Obniżanie auta - kilka pytań |
Autor |
Wiadomość |
Patryk12
BMW: E30, E36
Imię: Patryk
Silnik: M50B25,M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 62 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 24-07-14, 21:05 Obniżanie auta - kilka pytań
|
|
|
Cześć.
Jako świeżak mam kilka pytań, który cały czas mnie nurtują, a nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
Mam powiedzmy tą swoją E30 na ori zawieszeniu. Z tyłu 9j ledwo mieszczą się w nadkola i jakbym to chciał dać jeszcze w dół to cały czas by tarło? (tak po mojemu).
Przeglądam projekty i sporo osób ma właśnie szerokie koła + glebę i wszystko działa jak należy. Konieczne jest wtedy rolowanie nadkoli albo robienie negatywu?
Mam nadzieję, że ktoś mi to wszystko fajnie wyjaśni |
|
|
|
|
Patryk7250
BMW: e 36 318/328
Imię: Patryk
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 175 razy Wiek: 28 Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 4102 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-07-14, 21:08
|
|
|
gdy samochód siada trochę na glebe to koła automatycznie robią sie w lekkim negatywie, ale tu zaznaczam lekkim, a jeśli wtedy będzie tarło zarzuca sie cambery i ustawia większy negatyw no i jak cambery nie pomagają zostaje rolowanie nadkoli myślę, że dobrze wytłumaczyłem |
_________________
Jeśli uważasz że mój post był pomocny-kliknij pomógł
"BMW to STYL,PASJA,MIŁOŚĆ i WŁOŻONE SERCE,a Ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie Cię nie stać ";) |
|
|
|
|
Patryk12
BMW: E30, E36
Imię: Patryk
Silnik: M50B25,M52
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 07 Cze 2014 Posty: 62 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 24-07-14, 21:09
|
|
|
Ale cambery = szybsze zużycie opon tak? |
|
|
|
|
Patryk7250
BMW: e 36 318/328
Imię: Patryk
Silnik: m52b28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 175 razy Wiek: 28 Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 4102 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-07-14, 21:11
|
|
|
nie wiem czy szybsze, wiadomo że będzie negatyw robił swoje i z jednej strony będzie jadł opone |
_________________
Jeśli uważasz że mój post był pomocny-kliknij pomógł
"BMW to STYL,PASJA,MIŁOŚĆ i WŁOŻONE SERCE,a Ty i tak powiesz że burakowóz bo zwyczajnie Cię nie stać ";) |
|
|
|
|
Roman93
BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy Wiek: 30 Dołączył: 22 Lis 2012 Posty: 579 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24-07-14, 21:11
|
|
|
Dochodzi też kwestia odpowiedniego doboru opon, no i twardości/sztywności zawieszenia. |
|
|
|
|
gozdyr166
BMW: E30, E36
Imię: Czarek
Silnik: M50B20
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy Wiek: 28 Dołączył: 28 Kwi 2012 Posty: 799 Skąd: WZW
|
|
|
|
|
VADER
BMW: E46 320i
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 160 Skąd: Barwice
|
Wysłany: 25-07-14, 19:40
|
|
|
Kolego w swojej e 46 zrobiłem na tyle negatyw,żeby upchać 10"i po 1500 km zjadło brzeg opony,na na mokrym po deszczu czy w czasie deszczu jazda 50km/h bo tyłem rzuca jak chu...,więc nie polecam,zaś wróciłem do normalnego ustawienia kół,zostaje mi rolowanie i wyciąganie nadkoli,maszynka już jest tyle,że czasu brak. |
|
|
|
|
|