Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
przepływomierz - działanie
Autor Wiadomość
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
  Wysłany: 07-01-09, 21:03   przepływomierz - działanie

witam,
potrzebuję konkretnej jednoznacznej odpowiedzi jak to jest z przepływomierzem
silnik M50B25 vanos

sprawa następującego typu:

odpaliłem auto (silnik miał właściwą temperaturę pracy)
odłączyłem przepływomierz - w celu sprawdzenia co się będzie działo
no i obroty zachowywały się właściwie - żadnej różnicy
co prawda nie jechałem autem, tylko cały czas silnik chodził na wolnych obrotach, ale po odpięciu wtyczki nic się nie zmieniło - silniczek pracował równiutko na 700obr

wiem że po odpięciu przepływki silnik przechodzi w tryb awaryjny
na kompie też nie wykazało żadnych błędów

jak sprawdzić w końcu tę przepływkę ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 07-01-09, 22:39   

Miałem kiedyś taki bajer, że siadły mi dwie cewki, a od tego kilka razy strzeliło i poszła przepływka. Komp nie pokazywał żadnych błędów, a doszliśmy dopiero po sprawdzeniu jakie powinny być prawidłowe wartości pracy i na odczytach parametrów okazało się, że są zupełnie inne. Musi być do tego komputer diagnostyczny, który nie tylko pokazuje błędy, ale na bieżąco odczytuje wartości pracy i sygnał poszczególnych podzespołów.
Jak odłączysz wtyczkę to na trybie awaryjnym te ż są równe obroty, ale pali o wiele więcej.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
vmasher 



BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy
Wiek: 39
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 7378
Skąd: ten dym
Wysłany: 07-01-09, 22:55   

czyli reasumując co radzisz zrobić padre ??
bo nie wiem gdzie ja taki komputer diagnostyczny namierzę :(

jak sprawdzić np. poszczególne cewki ??
_________________


Gość zobacz moje E36 328i cabrio
Gość zobacz moje E30 316i/328i qp
Gość zobacz moj dailycar E38 728i
Gość zobacz moje byłe E36 325i qp

film z E30

VMASHER GARAGE
 
 
 
padre 
-------------



BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 1347
Skąd: Chojnice
Wysłany: 08-01-09, 07:35   

Ze sprawdzeniem usterek w niektórych podzespołach to ciężka sprawa, a głownie chodzi o wady, których komputer nie wykazuje jako błąd tylko przez uszkodzenie parametry pracy się zmieniły.
Przykładem mogą być wadliwe cewki Zundspule montowane w silnikach M50, które przy określonych obrotach gubiły iskrę- to między innymi mnie spotkało w poprzednim silniku.
_________________
Legio Patria Nostra
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15