BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 05-03-14, 09:32
yeahman, trafiłeś w sedno Powiem Ci szczerze, że już w samej rodzinie tyle instalek pomontowałem takim przeciwnikom LPG i jak się teraz pytam czy jakąś różnicę widzą to zawsze odpowiedź jest jedna. Tylko w kieszeni
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe Pomógł: 396 razy Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 05-03-14, 13:09
Jak warsztaty się chwalą jak oni to szybko nie zakładają i ustawienie sekwencji sprowadza się do autokalibracji i skręcania reduktora, bo się dysz wiercić nie chce no to sory
edit:
Jeszcze jedno sobie przypomniałem 75% aut z mocą pomiędzy 110, a 150 koni wyjeżdża z "fachowego" warsztatu z Tomasetto Alaską
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach