Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
programowanie przełącznika z bc
Autor Wiadomość
shaqal 



BMW: E46 Compact 316Ti , A6 2.7TDI
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 02-01-09, 11:44   

art napisał/a:
czyli shaqal robiłeś przełącznik BC i potrzebna była jednak aktywacja?


Jeszcze nie ruszyłem sprawy ale aktywacja w aso jest na 100% konieczna.

Zastanawia mnie jak to możliwe, abyś miał wszystkie funkcje bc, jednak przełączasz je przy pomocy "patyka" w licznikach. Może wstaw jakieś fotki jak to wygląda ?? ?
_________________
VKP # 430 -> www.vectraklub.pl
VU # przyjaciel -> www.forum.vectra-unlimited.pl
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 803
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-01-09, 14:10   

shaqal napisał/a:
Zastanawia mnie jak to możliwe, abyś miał wszystkie funkcje bc, jednak przełączasz je przy pomocy "patyka" w licznikach


dobrze ze zwrociles na to uwage, jak czytalem wczesniejsze posty to wychodzi na to ze przelacznik w kierach jest powiazany z BC, jak jest jedno to i drugie, jak nie ma BC to i przelacznika... a teraz art, skoro masz BC i nie masz przelacznika to moze poprzedni wlasciciel zepsul wajche od kierow i kupil bez przelacznika, sprobuj podpiac przelacznik i moze nie trzeba aktywowac tylko po prostu przywracasz stan jaki byl kiedys...
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
art 


BMW: 318
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 14
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 03-01-09, 15:44   

no właśnie też to podejrzewałem (że szkopek wymienił wajchę - kupił na allegro tańszą bez BC :hyhy: ). Myślałem że po VIN-ie czegoś dojdę ale niestety.. Jeśli chodzi o "moje" BC (może ja czegoś z tym BC nie kumam), to "Patykiem" wchdzę w tzw. testy od 1 do 21, nawet w czasie jazdy mogę sobie włączyć żeby pokazywało np.prędkość, obroty, spalanie, temperaturę zewn. i silnika itp. nie wiem jak u innych posiadaczy e46 bez przałącznika BC ale może tak jest że z patyka można sobie wchodzić w BC, ale manetka z BC (a więc prostsze wchodzenie w najważniejsze funkcje) była nie w każdym egzemplarzu. Wiadomo, że co ma jedna 3er, to inna tego nie musi mieć i na odwrót :(
Davo nie do końca możesz mieć rację - manetka z przełącznikiem jest powiązana z BC, ale w węższym zakresie - kilka opcji z BC. Główne wejście do wszystkich dostępnych funkcji z BC jest dostępna z patyka w liczniku. Manetka ułatwia przeglądanie np. spalania, temperatury podczas jazdy (ewentualnie można sobie ustawić że po przekręceniu kluczyka pokazana jest od razu temp. zewnętrzna - u mnie zawsze zegarek)'. Chyba skuszę się na Twój pomysł i odżałuję te kilka dyszek na manetkę z BC - ale to pewnie wiosną, bo teraz to grzebać się nie chce bbrrr.

Shaqal też masz E46 więc pewnie z patyka możesz wchodzić we wszystkie testy?

Pozdro dla all za zaangażowanie w temat :pijaki:
 
 
shaqal 



BMW: E46 Compact 316Ti , A6 2.7TDI
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 03-01-09, 16:00   

art napisał/a:
Shaqal też masz E46 więc pewnie z patyka możesz wchodzić we wszystkie testy?


Z patyka mogę jedynie zegarek ustawić :no:
_________________
VKP # 430 -> www.vectraklub.pl
VU # przyjaciel -> www.forum.vectra-unlimited.pl
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 03-01-09, 16:36   

Dokładnie manetką tylko można sprawdzić spalanie średnie na 100, temp, godzinę, ilośc przejechania km na baku i jeszcze tam jakiś zasięg.

W testy też musze wchodzić patyczkiem.
art, w jaki sposób robisz, że ci prędkośc pokazuje i inne funkcje??
Możesz opisać najważniejsze?
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
art 


BMW: 318
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 14
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 03-01-09, 20:02   

Test 7: 7.0 temp. silnika, 7.1 temp. zewnętrzna, 7.2 prędkość obrotowa silnika(ta z zegarów), 7.3 prędkość samochodu (ta z zegarów). ale w aucie mam rozpiskę poszczególnych testów, więc jeśli jest potrzeba to wieczorkiem dziś lub jutro mogę zarzucić. Shaqal u mnie zegarek ustawiam prawym patykiem (tam jest też inpection i oilservice). do kompa wchodzę lewym (tym od dziennego przebiegu) - też go musisz mieć.
 
 
shaqal 



BMW: E46 Compact 316Ti , A6 2.7TDI
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 46
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 11-01-09, 19:43   

art napisał/a:
Shaqal u mnie zegarek ustawiam prawym patykiem (tam jest też inpection i oilservice). do kompa wchodzę lewym (tym od dziennego przebiegu) - też go musisz mieć.


Prawym ustawiam godzine i wersje zegarka 12/24h a lewym tylko kasowanie przebiegu, nic więcej... Musze jechać na kompa i aktywować to wszystko.
_________________
VKP # 430 -> www.vectraklub.pl
VU # przyjaciel -> www.forum.vectra-unlimited.pl
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15498
Skąd: Kozienice
Wysłany: 11-01-09, 22:32   

shaqal, bo to sposobem się robi.
Testy włączasz tak.
Trzymasz lewy przycisk i włączasz kluczyk na pozycję 1.
I już ci się uruchamiają testy. Testy robisz tak jak napisął art,
Zegarek ustawiasz tak:
Prawy przycisk trzymasz wciśnięty i kluczyk na pozycję 1.
Przekręcając przyciskiem w lewo bądź w prawo ustawiasz godzinę :D
Mam nadzieje że zrozumiałeś :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
art 


BMW: 318
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 14
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 12-01-09, 10:59   

z zegarkiem nie trzeba tak jak pisze lolejko (sry że podważam Twoje zdanie). Wystarczy gdy kluczyk jest w pozycji 1 i wtedy w lewo lub prawo (u mnie działa tylko w lewo :zly: ). Nie trzeba wciskać (wciśnięcie powoduje zmianę formatu godziny/ ewentualnie przejście z oilservice do inspection). Co do testów to tak jak pisze lolejko. wciskamy patyk od przebiegu, trzymając go przekręcamy kluczyk w 1, cały czas trzymając czekamy aż pojawią się testy (zniknie zegarek i przebiegi). puszczamy i naciskając idziemy do 19 (bez tego mamy dostępny tylko test 1 i 2). jak na 19 pojawi się off naciskamy patyk, i dalej naciskając (nie trzymając) wchodzimy sobie np. w test 7 (po pojawieniu się test 7 czekamy sekundę aż pojawi się 7.1. - temp. silnika, teraz naciskając wchodzimy w kolejne podtesty 7. Żeby wyjść z testu 7 trzeba wcisnąć patyk i chwilę przytrzymać. I tak wchodzimy w kolejne testy (opcja tylko w przód) więc nie możemy cofnąc do 6, chyba że całym obiegiem. I ważne nie wchodź w test 20 i 21, ten ostatni bodajże to reset jakichś tam ustawień.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 16