Witam mam zapytano od kąd jeżdżę w moją ślicznotka to zalewam ja Mobil1 5w/40 pełen syntetyk ale od ie dawna silnik zaczął dostawać drobne przecieki od dołu koło filtra oleju i klimatyzacji. Wyczytałem ze jak się zalało za dobry olej po wcześniejszym jak był gorszy to tak się dzieje. Czy to prawda?? Czy jak teraz zaleje półsyntetyk 10/40w to zlikwidują sie te przecieki czy trzeba wszystkie uszczelki wymieniać??
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
Wysłany: 03-01-09, 16:06
to zalezy,
silniuk czasem sie potrafi rozszelnić ale nie jest to reguła
jak ci się zaczeło wizyc to wymien uszczelniacz przy filtrze.
oleju nie ierze?
jaki miałes wcześniej lany i jaki prawdopodobny masz przelot
aha jaki silik
Oleju nie bierze ale gubi po tych uszczelkach bo w gazaru widac małe ilości na podłodze wiec tak na 14 tys kilometrów dolałem z 0.7 litra oleju a teraz zamierzam wymienić. Jest to silnik benzynowy 1.9 105 koni z 1999r a nie wiem jakie ma oznaczenie fabryczne;/
BMW: E46 325CiA
Imię: Tomasz
Silnik: M54B25
Nadwozie: Coupe Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Sie 2008 Posty: 361 Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-09, 20:18
hehe A potem się dziwić że w Polsce to się nie da kupić zadbanej Beemki bo same podrutowane trupy jeżdżą Jak zamiast wymienić uszczelki się zmienia olej na gęstszy co by mniej ciekł... Zakituj ją kolego silikonem sanitarnym i przylepcem z apteki najlepiej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach