Zawieszenie BMW E36 |
Autor |
Wiadomość |
Kowboj
Nowy User - Witamy ;)
Dołączył: 28 Wrz 2013 Posty: 1 Skąd: Inowrocłąw
|
Wysłany: 28-09-13, 15:53
|
|
|
oczywiście 3 to tuleja której szukasz |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
|
|
|
|
rysikaz
BMW: e46
Silnik: m47
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 31 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 24-01-14, 11:34
|
|
|
C0rvette napisał/a: | Czy przy wymianie tulei nr 4 muszę zakupic śrubę nr 18? | jak ukręcisz gwint to musisz |
|
|
|
|
maxiSSkyline
BMW: E36
Imię: Dawid
Silnik: M52b20
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 142 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 01-02-14, 16:27
|
|
|
podepne sie pod temat, mam do wymiany tylny lewy wachacz wraz z piastą w E36 coupe z 95r oraz całego Compacta z 95r. z kompletnie nowym zawieszeniem. Będzie pasował tylni wachacz z Compacta do Coupe ? |
_________________ "Śmigło na masce to bety znak, próje powietrze jak wolny ptak ... "
|
|
|
|
|
Warg
BMW: E36 320
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 369 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 01-02-14, 19:05
|
|
|
maxiSSkyline, compact ma zupełnie inne zawieszenie niż reszta nadwozi w e36, w compakcie jest zmodyfikowane zawieszenie z e30 |
_________________ Jest: e36 320 Touring
Było: e36 316 compact
|
|
|
|
|
maxiSSkyline
BMW: E36
Imię: Dawid
Silnik: M52b20
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 06 Mar 2013 Posty: 142 Skąd: Belgia
|
Wysłany: 01-02-14, 19:13
|
|
|
no i wszystko jasne, dzięki wielkie |
_________________ "Śmigło na masce to bety znak, próje powietrze jak wolny ptak ... "
|
|
|
|
|
wojtaskw
BMW: E36
Imię: Wojtek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 209 Skąd: Kazimierza Wlk
|
Wysłany: 05-02-14, 17:56
|
|
|
Mam problem w e36:
Wczoraj zostały wymienione 4 sworznie, dwie tuleje wahacza, laczniki stabilizatorow i gumy stabilizatora <- przód. Problem jest na zakretach i przy gwaltownym przyspieszaniu. Uczucie jakby tyl auta plywal i zaraz po tym kierownica jest przekrzywiona aby jechac prosto. Byłem na przegladzie zawieszenia dzis na szarpakach itp. I wyszlo, że wszystko jest ok jedynie do lewego tylnego amora mozna sie doczepic bo jest w srednim stanie ale nie tragicznym( spokojnie mozna jesszcze smigac).
Bylem przed chwila u mechanika poweidzialem co i jak i stwierdzil ze cos z tylem musi byc nie tak.
Wie ktos moze co to moze byc ? Wrazenie jakby tyl w zakrecie, albo przy gwaltownym przyspieszeniu nie szedl rowno, auto plywa |
_________________ http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 <-
|
|
|
|
|
mati.91
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 502 Skąd: KRA
|
Wysłany: 05-02-14, 18:44
|
|
|
Geometrię ustawiałeś po wymianie? |
|
|
|
|
RazoR91
BMW: E36
Imię: Maciek
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 4 razy Wiek: 33 Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 514 Skąd: Okolice Olkusza
|
|
|
|
|
krzysiekpian
BMW: 525 e34
Imię: Krzysiek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy Wiek: 34 Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 255 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 05-02-14, 20:12
|
|
|
Miałem to samo u Siebie, ostatnio wymieniałem śrubę z tylnego wachacza od regulacji geometri i potem szybko musiałem jechać do Wawy, tak samo odczuwałem jakby tył falował, a najgorzej w koleinach. Ustaw geometrie, bo przy każdej ingerencji w zawieszenie czy przodu czy tyłu zalecana jest geometria. |
_________________ Pranie tapicerek samochodowych. Kontakt przez PW
Jeśli Pomogłem, to jest specjalna opcja |
|
|
|
|
wojtaskw
BMW: E36
Imię: Wojtek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 209 Skąd: Kazimierza Wlk
|
Wysłany: 06-02-14, 00:44
|
|
|
Ustawiona została dziś zbieżność na przodzie. Z tyłu nic nie było ruszane.
Ewidentnie jest jakis luz, bo auto nie sciaga caly czas tylko wlasnie przy ostrzejszej jezdzie i pokonywaniu zakretow z wieksza predkoscia potem jakby wraca wszystko do normy. Czyli na poczatek geometria a potem jak nie pomoze szykac przyczyny w jakis czesciach eksploatacyjnych ? |
_________________ http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 <-
|
|
|
|
|
DaRo25
BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy Wiek: 38 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2037 Skąd: Swiebodzice / Nl
|
Wysłany: 06-02-14, 21:29
|
|
|
Nie wiem czy to ma cos do rzeczy ,, ale ja robie zawsze geometrie , nawet jak wymienialem tylko cos na przodzie . |
_________________ ...BMW... Bez Dwoch Zdan...
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773 |
|
|
|
|
mati.91
BMW: E36
Imię: Mateusz
Silnik: M42
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 23 razy Wiek: 33 Dołączył: 18 Gru 2011 Posty: 502 Skąd: KRA
|
Wysłany: 07-02-14, 15:50
|
|
|
Ustaw całość. Ja jak byłem ustawiać geometrię po wymianie wahacza, to chciałem, żeby skontrolowali przód, ale gość powiedział, że po ustawieniu przodu trzeba tył też sprawdzić bo może nie wyjść tak samo. Jak geometria całości wyjdzie Ci ok, to trzeba szukać właśnie coś w tulejach itp. |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 07-02-14, 21:40
|
|
|
Ja przed geometrią by wjechał na szarpaki, może są jakieś luzy... przejrzyj tył... jak wszystko ok, jedź na geometrię. |
|
|
|
|
wojtaskw
BMW: E36
Imię: Wojtek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Lis 2012 Posty: 209 Skąd: Kazimierza Wlk
|
Wysłany: 08-02-14, 00:20
|
|
|
Byłem na szarpakach, mówił że git wszystko oprócz tego amora. Mechanik mi mówił o tych tulejach co co w progach po bokach, że mogą być wyeksploatowane i może tył chodzić delikatnie do przodu i do tyłu i stąd takie uczucie pływania. Jutro wjadę na kanał, podniosę auto i będę szukał jakiś luzów |
_________________ http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 <-
|
|
|
|
|
|