Pomoc w regulacji instalacji LPG |
Autor |
Wiadomość |
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 15-06-13, 23:05
|
|
|
Pokaz mapki. Mnożnik za niski. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Energy
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy Wiek: 45 Dołączył: 17 Cze 2010 Posty: 456 Skąd: M-c Podl
|
Wysłany: 17-06-13, 07:09
|
|
|
Najlepiej na analizator go podłączyć i sprawdzić skład mieszanki. Albo lambdę obserwować i wtedy stroić. Program może pokazywać bzdury, wtryski mogą nieprecyzyjnie dawkować i dlatego realna ilość podawanej mieszanki, może być zupełnie inna. |
|
|
|
|
Przemo031
BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 18-06-13, 19:47
|
|
|
Przemo031 napisał/a: | (niby prawidlowy) |
Na jakiej podstawie to stwierdzasz?
Mapa benzyny nie zebrana, adaptacja jest o dupe potłuc i ten mnożnik który się po niej rysuje mógłbyś sobie sam na farta ustawić oglądając mapki na necie. Zebrać mapę benzyny, mapę gazu i porównać. Jeśli dobrze jeździ na takim mnożniku jak pisałeś to za duże dysze lub zbyt wysokie ciśnienie gazu. Jak chcesz to dobrze wystroić to zacznij czytać to co piszę uważnie. Adaptację robisz raz po montażu instalki, ewentualnie jakiejś istotniejszej zmianie osprzętu instalacji. W każdym innym przypadku zapominasz o niej i ustawiasz mnożnik na podstawie mapek - PO TO ONE SĄ. Niestety trzeba trochę benzyny poświęcić żeby dobrze instalkę wystroić. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Przemo031
BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 18-06-13, 20:33
|
|
|
mapka benzyny byla bo robilem ja przez 30 km ale ze ten mnoznik ( ksiazkowo od 1,3 do 1 ) mialem za niski to przywrocilem ustawienia fabryczne i pozniej juz na lph jezdzilem. Jak zrobie mapke to zobacze co i jak i sie odezwe |
|
|
|
|
Przemo031
BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 19-06-13, 23:20
|
|
|
Jeszcze pytanie mam odnoscie spalanie lpg od czego zalezy ilosc spalonego gazu wieksze cisnienie wiecej gazu wyzszy mnoznik mniejsze spalanie |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 20-06-13, 10:27
|
|
|
Spalanie powinno być takie... jakie powinno być Ocenia się, że gazu spali więcej o około 10% niż benzyny. Ciśnienie gazu ma wpływ na mnożnik. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Przemo031
BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 20-06-13, 10:45
|
|
|
dzwina sprawa... a jezeli mapki sie nie pokrywaja to jest mozliwe duze spalanie
Po miescie auto pali 10,5 lpg (wiec chyba dobrze)
trasa 12 litrow... :/ (100-110km/h) i to od czsu kiedy gazownik cos grzebal... wczesniej bylo 9,5 spalanie |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 20-06-13, 11:47
|
|
|
Jak się nie będą pokrywały to się nie będzie zgadzało spalanie. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Przemo031
BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 26-06-13, 19:04
|
|
|
porobilem i nic sie nie udalo... nie idzie pokryc map benzyny i lpg... zmieniam mnoznik nawet cala skale auto chodzi zle ale mapy i tak nie daja znaku ze cos sie zmianilo... mapa lpg jest 3 mm nad mapa benzyny... i auto nie ma tyle mocy ile powinno miec |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 26-06-13, 22:52
|
|
|
Zmieniałeś ciśnienie gazu? |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
Przemo031
BMW: E 36 SEDAN
Silnik: m40b16
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 34 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 30-06-13, 23:25
|
|
|
Cisnienie mam na 1,1 i wiecej nie idzie ustawic... przypomne ze przed wizyta u gazwonika (cisnienie nie bylo zmienianie) auto chodzilo dobrze w calym zakresie obrotow... |
|
|
|
|
MIKUr1
I am The STIG
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
|
Wysłany: 01-07-13, 09:56
|
|
|
Czy Ty w ogóle czytasz co się do Ciebie pisze w tym temacie? Ciśnienie masz za WYSOKIE, więc trzeba obniżyć. Ewentualnie wsadzić mniejsze dysze kalibracyjne. Jak nie wiesz jak się za to zabrać i nie posiadasz fundamentalnej wiedzy, to jedź do kogoś kto Ci to zrobi. |
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
https://www.facebook.com/BAVSG/
-------------------------------------------------------
Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję
|
|
|
|
|
evilbanan
Nowy User - Witamy ;)
BMW: E46 Coupe
Silnik: M52TUB25
Nadwozie: Coupe
Wiek: 34 Dołączył: 23 Kwi 2016 Posty: 5 Skąd: Goszczyno
|
Wysłany: 01-07-16, 16:23
|
|
|
Witam,
nie chciałem zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj i mam nadzieję że ktoś mi doradzi czy jest dobrze czy źle ustawiony gaz, dodam tylko że musiałem sam pogrzebać w modelowaniu bo przy auto kalibracji silnik gasł na wolnych obrotach. Sterownik mam dość stary sirocco ssw zj-200.
Zdjęcia poniżej
|
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 01-07-16, 17:37
|
|
|
a reszta podzespołów ? |
|
|
|
|
|