Przesunięty przez: yeahman 27-08-10, 10:34 |
Ustawienie zawieszenia tył |
Autor |
Wiadomość |
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 22-01-09, 21:04 Ustawienie zawieszenia tył
|
|
|
Witam..nurtuje mnie temat ustawienia zawieszenia z tyłu ,chodzi o obniżenie ale na tyle optymalne,żeby można było zapakować felgi 10'' et 20,z oponami 245/35/17,oczywiście nadkola są wypchnięte....np.jakiego obniżenia optymalnie dać sprężne do sportowego amortyzatora..-20,-30...żeby pakując 3 cią osobe na tył można było spokojnie jeżdzić niezcierając opon.....jakie najlepiej springi...pozdrawiam |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
Ostatnio zmieniony przez yeahman 25-01-09, 20:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-01-09, 21:17
|
|
|
czym wieksza gleba tym wiekszy negatyw i można smielej pakować szerokie koło
mała gleba mały negatyw może obcierać
grunt by było twarde |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-01-09, 21:21
|
|
|
lolejko napisał/a: | H&R czerwony jest twardy. |
podobno kolor w H&R nie ma znaczenia, liczy sie oznaczenie na nich |
_________________
|
|
|
|
|
vmasher
BMW: E30/E36/E38/E91
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 151 razy Wiek: 39 Dołączył: 15 Lut 2008 Posty: 7378 Skąd: ten dym
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 22-01-09, 21:28
|
|
|
vmasher napisał/a: | moim zdaniem dobra twarda sprężyna będzie lepsza niż gwint |
przecież gwint od np. breytona z tyłu to nie gwint jeśli wyjmiemy śróbe,
a kto powiedział zee z tyłu musi być gwint
ja proponuje na tył maxymalne obniżenie jakie siue tylko da, ale przód musi być gwint zeby zawsze mozna było niżej zjechać jak na tyle |
_________________
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 23-01-09, 15:02
|
|
|
oj ciężki mam temat z tym zawiasem.......
ale będe próbował dać sprężne -30....albo witeca albo h&r...
niemniej temat drąże dalej .....czekam na info...pozdro
JESZCZE DODAM czy spriny na tył podejdą od compacta lub 4cylindówki... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
Shreku
BMW: e36 320 coupe
Imię: Paweł
Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 34 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 23-01-09, 15:42
|
|
|
seebba, i tak będzie Ci tarło, nie ma springów które będą jak beton...
jak coś mam sprężyny FK 75/40 |
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 23-01-09, 16:22
|
|
|
10 z glebą -30 słabo wyglada
trzeba z 60 |
_________________
|
|
|
|
|
lolejko
moderator BIG L
BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 15498 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 23-01-09, 16:39
|
|
|
///ESIU napisał/a: | 10 z glebą -30 słabo wyglada |
Dokłądnie będzie conajmniej dziwnie.
10" felga jak się już zakłada to już trzeba to zrobić konkretnie. Musi być jak najbliżej błotnika inaczej mija się to z celem.
seebba, zakłądaj jak najniżej |
_________________ BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
|
|
|
|
|
padre
-------------
BMW: E36 325 - 2.8 - 3.2
Imię: Mariusz
Silnik: S50B32
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 39 razy Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 1347 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 23-01-09, 20:20
|
|
|
Na temat compacta się nie wypowiadam, ale z pozostałych czterocylindrówek na tył sprężyny możesz założyć.
Co do H&R to najlepiej czerwone i lukując po numerach sprawdzaj w katalogu o ile obniżają bo są 30mm i 45mm. Z tym drugim mogę się mylić bo już dokładnie nie pamiętam,a le w googlach znajdziesz katalog H&R w PDF-ie
Przy felach 10" faktycznie najładniej to obniżyć na styk i na sztywno.
Przy takich felach musiałbyś pozostawić po obniżeniu większy negatyw i stożkowe opony (spasowane do danego ET) Bo jak ustwisz geometrię i dasz prawidłowe opony to możesz jeździć u góry jak monster car, ale to nie pasuje. |
_________________ Legio Patria Nostra
|
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 23-01-09, 21:26
|
|
|
///ESIU napisał/a: | 10 z glebą -30 słabo wyglada
trzeba z 60 |
co trzeba to ja wiem najlepiej.. i więcej jak -40 niezjade i ani milimetra więcej..i będzie dobrze....... |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
misza
zielony w temacie
BMW: M4 F83
Imię: Mariusz
Silnik: S55B30T
Nadwozie: Cabrio
Dołączył: 19 Lut 2008 Posty: 900 Skąd: Low&Slow Family
|
|
|
|
|
|