Warning: include(/usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/cache/board_config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/common.php on line 250 Warning: include(/usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/cache/board_config.php): failed to open stream: No such file or directory in /usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/common.php on line 250 Warning: include(): Failed opening './cache/board_config.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/share/pear') in /usr/home/belovedpictures/domains/www.bmw3er.pl/public_html/common.php on line 250 :: View topic - jak przygotowac 328 do driftu?
Warning ! cookie path is empty! Check in in the Admin Control Panel or set it in the PhpMyAdmin table: prefix_config - cookie_path row
 Forum Index
 SearchSearch  MemberlistMemberlist RegisterRegister  Log inLog in

Previous topic «» Next topic
jak przygotowac 328 do driftu?
Author Message
mkolosa


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Posted:    jak przygotowac 328 do driftu? [ !!! ]

panowie mam problem, otoz pamietam jak jezdzilem rekinkiem z 1,8 na k-jetronicu i driftowalo m isie tym z wielka latwoscia, teraz nie wiem zestarzalem sie czy co, otoz jak wiezdzam na plac i zaczynam probowac driftowac to mam takie dziwne przypadki, aha auto to e36 328 na gwintach, komp troche ruszony, i gumy 245 na tyle 225 na przodzie, nie do konca negatyw ale tylnie kolka troche wyprostowane, to tyle bo zaraz odezwa sie ci co powiedza nie masz probemu tylko autem sie chwalisz
1. przy tych laczach ciezko jest mi zerwac przyczepnosc
2. jak juz uda sie zerwac przyczepnosc auto prawie natychmiast obraca

ogolnie chodzi o to ze ciezko zaczac poslizg jak juz zaczne to znowu cholernie ciezko utrzymac auto w poslizgu, troszke mniej gazu i auto odzyskuje przyczepnosc, troszke za duzo i obraca mnie, czuje sie tak jakbym musial utrzymywac powiedzmy drugi bieg i idealnie powiedzmy 4780 obrotow bo jak zejde ponizej 4730 przypadek 1 jak przekrocze 4820 obraca, to chyba nie normalne

tak wiec do palenia super do driftu nie koniecznie, doradzcie mi cos co mozna zmienic zeby troche lepiej mi to wychodzilo, jaki gumy polecacie, nie mam szpery ale przy 2,8 to nie powinien byc problem za wielki (rekin byl bez szpery), wiecie moze jak mozna zmiezyc, zwazyc (nie wiem jak to nazwac) rozlozenie masy, moze za duzo mam na tyle, a moze cos z kompem pogmerac, moze tu jest jakis skok mocy nie w tym momencie co trzeba, od czego zaczac please help me, kupilem to bmw do nauki driftu a teraz tylko zalamka
 
 
Annoth


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Posted:     [ !!! ]

Bez szpery to dobrze nie podriftujesz (nie bez powodu wszystkie auta szykowane do driftu mają szpery).. Skoro obraca może za wolno kierą machasz? Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. też toche próbuje i obróciło mnie 2 razy, ale ewidentnie z mojego błędu (co prawda ja mam tylko m20b20, ale ciiii)


PS. robiłeś coś w zawiasie?
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

[b]mkolosa[/b], kapcie daj może węższe na tyle, bo 245 to trochę mogą trzymać tą dupcię.
Szpera rozwiąze twój problem zdecydowanie :D Może masz ASC + T :D
 
 
no_limit
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Posted:     [ !!! ]

Kurcze to dziwne że masz problem ze zerwaniem przyczepności... Ale jakbyś na tył wrzucił 225 to pewnie łatwiej by było polatać bokiem.

Ja też mam 245 i nie mam problemu z zrywaniem przyczepności....

A no i szpera to podstawa...
 
 
Davo
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Posted:     [ !!! ]

dokladnie, najpierw zorganizuj sobie wezsze laczki i zobacz czy pomoglo, najprawdopodobniejsze i koszty tez niewielkie
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

kolego zapomnij o drifcie kiedy nie masz szpery !!!!
obraca cie bo nie masz szpery i dla tego tez masz kłopot z zerwaniem przyczepności doskonale wiem o czym mówisz bo e30 też miałem bez szperunku

245 lacze do nauki driftu to dość głupi pomysł :mur:

załuz sobie jakies 15ki 195 i zobaczysz jak fura zacznie zamiatać

piszesz ze kupiłeś 328 do nauki dr. wiec czmu jeszcze nie zaspawałeś mostu

jakieś dziwne rzeczy prawisz, chcesz driftować ? posłuchaj się moich rad
 
 
Enzo



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Posted:     [ !!! ]

Po pierwsze te opon ysa za szerokie, zeb ydriftowac z tym silnikiem, jest po prost uza slaby takie opon ystosuja w drifcie przy ponad 400KM mocy gdzie auto jest maksymalnie odchudzone.

Wsadz najlepiej jakies 15 cali szerokosc max 205 najlepiej jakies 195 ;)

Aha... I szpera to podstawa, bez sszpery da sie, ale to jest bardziej walka z autem niz drift
 
 
Rafal325i
I znowu V8



BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

15ki 195/65 ciśnienie 3bary,kup most np 3.23-3.45 i zaspawaj (albo most ze szperą) i na początek starczy :piwo:
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

Hhehe i mamy przepis na driftfurę :D
 
 
mkolosa


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Posted:     [ !!! ]

stalem sie posiadaczem kompletu kol 15" z oponami fuldy podobnymi do choiny toyo o szerokosci 195, zeczywiscie 17" na 245 to glupi pomysl, co do odpowiedzi kolegi an temat zakupu auta do driftu to tak kupilem do driftu w jakis sposob juz przygotowane do tego ale nie zostalo skonczone wiec wole podpytac co zrobic, co do szpery juz szukam mostu z szpera co bardziej mi lezy, w ostatecznosci mam jeszcze jeden most (chyba od 1,8) wiec go zaspawam, ale to ostatecznosc
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

skoro masz juz wąskie opony i szukasz szpery to następnym krokiem bedzie mega twardy gwint dodatkowo powinieneś wymienic gumowe lementy na twardsze zamieniki, ostatnio dużo się słyszy o olkuszu podobno daje rade.
przydała by sie maglownica z emki 3,0 (krótsze przełozenia)
jakis fotel kubełkowy czym głebszy i twardszy tym lepszy
do tego szelki najlepiej 4 punktowe
i tak zrobiona furka drifty powinny byc przyjemnoscią
powodzenia
 
 
Annoth


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Posted:     [ !!! ]

jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej. Podobnie im mniej luksusów tym lepiej (swoje ważą). Tak jak [b]///ESIU[/b] radził wymień zwykłe gumy na poliuretany i daj najlepiej gwint (chociaż w moim przypadku mix bilstein B6 + springi H&R do nauki daje rade). I póki szukasz szpery to zaspawaj ten z 1.8, co ci zależy? Na tym da sie normalnie też jeździć
 
 
Enzo



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Posted:     [ !!! ]

Jesli myslisz powaznie o drifcie, to zwykla szpera to nie jest to.
Zaspawaj most, bo na profesjonalna szpere 3000 zl raczej nie bedziesz wydawac ;)
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

[quote="Annoth"]jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej[/quote]

kanapa jest bardzo lekka więcej już waży koło zapasowe z gaaśnicą :lol:

wszystko zależy czy poważnie podchodzisz do tematu drifting i czy auto ma być uniwersalne czyli tez na codzień, jesli to twój jedyny pojazd to trudno będzie z tego zrobić dobry wuzek do bocznego upalania
 
 
Enzo



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Posted:     [ !!! ]

[quote="///ESIU"][quote="Annoth"]jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej[/quote]

kanapa jest bardzo lekka więcej już waży koło zapasowe z gaaśnicą :lol:

wszystko zależy czy poważnie podchodzisz do tematu drifting i czy auto ma być uniwersalne czyli tez na codzień, jesli to twój jedyny pojazd to trudno będzie z tego zrobić dobry wuzek do bocznego upalania[/quote]

Dokaldnie.
Choc e30 to moj jedyny pojazd.
Chociaz ja zawsze pozyczam auto od ojca, ale jesli bym nie mial takiej mozliwosci juz dawno by doszlo jakies drugei e30, e28 do wozenia dupska ;)

bardzo duzo wazy dywan, ciezko go wyniesc w jedna osobe ;)
Duzo rowniez waza fotele (w e30 ok .20 kg sztuka) gdzie kubly moej waza ok. 7-8kg, wiec zaoszczedzile ok .25kg na samych fotelach :)

W E36 pewnei fotele jeszcze ciezsze ;)
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

podobno z e36 mozna wyciągnac 200kg zbednej masy więc to bardzo dużo , to tak jak byś nieźle dłubnoł sobie silnik
 
