BMW 316i...co dalej ??? |
Autor |
Wiadomość |
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 15-12-08, 23:26
|
|
|
uznasz ze silnik jednak za mały sprzedasz auto zeby kupic z 2.8l a pozniej to juz tylko bedziesz popadał w dlugi zeby ja odpicować:D |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
JuniorS
Crazy & Cool
BMW: E38
Imię: PrzemeK
Silnik: 5,4 V12
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 208 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 15-12-08, 23:48
|
|
|
Ze 1,5 tony blachy gabki i calej reszty tworzyw do ktorego przylepili znaczek z napisem BMW tak ryje garnek...(czyt.człowiek głupieje przyp.red.)
Mam jednego funflasa co nigdy niczym innym nie jezdzil tylko beta.Ze 2 lata wczesniej mial E30 w złotym kolorku baaaaaaaaaaardzo na glebie i na mega alusach...Dał sie tym piznac.Ruszylem spokojnie wduszam 2 a ten mi noge nacisnal do konca i mowi ze tu sie biegi zmienia jak wskazówka jest w okolicach 7 ...Ze 4 dni do siebie dochodzilem...I wtedy juz mi sie komory mozgowe powykrecaly Teraz to juz total szajba...
Powracajac do tego znajomego jak on sie wprawil...Dzis ma M5 i tez jej daje po wydechu.
Daje ale nie katuje...A niektorzy Byle nadusic do dechy i mysla ze driftuja ...Ziom zawsze powtarzal ze bemce to nie przeszkadza jak se zkopci ze 2 zestawy opon dopiero teraz zajarzylem w czym rzecz ...
A tutaj FIAT UNO TURBO
http://pl.youtube.com/watch?v=3E0thrYMYow
Mina tego goscia co powozil z dziołchą w Evo...Musiala byc przefajna |
_________________ 750 i... Miernik paliwa tak szybko idzie w dół jak miernik temperatury silnika w górę...
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 16-12-08, 11:38
|
|
|
fighter1983 napisał/a: | JuniorS napisał/a: | Civic czy jakies pochodne chabadziajstwo typu mazda cy cus |
Kiedy kierowcy BMW beda potrafili tak napisac ?
po raz kolejny cyctat z H3M (Honda Trojmiasto), fragment opisu:
lukam na lewo a tu BMW 3 cabrio na blachach G1 E320 Lub GO E320 śmiga, bez większego namysłu, gaz w podłogę i ogień na tłoki:) Śmigam za tą benią 1.40 zł Wielkopolską. Bach na światełkach Wielkopolskiej z Aleją Zwycięstwa złapało nas czerwone, obydwoje pol pozyszyn, moja kobieta sączy piwko, kolo z BMW pokazuje jej oki H3M Ogólnie spoko gostek musi z niego być. Ale mniejsza oto czekamy i zielone, 1 przygotowana, oczka na światełka, ostatnie modły i wreszcie zielone, ja ogień 7000rpm kolo łyknął mnie o długość, 2 kręcę Honrada do 7000rpm kolo o jakieś 10m z przodu, 3 około 1.20zł kolo wybrał mnie o ok 40m, na wysokości Statoil skręcił w prawo i tyle go widziałem H3M |
szkoda ze ja na takich nie wpadam |
_________________ rev |
|
|
|
|
JuniorS
Crazy & Cool
BMW: E38
Imię: PrzemeK
Silnik: 5,4 V12
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 208 Skąd: Bogatynia
|
|
|
|
|
fighter1983
Żabongi
BMW: E46 330xd
Imię: Bartek&Aneta
Silnik: M57
Wiek: 40 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 150 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-12-08, 15:15
|
|
|
Same Turbo.... w znaczeniu sprezarka to niewiele... patrz co Cie czeka gdy zabierzesz sie za taki projekt:
Tak to robia profesjonalisci http://www.kreatormocy.pl/fbinx05.php?action=bmw
W Twoim przypadku na prawde najrozsadniej jest nie "uturbiac" tylko przeszczepic silnik.
Wyjdzie taniej zarowno jako koszt moda jak i pozniej, zaturbione auto jest wyjatkowo kosztowne w eksploatacji.
Swap na 2.5 3.0 da Ci tyle samo mocy, no i jak Ci zostanie kasy zawsze mozesz takiego "potworka" zaturbic
Dorzucam jeszcze link do wykresu po zaturbieniu: http://www.kreatormocy.pl...n=001#BMW%20325 |
|
|
|
|
kantor
BMW: e39i
Imię: Michał
Silnik: M52B28TU
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 604 Skąd: siem-ce śl
|
Wysłany: 16-12-08, 16:17
|
|
|
znajomy miał takie uno (niedługo) bo po naszych droga jak zapieprzał to mu normalnie kielichy całe popekały...startowało to niesamowicie no ale co z tego hyh. w podwoziu miał wspawane kątowniki zeby mu sie buda nie rozleciała:D |
_________________ BMW 4 life |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 16-12-08, 19:30
|
|
|
fighter1983 napisał/a: | Same Turbo.... w znaczeniu sprezarka to niewiele... patrz co Cie czeka gdy zabierzesz sie za taki projekt:
Tak to robia profesjonalisci http://www.kreatormocy.pl/fbinx05.php?action=bmw
W Twoim przypadku na prawde najrozsadniej jest nie "uturbiac" tylko przeszczepic silnik.
Wyjdzie taniej zarowno jako koszt moda jak i pozniej, zaturbione auto jest wyjatkowo kosztowne w eksploatacji.
Swap na 2.5 3.0 da Ci tyle samo mocy, no i jak Ci zostanie kasy zawsze mozesz takiego "potworka" zaturbic |
Nie wiem jak u kolegi JuniorS, ale w moim przypadku chęć turbo w E30 jest podyktowana nie tylko samym przyrostem mocy. Ile w kraju jest E30 ze swapowanymi silnikami, a ile z uturbionym m20b20? koszty cholernie duże. Samo ogarnięcie tematu montażu turbo to 10 tys, do tego dodać nalezy koszty remontu PRZED instalacją, zmiany hamulców itp., ale co tam, ładuje się w to jak rusek z karnej kompaniji na pole minowe |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
JuniorS
Crazy & Cool
BMW: E38
Imię: PrzemeK
Silnik: 5,4 V12
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 208 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: 16-12-08, 21:07
|
|
|
10 tys...Troche trzeba grzebac w kieszeni zeby wydobyc taka sumke.Wszystko ma swoje wady i zalety...Ale miec turbo mmmm |
_________________ 750 i... Miernik paliwa tak szybko idzie w dół jak miernik temperatury silnika w górę...
|
|
|
|
|
|