Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
m42b18 i problemy z lpg.
Autor Wiadomość
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 15-07-14, 22:40   m42b18 i problemy z lpg.

Panowie da się coś sprawdzić dlaczego na lpg mój is chodzi jak traktor?
Problem jest taki, że na benzynie chodzi dobrze tylko po przełączeniu na gaz gdy się rozgrzeje chodzi tak jak by na 3 cylindry.
Instalacja to stag 200, a wtryski to czerwone valteki. Parownik nie pamiętam jaki. Jutro sprawdzę.
Mogę przeprowadzić jakąś podstawową diagnozę bez komputera?
_________________

 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 16-07-14, 08:37   

A jak Ty go ustawiłeś bez komputera? Bez kompa raczej nic nie zdziałasz. Jak będziesz miał fejsa do gazu i dobrze podłączyłeś wtyczki od emulatora to możesz otworzyć program diagnostyczny i w prawym dolnym rogu masz takie małe wtryskiwacze. Jest ich 8, ale będziesz miał podświetlone 4, bo tyle masz garków i tyle obsługuje komp. Klikaj pojedynczo w każdy, wtedy uruchamiasz tylko jeden wtryskiwacz gazowy. Jeśli po włączeniu jednej sztuki jest ok, to przechodzisz do następnego aż określisz który wali w gumy. Listwa wtryskowa jest nowa?
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 16-07-14, 09:33   

Kupiłem silnik już z gazem. Wszystko chodziło elegancko tylko dopalał benzyny powyżej 5000 obrotów, ale nie przeszkadzało mi to.
W takim razie muszę zamówić ten kabel, bo tym darmozjadom u mnie w mieście nie zapłacę za nic nie robienie.
Pytałem już w innym temacie, ale dla pewności zapytam jeszcze raz.
Taki kabel jak w linku mi wystarczy czy kupić ten droższy?
http://allegro.pl/interfe...4403208251.html
_________________

 
 
 
Kensey 



BMW: e36
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 885
Skąd: Milówka / Kraków
Wysłany: 16-07-14, 10:51   

Kabel powinien styknąć ;)
_________________



Gość wejdź i oceń moje E36


 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 16-07-14, 10:54   

Jak wyżej ;)
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
ksx9 



BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 994
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 16-07-14, 18:27   

The Polak napisał/a:
Taki kabel jak w linku mi wystarczy czy kupić ten droższy?
http://allegro.pl/interfe...4403208251.html


Mam ten kabel i wszystko działa, sprawdzałem też przy stag 200 więc śmiało możesz kupować :ok:
_________________
Pies do adopcji, miły, cichy, jasna sierść, bardzo uparty -> https://youtu.be/aFuA50H9uek :dewil:


Gość zobacz moje e60 :)
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654179#654179
 
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 16-07-14, 22:00   

Kabel kupiony. Jak przyjdzie to będę zadawał konkretniejsze pytania.
W sumie od razu po włożeniu silnika powinienem go kupić. ;)
_________________

 
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 16-07-14, 23:17   

Wtryski Valtek to niestety budżetówka... warto było by pomyśleć nad zmianą :P
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 16-07-14, 23:26   

Myślę. ;)
Z tego co się orientowałem to parownik też trochę za mały jest.

Aczkolwiek jeśli mi to nie obniży spalania to nie ma sensu wymieniać póki co, bo jeździło dobrze, a do szybszej jazdy i tak przełączałem na benzynę.
No chyba, że któryś wtrysk się okaże popsuty. :P
_________________

 
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2329
Skąd: Łódź
Wysłany: 20-07-14, 16:32   

The Polak napisał/a:
do szybszej jazdy i tak przełączałem na benzynę.




A po co ? :P


Odpowiednio dobrana i skalibrowana instalacja powinna śmigać w pełnym zakresie obrotów bez żadnych spadków mocy :)
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 22-07-14, 00:02   

Kabel przyszedł i pojawił się kolejny problem.
Mam staga 200 komputer i próbowałem połączyć się programem Stag 200 go fast oraz jakimś acgas synchro. Na obu pokazuje mi, że "brak sterownika gazu". Podpowiedzcie co robię źle. Sterowniki się zainstalowały dobrze. Te same porty mam poustawiane, a nie chce się połączyć. :no:
_________________

 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 22-07-14, 09:49   

Spróbuj starszego AcGasSynchro - jest na pewno na stronie AC. Były dwie wersje do starszych i nowszych sterowników.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 22-07-14, 10:08   

Używałem dokładnie wersji 1.14.1.0. Poszukam starszej wersji i się z tym pobawię wieczorem. Chciałem lapka też podmienić, ale zapomniałem, że w moim padła bateria. :mur:

Sprawdzę, też jak wrócę z pracy hyperterminalem czy z kablem jest wszystko ok.
_________________

 
 
 
ksx9 



BMW: e60
Imię: Kamil
Silnik: n52b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 50 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 994
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 22-07-14, 12:24   

The Polak napisał/a:
Używałem dokładnie wersji 1.14.1.0


Dokładnie tej wersji używałem u siebie i dobrze latało, instalacja ma może z 10lat i z nowszym programem nie dało się połączyć, więc może u ciebie trzeba zainstalować nowszy program ;)
_________________
Pies do adopcji, miły, cichy, jasna sierść, bardzo uparty -> https://youtu.be/aFuA50H9uek :dewil:


Gość zobacz moje e60 :)
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654179#654179
 
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 23-07-14, 22:41   

Dzięki wielkie za pomoc. Temat ogarnięty. Wtyczka na jednym wtryskiwaczu nie łączyła czasem. Bez kabla raczej ciężko bym miał znaleźć, że to taka pierdoła. ;)

Teraz będę musiał poczytać coś jak to wszystko ładnie skalibrować i będzie latać. :ok:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14