 
Enzo



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Posted:     [ !!! ]

juz w e30 jest ten efekt jak wszytsko wypruejsz, to czuejsz efekt (chociaz tak ja mialem w przyapdk u2.7l) ;)

Moja 2.7l po lekich modach i wyprozniona na 400m miala pomiar 15,15s (mierzona na aparaturze na wyscigach 1/4 mili a nei jakims oszukancem gtechem) ;)
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

moja e30 jak wyprułem tez dało sie od razu zauważyć że lepiej gania a nie była tak do konca jescze wypruta bo zostało na podłodze to twarde wygłuszenie
 
 
Annoth


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Posted:     [ !!! ]

dobra..jak zdjac to wygluszenie ?
 
 
lolejko
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

[b]Annoth[/b], to twarde?
Na ciepło tylko się da.
 
 
Enzo



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Posted:     [ !!! ]

[quote="///ESIU"]moja e30 jak wyprułem tez dało sie od razu zauważyć że lepiej gania a nie była tak do konca jescze wypruta bo zostało na podłodze to twarde wygłuszenie[/quote]
Ja chce dodac ze te wyglsuzenia sa na karoserii schowane pdo silnikiem i ksrzyniu i jeszcze oslon ywydech uwszytsko odemnei wylecialo przy wspaie :)

razem z takie cztery pozadne wiaderka :)
 
 
mkolosa


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Posted:     [ !!! ]

gwinty twarde juz mam, elementy gumowe z m-ki sa pelne i twarde a nie tak jak orginal jakis ser szwajcarski, roznica jest znaczna w prowadzeniu auta
ale wracjajac do driftu to zostalo mi kubly + szelki, szpera jak na razie
co do wagi , tu bedzie trudno auto narazie jedyne w domu zona by sie wk... jakbym wywalil srodek, jeszcze na dodatek dziecko w planach wiec srodka nie wywale, naszczescie nie mam za bogatego wyposazenia, wiec na razie do garazu powedrowala zapasowka i subwoofer (ciezsza od kola)
mam jedna rzecz o ktorej wstydze sie mowic.... kuchenke gazowa zasilana 40l butla w bagazniku tuz za sciana grodziwa, tak wlasnie ostatnio dyskutowalismy z znajomkiem ze pewnie ta masa z tylu nie pozwala na jakakolwiek kontrole bo przeciez przy przeciozeniach te rzeczy waza tlye wiecej im wieksze przeciazenie, szperunek napewno duzo pomoze co do 3000 to masz racje nie chce tyle wydac, raczej polowe tej kwoty to chyba max co moge obecnie wlozyc wiec skoro mowisz ze to 3000 to chyba odczekam i kupie pozniej bo kupowac byle co to nie sztuka
 
 
///ESIU
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Posted:     [ !!! ]

[quote="Enzo"]Ja chce dodac ze te wyglsuzenia sa na karoserii schowane pdo silnikiem i ksrzyniu i jeszcze oslon ywydech uwszytsko odemnei wylecialo przy wspaie :)

razem z takie cztery pozadne wiaderka :)[/quote]

dokładnie ja u siebie wya=waliłem o jedną osłone zadużo, :lol: :lol: :lol: nie którzy mogli sie poparzyć od wydechu :lol:

[b]mkolosa[/b], o jakich 3000 mówisz? chodzi ci o nową szpere?
śmiało mozesz kupować używke grunt by była w dobrym stanie
 
 
mkolosa


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Posted:     [ !!! ]

[quote="Enzo"]Jesli myslisz powaznie o drifcie, to zwykla szpera to nie jest to.
Zaspawaj most, bo na profesjonalna szpere 3000 zl raczej nie bedziesz wydawac ;)[/quote]

o to mi chodzilo, wiec pytanie ile moze kosztowac szpera w dobrym stanie
 
 
Rafal325i
I znowu V8



BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Posted:     [ !!! ]

[quote="mkolosa"]wiec pytanie ile moze kosztowac szpera w dobrym stanie[/quote] jakieś 1200-1500zł,http://www.moto.allegro.pl/item522754974_dyferencjal_most_szpera_e36_m3_3_23_orginal_bmw.html
 
 
Display posts from previous:   
[ REPLY ]
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
Add this topic to your bookmarks
Printable version

Jump to:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group