Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zawias do E91
Autor Wiadomość
Łuki 



BMW: F10 523i & E30 M52B28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 137
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 07-01-09, 12:47   Zawias do E91

Witam,


na wiosnę chciałbym zglebić samochód.
Mam w sumie zawias oryginalny m pak i komfort mi pasuje ale chciałbym niżej.
Co możecie polecic.
Chodzi o kompletny nowy zawias: amory + springi.

ELO
_________________
Łuki
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 07-01-09, 13:35   

Witec w swojej ofercie ma zawieszenia dobre jeśli chodzi o komfort.
Co oczekujesz?? Jakie obniżenie? Ma być twardo?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Łuki 



BMW: F10 523i & E30 M52B28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 137
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 07-01-09, 14:11   

Najlepiej żeby komfort pozostał podobny a fura poszła na dół ok 3 cm.
Zastanawiam się czy nie dać gwinta po prostu i tyle.
_________________
Łuki
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 07-01-09, 14:27   

Najlepsze rozwiązanie to gwint. Takie obniżenie z komfortem to Weitec byłby dobry.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Łuki 



BMW: F10 523i & E30 M52B28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 137
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 07-01-09, 14:32   

Weitec - czyli komfort by pozostal na podobnym poziomie co zaiwas w Mpaku a reszta regulowana tak?
Gdzie to w Wawie nabyć najlepiej?
_________________
Łuki
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 07-01-09, 16:49   

NIE PRZESADZAJMY Z ta twardoscią, napewno bedzie bardziej twardo

ale najlepszym rozwiązaniem mupic pożądny gwint z regulacją twardości amorków i masz problem rozwiazany

KW variant 2 ma taką regulacje i jest to dobry sprawdzony gwint
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 07-01-09, 17:48   

///ESIU napisał/a:
ale najlepszym rozwiązaniem mupic pożądny gwint z regulacją twardości amorków i masz problem rozwiazany

KW variant 2 ma taką regulacje i jest to dobry sprawdzony gwint


TO rozwiązanie jest doskonałe :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Łuki 



BMW: F10 523i & E30 M52B28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 137
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 08-01-09, 09:46   

A regulacja jeżeli chodzi o twardośc odbywa się jakoś w prosty sposób czy trzeba się jakoś gimnastykować?
_________________
Łuki
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 08-01-09, 09:50   

śrubą regulujesz i to nie jest nic trudnego.
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 08-01-09, 12:44   

Kolega mial KW a Audi A4 i powiem, ze komfortu to tam zero bylo
_________________
rev
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-01-09, 15:12   

zalezy jaki miał varjant KW i jakie ustawienia

enzo kupiłes już zawieche? bo wiek kto sprowadza k-sporta podobno wychodzi duzo taniej bo ok 2 tyś komplet :cwaniak2:
_________________
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 08-01-09, 15:55   

///ESIU napisał/a:
zalezy jaki miał varjant KW i jakie ustawienia

enzo kupiłes już zawieche? bo wiek kto sprowadza k-sporta podobno wychodzi duzo taniej bo ok 2 tyś komplet :cwaniak2:


Jak wychodzi 2 tys to bior K-sporta... Daj infor na PW aha i dowiedz sie dokladnei czy rzeczywiscie tyle wychodzi :)
_________________
rev
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-01-09, 16:38   

info na pw poszło
_________________
 
 
Łuki 



BMW: F10 523i & E30 M52B28
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 137
Skąd: Wa-wa
Wysłany: 08-01-09, 19:19   

A K-sport to mówicie o Koni?
_________________
Łuki
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15