daje rade !
_________________
czesci e30
http://www.youtube.com/watch?v=Yq3zYBwzuT0
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-04-13, 13:09   

Przede wszystkim do dobrych gratów jest potrzebny OGARNIĘTY gazownik bo to co większość odwala przy montażach już nie wspomnę o wysterowaniu tego poprawnie to żal dupę ściska :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14