Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
(e30)Tlumik Pulsacji Paliwa Waska M20B25 Help !!
Autor Wiadomość
dave1992 


BMW: e30
Imię: Dawid
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 39
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-06-13, 00:01   (e30)Tlumik Pulsacji Paliwa Waska M20B25 Help !!

Panowie wymienialem dzis pompe paliwa w waskiej lampie (e30) ta w progu ... i jak zawsze nie moglo wszystko pojsc po mojej mysli tylko cos musialo sie :cen: ...Przy wyciaganiu pompki zauwazylem pekniecie na czyms podobnym do jakiegos regulatora cisnienia sprawdzilem na necie co to i wyszlo ze niby jakis tlumik pulsacji paliwa czy cos w ten desen ...

Wyglada to tak ..









Zamiast tego Tlumika wsadzilem narazie zwykla rurke samochod normlanie odpala i chodzi na wolnych ale wydaje mi sie ze jest teraz bardziej zamulony niz wczesniej , napewno nie ciagnie tak jak przed wymiana pompki od 4 tysiecy wgl nie czuc prawie roznicy a wczesniej byla rakieta , teraz sam nie wiem czy przez ten tlumik czy przez wymiane pompki ? dodam ze pompka jest Nowa Boscha i powiedzcie mi czy ten tlumnik jest wgl potrzebny? Masakra juz sam nie wiem ....
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 23-06-13, 00:12   

to jest taki akumulator ciśnienia jak by i bez niego może ci spadać ciśnienie na listwie przy sporym wydatku paliwowym co sprawia iż wtryski mogą lać a nie rozpryskiwać paliwa
działa to na zasadzie kompresora i dużej butli a więc niweluje ci spadki ciśnień.
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
dave1992 


BMW: e30
Imię: Dawid
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 39
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-06-13, 00:32   

czyli jak dobrze rozumiem jest to potrzebne i moze przez to mam taki spadek mocy
 
 
x_e_o_n 



BMW: E60 530i SMG
Imię: Mariusz
Silnik: N53B30
Pomógł: 81 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 2521
Skąd: K/R/A/K/O/W
Wysłany: 23-06-13, 11:45   

Mozesz to calkiem smialo wywalic bez zadnych konsekwencji nie jest to kompletnie potrzebne i zadnej kompletnie roznicy nie odczujesz i nie wplynie to na prace silnika

Nie jest to zaden akumulator paliwa poniewaz nawet same jego rozmiary sa za male jak na to co powinien akumulator robic to poprostu niweluje ewentualne skoki cisnienia powstajace przy pracy pompy

Zostaw tak jak zrobiles i bedzie ok
_________________
ZAPRASZAM !!


 
 
dave1992 


BMW: e30
Imię: Dawid
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 39
Skąd: Krakow
Wysłany: 23-06-13, 19:16   

okej zostawie tak jak jest , dzieki wielkie pzdr
 
 
dave1992 


BMW: e30
Imię: Dawid
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 39
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-06-13, 00:50   

zostawilem tak jak mowiles ale u mnie od czasu wymiany pompki silnik mi calkowicie wariuje ... i teraz nie wiem czy to przez nowa pompke czy przez to ze wyrzucilem ten Tlumik .. jak odpalam rano to chodzi jak traktor trzepie nim , dodaje gazu to przerywa potem sie wkreca przerywa i tak w kolko z wydechu strzela jak z jakiegos działka ... Moze to byc wina krokowego ? bo dzis przed wyjsciem z pracy mysle sobie odepne jeszcze kable od aku zresetuje kompa i zobacze jak bedzie .. no i lipa dalej to samo , odpiolem wtyczke od krokowego i wkrecal sie normalnie zgasilem silnik wyszedlem z roboty odpalam i znowu wariuje przejechalem sie troche i bylo duzo lepiej mial moc nie mulilo go wgl ale jak spuszczlem noge z gazu to mi gasl wiec znowu podpiolem krokowy i dalej to samo nawet jeszcze gorzej niz bylo ... powoli trace nerwy.. do tego strasznie smierdzi z wydechu wacha ..
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 26-06-13, 12:38   

Zbyt bogata mieszanka. Sprawdź czy przy regulatorze na listwie wtryskowej w wężyku podciśnienia nie ma paliwa.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
dave1992 


BMW: e30
Imię: Dawid
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 39
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-06-13, 16:59   

Sprawdzalem i jest sucho .. Wyczyscilem krokowy jeszcze wyczyszcze przepustnice i przeplywke zobaczymy jak bedzie .. Jest możliwość ze to sonda padła ??
 
 
dave1992 


BMW: e30
Imię: Dawid
Silnik: 2.5
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 39
Skąd: Krakow
Wysłany: 27-06-13, 10:49   

wyczyscilem wszystko i dalej jest lipa ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14