NX w BMW325 |
Autor |
Wiadomość |
nikesz
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 1 Skąd: KRAKOW
|
Wysłany: 19-12-08, 00:29 NX w BMW325
|
|
|
Witam
Chciałem zapytać czy Ktoś z Was zakładał Nitro do BMW E 30 325 M20
dzięki wielkie za każdy komentarz |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
wujaszek
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: smoczygród
|
Wysłany: 19-12-08, 08:54
|
|
|
Koledze Nikesz chodzi chyba o wytrzymałość silnika |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
Rafal325i
I znowu V8
BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 520 Skąd: Mrągowo
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 19-12-08, 10:02
|
|
|
ja gdzieś słyszałem że m20 przyjmuje na klate duże strzały podtlenku |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 19-12-08, 10:33
|
|
|
bo m20 to solidna bestia jest, w sumie sam jestem ciekaw czy to wytrzyma (nie żebym planował to u siebie, ale ciekawość to ciekawość) |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
wujaszek
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: smoczygród
|
Wysłany: 19-12-08, 10:44
|
|
|
Witam Panów
u mnie w calibrze C2One było to zamontowane tak
z hamowni na serii wynik byl 120 koni i 178 niutkow
na nitro dyszach 50 koni bylo 180 koni i 257 niutkow
lecz po kilku wyscigach silnik nie bardzo wytrzymal i na wolnych obrotach cisnienie oleju zaczelo się świecić |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
wujaszek
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: smoczygród
|
Wysłany: 19-12-08, 11:19
|
|
|
wrażenia dosyć mocne,czas na 1/4 mili 15,3 i III miejsce w klasie turbo
na serii czas 17,5 wiec różnica spora |
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 19-12-08, 11:42
|
|
|
akurat silnik w calibrze do wytrzymałych specjalnie nie należy. podejrzewam że m20 zniesie to bez problemu, chyba że mocno już zajeżdrzony |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
Enzo
BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 11 Mar 2008 Posty: 2448 Skąd: Nysa
|
Wysłany: 19-12-08, 11:45
|
|
|
akurat 2.0 16V jest wytrzymaly ale nie wiem czy to ten mial kolega
Kummpel mial w Fiacie Barvo 1.6 16V strzal 50KM i nie mial zadnych problem |
_________________ rev |
|
|
|
|
wujaszek
Nowy User - Witamy ;)
BMW: 325
Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 4 Skąd: smoczygród
|
Wysłany: 19-12-08, 11:54
|
|
|
to byl silnik 8V
teraz jest wlasnie zamiar przelozenia calego systemu NX do takiego BMW
|
|
|
|
|
|