BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 361 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-09, 12:48
Esiu dobrze prawi wina w jeździe bez smarowania a nie oleju. Padła pompa silnik się zatarł i po japkach... Jakim cudem pompa na oleju który jest rzadszy i lepiej smaruje może się zatrzeć Chyba prędzej na mineralu.
po prostu przy do daniu gazy jak przyłożę reke do dekla klepie na ostatnich zaworach od strony szyby dwa ostatnie.hmmm Moim zdaniem to by to jeszcze uratował. Rozebrać silnik i zobaczyć co sie tam stalo moze sie tlok po luzował. Kontrolka oleju juz nie swieci. Po prostu otworzylem maske dotkłem korek od wlewu oleju i silnik na wolnych chodzi normalnie nic nie stuka nie puka dopiero po dodaniu gazu wali.
BMW: 320 e36
Imię: marcin Pomógł: 2 razy Wiek: 44 Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 27 Skąd: pabianice
Wysłany: 03-01-09, 14:35
panowie silniki M10 mialy zawory regulowane ręcznie moze po prostu zawory sie polużnily i regulacja zaworów by mu pomogła trzeba by zdjąć dekiel i sprawdzic najpierw luz zaworowy a póżniej myslec dalej.
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
Wysłany: 03-01-09, 15:20
bardos napisał/a:
nowie silniki M10 mialy zawory regulowane ręcznie moze po prostu zawory sie polużnily i regulacja zaworów by mu pomogła trzeba by zdjąć dekiel i sprawdzic najpierw luz zaworowy a póżniej myslec dalej.
Dokłądnie takie miał zaworki. Też bym od tego zacżął
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach