Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
NX w BMW325
Autor Wiadomość
nikesz 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 1
Skąd: KRAKOW
Wysłany: 19-12-08, 00:29   NX w BMW325

Witam
Chciałem zapytać czy Ktoś z Was zakładał Nitro do BMW E 30 325 M20
dzięki wielkie za każdy komentarz
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 19-12-08, 08:38   

nikesz, jeśli chodzi o montarz nitro to taka sama zasada jak w kazdym innym silniku.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
wujaszek 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: smoczygród
Wysłany: 19-12-08, 08:54   

Koledze Nikesz chodzi chyba o wytrzymałość silnika
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 19-12-08, 09:47   

Jeśli chodzi o wytrzymałość, to myślę że chwilowe doładowanie powinna beemka wytrzymać, ale nie za duże. no i oczywiście jeśli silnik w dobrej kondycji :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Rafal325i 
I znowu V8



BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 520
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 19-12-08, 09:52   

+ 50 kucy zniesie,+75 bym niedawał-pompa paliwa może niezdążyć,czytałem o Golfie VR6 i + 50 dawało rade + 75 już z paliwem był problem (ale to Golf) i sprzęgło musi być dobre. :)
_________________
moja była V8ka http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=47077
teraz QP 328i
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=53626
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 19-12-08, 10:02   

ja gdzieś słyszałem że m20 przyjmuje na klate duże strzały podtlenku
_________________
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 19-12-08, 10:33   

bo m20 to solidna bestia jest, w sumie sam jestem ciekaw czy to wytrzyma (nie żebym planował to u siebie, ale ciekawość to ciekawość)
_________________
E30 forever
 
 
wujaszek 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: smoczygród
Wysłany: 19-12-08, 10:44   

Witam Panów
u mnie w calibrze C2One było to zamontowane tak



z hamowni na serii wynik byl 120 koni i 178 niutkow
na nitro dyszach 50 koni bylo 180 koni i 257 niutkow
lecz po kilku wyscigach silnik nie bardzo wytrzymal i na wolnych obrotach cisnienie oleju zaczelo się świecić
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 19-12-08, 11:07   

wujaszek, i jakie wrażenia były na podtlenku???

Wciskało po wciśnięciu??
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
wujaszek 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: smoczygród
Wysłany: 19-12-08, 11:19   

wrażenia dosyć mocne,czas na 1/4 mili 15,3 i III miejsce w klasie turbo
na serii czas 17,5 wiec różnica spora
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 19-12-08, 11:42   

akurat silnik w calibrze do wytrzymałych specjalnie nie należy. podejrzewam że m20 zniesie to bez problemu, chyba że mocno już zajeżdrzony
_________________
E30 forever
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 19-12-08, 11:45   

akurat 2.0 16V jest wytrzymaly ale nie wiem czy to ten mial kolega ;)

Kummpel mial w Fiacie Barvo 1.6 16V strzal 50KM i nie mial zadnych problem ;)
_________________
rev
 
 
 
wujaszek 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008
Posty: 4
Skąd: smoczygród
Wysłany: 19-12-08, 11:54   

to byl silnik 8V
teraz jest wlasnie zamiar przelozenia calego systemu NX do takiego BMW


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14