BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan Pomógł: 40 razy Wiek: 38 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2037 Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 29-09-14, 20:01
kat dobry post na dniach sprawdze bo narazie sa pozne godziny pracy
Sterownika na podmianke nie mam ,, a jak na zlosc na szortach same m52
I dzis pany obroty wrocily do normy ,, jezdzilem duzo i obroty sa unormowane , doslownie jak pisalem w pierwszym poscie ,, paliwo w zbiorniku okolo 1/4 i obroty sa normalne .. Dziwnie to wszystko powiazane ze nawet ilosc paliwa w zbiorniku ma wplyw na to ,, jak to mozliwe ?
BMW: e46
Imię: Maciej
Silnik: m52
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: Poznań
Wysłany: 29-09-14, 21:49
może pompa paliwa się kończy i masz zamiast mgiełki to paliwo w innej postaci (czyt. większe krople) i zalewa Ci świece, komp walczy z mieszanką itp... wyskakują błędy sond bo ona też są od tego aby tę mieszankę normować.
Wymiana pompy jest tania, szybka i prosta, a słyszałem, że pomaga.
BMW: e46
Imię: Maciej
Silnik: m52
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 02 Cze 2014 Posty: 27 Skąd: Poznań
Wysłany: 30-09-14, 11:18
ale wtryskiwacz rozpyla paliwo, które dostarczane do niego jest pod ciśnieniem, sam tego paliwa nie spręża. Gorsze ciśnienie, gorszy wtrysk, gorsze spalanie ... błędy, komp walczy.
BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan Pomógł: 40 razy Wiek: 38 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2037 Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 19-10-14, 04:51
Troche minelo czasu ,, ale tylko dlatego ze dopiero niedawno bylem na kompie ,, jednak jet tronik i pan krzys wygral ,, Nie zaluje Czlowiek trzymal bmw 3h pod kompami ,, diagnozowal , testowal ustawial , kasowal i wgrywal ..
Auto lepiej reaguje na gaz po takim zabiegu .. bledy - standardowo czujnik polozenia przepustnicy i czujnik abs .. usuniete na amen w chwili obecnej .. Nie wiem jakim osprzetem do diagnostyki operuje ta osoba, ale wiem ze mial wglad wszedzie i we wszystko ,, Byly wykresy byly rozmowyi omawianie wszystkiego .. jednym slowem super podejscie do pasjenta - e 36 ..
Co najwazniejesze obroty i odcika wrocily do normy
Jednym najbardziej zastanawiajacym bledem czy diagnoza byly dane pokazujace ze samochod mial predkosc 36km/h podczas postoju
nie wiem co sie porobilo i dlaczego tak wskazywalo ,, Wiem ze po usunieciu tego ,jazdach probnych i ponownym sprawdzeniu (oczywiscie juz nie pokazywalo owych parametrow) obroty wrocily no normy a odcinka juz nie odcina przy 5,5tys /obr
Takze u mnie problem rozwiazany , juz tydzien i jest nadal w normie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach