Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Obniżanie auta - kilka pytań
Autor Wiadomość
Patryk12 



BMW: E30, E36
Imię: Patryk
Silnik: M50B25,M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 62
Skąd: Siedlce
Wysłany: 24-07-14, 21:05   Obniżanie auta - kilka pytań

Cześć.
Jako świeżak mam kilka pytań, który cały czas mnie nurtują, a nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.

Mam powiedzmy tą swoją E30 na ori zawieszeniu. Z tyłu 9j ledwo mieszczą się w nadkola i jakbym to chciał dać jeszcze w dół to cały czas by tarło? (tak po mojemu).

Przeglądam projekty i sporo osób ma właśnie szerokie koła + glebę i wszystko działa jak należy. Konieczne jest wtedy rolowanie nadkoli albo robienie negatywu?

Mam nadzieję, że ktoś mi to wszystko fajnie wyjaśni :)
 
 
Patryk7250 



BMW: e 36 318/328
Imię: Patryk
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 175 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 4102
Skąd: Radom
Wysłany: 24-07-14, 21:08   

gdy samochód siada trochę na glebe to koła automatycznie robią sie w lekkim negatywie, ale tu zaznaczam lekkim, a jeśli wtedy będzie tarło zarzuca sie cambery i ustawia większy negatyw no i jak cambery nie pomagają zostaje rolowanie nadkoli :ok: myślę, że dobrze wytłumaczyłem :P
_________________

Jeśli uważasz że mój post był pomocny-kliknij pomógł :ok:

"BMW to STYL,PASJA,MIŁOŚĆ i WŁOŻONE SERCE,a Ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie Cię nie stać ";)
 
 
 
Patryk12 



BMW: E30, E36
Imię: Patryk
Silnik: M50B25,M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 07 Cze 2014
Posty: 62
Skąd: Siedlce
Wysłany: 24-07-14, 21:09   

Ale cambery = szybsze zużycie opon tak?
 
 
Patryk7250 



BMW: e 36 318/328
Imię: Patryk
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 175 razy
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 4102
Skąd: Radom
Wysłany: 24-07-14, 21:11   

nie wiem czy szybsze, wiadomo że będzie negatyw robił swoje i z jednej strony będzie jadł opone
_________________

Jeśli uważasz że mój post był pomocny-kliknij pomógł :ok:

"BMW to STYL,PASJA,MIŁOŚĆ i WŁOŻONE SERCE,a Ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie Cię nie stać ";)
 
 
 
Roman93 


BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 579
Skąd: Radom
Wysłany: 24-07-14, 21:11   

Dochodzi też kwestia odpowiedniego doboru opon, no i twardości/sztywności zawieszenia.
 
 
gozdyr166 



BMW: E30, E36
Imię: Czarek
Silnik: M50B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 799
Skąd: WZW
Wysłany: 24-07-14, 21:41   

w e30 do belki można jeszcze dołożyć tzw. fasolki, regulacje na mimośrodzie jak w seryjnych e36
_________________
Jagodzianka--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=39717
Maria--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43516
_________________
 
 
VADER 


BMW: E46 320i
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Skąd: Barwice
Wysłany: 25-07-14, 19:40   

Kolego w swojej e 46 zrobiłem na tyle negatyw,żeby upchać 10"i po 1500 km zjadło brzeg opony,na na mokrym po deszczu czy w czasie deszczu jazda 50km/h bo tyłem rzuca jak chu...,więc nie polecam,zaś wróciłem do normalnego ustawienia kół,zostaje mi rolowanie i wyciąganie nadkoli,maszynka już jest tyle,że czasu brak.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14