Niestety w serwisach też zdarzają się ludzie niekumaci. Znajomy jeździł do serwisu E65 bo działy się cyrki i po dłuższej jeździe skrzynia przechodziła w tryb awaryjny, blokowało wszystkie koła i koniec jazdy. Auto trzymali tydzień czasu, cudowali niby powymieniali części na 16k a auto dalej nie chciało jechać jak się rozgrzało.
Co się okazało alternator przeładowywał i skrzynia się przegrzewała. Wymieniliśmy na nowy i auto latało 2 lata bez problemu. A serwis chciał już skrzynię wymieniać.
BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Wiek: 33 Dołączył: 19 Lis 2010 Posty: 3897 Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 11-03-14, 23:05
Czesiu w serwisach większości marek pracują tępe łby. Jedyne co to mają udostępnione materiały typu - wykręcić tę śrubkę w lewo kluczem oczkowym o rozwartości 10mm. Do tego zdjęcia HQ HD i inne H. W tym przypadku nie wierzę jednak, że brak jakiejkolwiek reakcji z centrali i jakiegokolwiek stanowiska ze strony marki. Dla mnie to jest grubymi nićmi szyte.
_________________ Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach