Przesunięty przez: yeahman 05-05-09, 00:10 |
jak przygotowac 328 do driftu? |
Autor |
Wiadomość |
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-01-09, 09:41
|
|
|
a o rozporkach wspomnieliscie koledze? podstawa ale nie rzucilo mi sie to w oczy.. na przod rozporki dolna i gorna tyl tez rozporka kielichow tylko ze jezeli to Twoje jedyne auto to tylna moze Ci przeszkadzac w bagazniku.. ale jesli zaopatrzylbys sie w drugie auto to tutaj smialo wybebesz wnetrze i wspawaj klatke. ciezka jest ale auto jest znacznie sztywniejsze i czujesz kazdy jego ruch |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 10-01-09, 10:36
|
|
|
do klatki to juz przydał by sie mocniejszy motor bo m52 żaden ścigacz |
_________________
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 10-01-09, 11:55
|
|
|
Enzo, no dokładnie chłopaki ode mnie z miasta którzy driftują to żaden nie ma jednej chłodnicy. Audiola 4x4 80 B2 z 1986 roku koleś wsadził tam 420KM i ma 4 chłodnice |
_________________
|
|
|
|
|
Annoth
BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy Wiek: 40 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 2081 Skąd: Borowe k.Mrągowa
|
Wysłany: 10-01-09, 12:33
|
|
|
eee... nissan z tomy ma tyko jedna dodatkową chlodnice oleju z tego co wiem i smiga ostro (ma ponad 400KM). Wida,c w audili coś spartolili i sie im przegrzewała |
_________________ E30 forever
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 10-01-09, 13:05
|
|
|
po co w 2,8 jakies dodatkowe chłodnic skoro z tego i tak driftcaru nie będzie
chłodnice maja sens w mocno wyzyłowanych konstrukcjach |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 10-01-09, 18:26
|
|
|
///ESIU napisał/a: | do klatki to juz przydał by sie mocniejszy motor bo m52 żaden ścigacz |
Esiu kalatka nie ma nic wspólnego z silnikiem. Do bezpieczeństwa się ją zakłada |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 10-01-09, 23:45
|
|
|
lolejko napisał/a: | ///ESIU napisał/a: | do klatki to juz przydał by sie mocniejszy motor bo m52 żaden ścigacz |
Esiu kalatka nie ma nic wspólnego z silnikiem. Do bezpieczeństwa się ją zakłada |
Jeden i drugi ma racje klatka to klatka - bezpieczenstwo i sztywnosc konstrukcji i z tej racji ma niewiele wspolnego z moca, chociaz klatka tez swoje wazy wiec rzeczywiscie najlepiej jest miec motor wiekszy, jakiegos mpowera chociaz 2.8 waskie laczki i zamienic kuchenke i srodek na klatke i juz jest gites |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-01-09, 12:50
|
|
|
lolejko napisał/a: | Esiu kalatka nie ma nic wspólnego z silnikiem. Do bezpieczeństwa się ją zakłada |
jek to nie??
w przypadku 2,8 50kg nadbagażu jest odczuwalne |
_________________
|
|
|
|
|
Davo
bezpieczny wariat
BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 803 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 11-01-09, 14:44
|
|
|
///ESIU, na pewno odczuwalne, zgadzam sie, ale przy montowaniu klatki wyrzucasz kanape i zmieniasz fotele i w sumie wychodzi podobnie chociaz w sumie jak ktos przygode z driftem dopiero zaczyna to roznicy tak latwo nie odczuje tez... |
_________________ www.bmwklubczestochowa.pl |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-01-09, 16:56
|
|
|
Davo napisał/a: | ///ESIU, na pewno odczuwalne, zgadzam sie, ale przy montowaniu klatki wyrzucasz kanape i zmieniasz fotele i w sumie wychodzi podobnie chociaz w sumie jak ktos przygode z driftem dopiero zaczyna to roznicy tak latwo nie odczuje tez... |
no zgadza się, wyrzucasz tapicerke i niby wychodzi podobnie ale...
bez tapicerki i klatkie bedzie jeszcze lepiej więc...... ? chyba oczywiste
w 2,8 ma to już znaczenie bo silnik do super szybkich nie należy |
_________________
|
|
|
|
|
yeahman
Administrator
BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 7452 Skąd: BMW3ER
|
Wysłany: 11-01-09, 17:01
|
|
|
Panowie nie jestem specem ale wydaje mi się że do driftu ważniejszy jest moment obrotowy a nie moc. Mam rację ? |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 11-01-09, 18:20
|
|
|
moment przedewszystkim gdzie w przypadku 2,8 nie jest za duży bo tylko 280nm
moc też jest ważna |
_________________
|
|
|
|
|
łaby
BMW: e30 335 coupe
Imię: marcin
Silnik: m30
Wiek: 41 Dołączył: 27 Sty 2008 Posty: 17 Skąd: lublin
|
Wysłany: 18-01-10, 19:36
|
|
|
Mogę krótko powiedzieć że jeżeli nie zrobisz tego wszystkiego co ci podpowiadają i dodatkowo dobrej i twardej zawiechy z regulacją kątów kół to zamiast driftować bęndziesz dosłownie walczył z każdym bokiem.Ja swoje e 30 buduje już 2 rok w tamtym roku latałem z motorem m30 b35 zaspawanym dyfrem i w miarę zawiechą a teraz:
nowy gwint regulacja kątów kół zawiecha na 5 śrób nowy program do kompa na tor i niedługo kubły bo miałem orginalne kubełki bmw nawet dają rade wybebeszona ze wszystkiego i teraz drift to jest lajtowy a nie walka z każdym bokiem chociaż moc i moment obrotowy jest całkiem dobry 225KM moment 350NM.Więc kasa potężna jakby co daje link i można sobie obczaić wszystko.Pozdrawiam
http://bmwmotorsportklub....der=asc&start=0 |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
|
|
|
|
Krzysiek1992
Nowy User - Witamy ;)
BMW: Z3, E30, E30
Imię: Krzysiek
Silnik: M43, M30
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 21 Lip 2012 Posty: 4 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 23-07-12, 23:18
|
|
|
po waszych opiniach dochodze do wniosku ze wg was ( nie chce tu ani brylowac ani nikogo hejterzyc ) to tylko moc ma zasadniczą wage... ja tam swoja z3 1.8 115 koni lekko daje rade na 15stkach 195 ( mam ori szpere 25%) w tym roku przezylem swoje 1 zawody na sss drift cup na bemowie w Warszawoe zupelnie seryjnym samochodem ( najslabsze auto zawodów! tyle co ori sportowe podwozie M ) bez nawet rekawa wyjezdzilem 13 miejsce na oponach 205 i to max sportach a nie smietnikach. caly tor tez robilem na 2jeczce przy wejsciu w 1 zakret przy 60ciu( ryba + strzal). tak wiec trening i to wszystko najlepiej opony 15stki bo tanie i felgi i opon dużo u wulkanizatorów i to wszystko mocy w 2.8 jest wystarczająco dużo
w sumie jestem nowy na forum i sory ze tak odgrzebuje ten temat ale jakos mnie to ruszyło |
|
|
|
|
|