Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
problem z m10b18! e30
Autor Wiadomość
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-01-09, 12:39   

oj no ///ESIU :P narobil sobie chlopak bigosu i tyle :P
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
MAJSU 



BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 361
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-09, 12:48   

Esiu dobrze prawi wina w jeździe bez smarowania a nie oleju. Padła pompa silnik się zatarł i po japkach... Jakim cudem pompa na oleju który jest rzadszy i lepiej smaruje może się zatrzeć :O Chyba prędzej na mineralu.
 
 
cartonik 
...BMW MANIAKKKKK...



BMW: E30cabrio M52b.../e39 M52b28
Imię: Marcin
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 13 razy
Wiek: 79
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1086
Skąd: Mszana Gorna/Dolna
Wysłany: 03-01-09, 14:19   

po prostu przy do daniu gazy jak przyłożę reke do dekla klepie na ostatnich zaworach od strony szyby dwa ostatnie.hmmm Moim zdaniem to by to jeszcze uratował. Rozebrać silnik i zobaczyć co sie tam stalo moze sie tlok po luzował. Kontrolka oleju juz nie swieci. Po prostu otworzylem maske dotkłem korek od wlewu oleju i silnik na wolnych chodzi normalnie nic nie stuka nie puka dopiero po dodaniu gazu wali.
_________________
Moje Szerokie E30 Cabrio
Jestem Lakiernikiem Zapraszam ----> RemoCar


CZĘŚCI E36 328. Potrzebujesz czegoś PISZ!!! :)
 
 
 
bardos 



BMW: 320 e36
Imię: marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 27
Skąd: pabianice
Wysłany: 03-01-09, 14:35   

panowie silniki M10 mialy zawory regulowane ręcznie moze po prostu zawory sie polużnily i regulacja zaworów by mu pomogła trzeba by zdjąć dekiel i sprawdzic najpierw luz zaworowy a póżniej myslec dalej.
_________________
fanatyk BMW!!
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 03-01-09, 15:20   

bardos napisał/a:
nowie silniki M10 mialy zawory regulowane ręcznie moze po prostu zawory sie polużnily i regulacja zaworów by mu pomogła trzeba by zdjąć dekiel i sprawdzic najpierw luz zaworowy a póżniej myslec dalej.


Dokłądnie takie miał zaworki. Też bym od tego zacżął :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14