Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozdarta fajka na świecy-strzały LPG
Autor Wiadomość
Benny 



BMW: E36
Imię: Mariusz
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 210
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 23-02-14, 18:08   Rozdarta fajka na świecy-strzały LPG

Siemka, czy końcówka fajki rozdarta cała (ten kapelusz) co jest nakładana razem z cewką może powodować strzały na gazie? Strzały są jedynie przy dużym obciążeniu, wjazd pod górkę jak mocno wciskam gaz i wszystko się dzieje na rozgrzanym silniku. Gaz Igen, na benie śmiga idealnie nigdy strzałów nie było. Pozdro
 
 
 
KOPYCIARZ 



BMW: E36 coupe
Imię: ARKADIUSZ
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 60 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 1551
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 23-02-14, 18:46   

nie będzie to wina tej fajfki... skad fajfka wie czy jedziesz na benzynie czy na gazie? nie napisales dokładnie co to za gaz i co za silnik...
_________________
jeśli pomogłem kliknij w "pomógł"


chcesz auto do driftu ?
-kup Silve lub 240 SX

chcesz wygodne auto ?
-kup mercedesa

chcesz szybkie auto ?
-kup Honde z silnikiem B16 lub B18

-jeśli chcesz wszystko na raz kup BMW ! ;)
 
 
 
wolpen 



BMW: e30 320i & e36 325i
Imię: Arek
Silnik: m20,m50
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 341
Skąd: Łęki Dolne RDE...
Wysłany: 23-02-14, 20:56   

przy lpg układ zapłonowy to podstawa!!!

kable ,swiece ,kopułki itp muszą byc w bdb stanie zeby nie było zadnych przebic iskry

pozatym musi byc odpowiednia dawka lpg ,czyli warto wymieniac filtry raz do roku i odpowiednio wyregulowac
_________________
ocen mojego kebaba Mauritiusblau

e36 325i-exhaust sound

e30 320i-exhaust sound

zlot bmw tarnów 2005
 
 
 
Benny 



BMW: E36
Imię: Mariusz
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 210
Skąd: Tomaszów Maz.
Wysłany: 23-02-14, 21:13   

Silnik to 2.0 6cyl, i nieszczęsna pierwsza generacja gazu na śrubę... wiem że to nie porozumienie dlatego chce zmienić na sekwencje lub zostawić samą benzyne ale testowałem spalanie na benzynie i wychodzi 150km za 110zł przy dzisiejszej cenie paliwa 95 :/
 
 
 
KOPYCIARZ 



BMW: E36 coupe
Imię: ARKADIUSZ
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 60 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 1551
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 23-02-14, 21:31   

skoro dobrze chodzi na benzynie z tym ukladem zaplonowym to i na gazie powinno. A wyglada na to ze to wina gazu. JEdz do gazownika i niech sprawdzi instalacje i filtry. REgulacja tez by musiala byc skoro jest na srubie
_________________
jeśli pomogłem kliknij w "pomógł"


chcesz auto do driftu ?
-kup Silve lub 240 SX

chcesz wygodne auto ?
-kup mercedesa

chcesz szybkie auto ?
-kup Honde z silnikiem B16 lub B18

-jeśli chcesz wszystko na raz kup BMW ! ;)
 
 
 
grabolek363 


BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 1818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-02-14, 21:44   

Nie zrobisz gazu na śrube w aucie z pełnym wtryskiem tak, żeby nie strzelało pod dużym ubciążeniem.... Metoda to jeździć normalnie i tak jak to silnik 2.0 to masz może 115km do dyspozycji na takim kijowym gazie, poza tym dawanie w palnik na takim ustrojstwie niszczy silnik i nic poza tym... Jak już musisz jeździć na tym czymś, to raczej spokojnie do 4k rpm, bo i tak powyżej już moc nie rośnie i kręcenie dalej nie ma większego sensu -raczej to głupota...
No i gaszenie auta tylko na PB, bo jak zostanie gaz w kolektorze niedopalony, to zawsze strzeli przy odpalaniu...
_________________
E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317

BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 23-02-14, 22:13   

grabolek363 wybacz, ale piszesz jak typowy znawca lpg z onetu.
To że gaz na śrubę to badziew i największe zło do silnika się zgodzę.
Ale z tym gaszeniem na benzynie, strzałami przy pełnym obciążeniu, albo brakiem możliwości gazowania w taki sposób silnika na wtrysku się zgodzić nie mogę.

Jeździłem pawie 3 lata m40 z gazem na śrubie i póki zapłon był dobry to wszystko chodziło dobrze. Jak tylko temperatury były na plusie to był gaszony i odpalany ZAWSZE na gazie i nie było żadnych strzałów. Nie raz latałem pod pełnym obciążeniem i też problemów nie było.

Nie da się ukryć, że przy takiej "instalacji" pełnej mocy silnika nie osiągniesz, a układ zapłonowy musi być w idealnym stanie żeby to jeździło.
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14