Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Obroty wariuja - po raz kolejny e 36
Autor Wiadomość
Mat3o 



BMW: E36 330i
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 481
Skąd: Radzyń Podl
Wysłany: 28-09-14, 21:38   

mowisz ze ciezko reke wsadzic toz po to odlaczasz przewody powietrza i wyciagasz go sobie blizej na tyle na ile ci pozwoli przewod zasilajacy
 
 
DaRo25 


BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2037
Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 29-09-14, 20:01   

kat dobry post :) na dniach sprawdze bo narazie sa pozne godziny pracy :no:

Sterownika na podmianke nie mam ,, a jak na zlosc na szortach same m52 :zly:

I dzis pany obroty wrocily do normy ,, jezdzilem duzo i obroty sa unormowane , doslownie jak pisalem w pierwszym poscie ,, paliwo w zbiorniku okolo 1/4 i obroty sa normalne .. Dziwnie to wszystko powiazane ze nawet ilosc paliwa w zbiorniku ma wplyw na to ,, jak to mozliwe ?

Ohm-y sprawdze zwyklym miernikiem ?
_________________
...BMW... Bez Dwoch Zdan...

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773
 
 
matthewx@o2.pl 


BMW: e46
Imię: Maciej
Silnik: m52
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-09-14, 21:49   

może pompa paliwa się kończy i masz zamiast mgiełki to paliwo w innej postaci (czyt. większe krople) i zalewa Ci świece, komp walczy z mieszanką itp... wyskakują błędy sond bo ona też są od tego aby tę mieszankę normować.

Wymiana pompy jest tania, szybka i prosta, a słyszałem, że pomaga.

Pozdrawiam
 
 
DaRo25 


BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2037
Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 29-09-14, 21:52   

Pompa ogolnie jest z 2.0 bo poprzenia buczala dosc glosno , ale czy ona moze miec cos wspolnego z podwyzszonymi obrotami?
_________________
...BMW... Bez Dwoch Zdan...

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773
 
 
matthewx@o2.pl 


BMW: e46
Imię: Maciej
Silnik: m52
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 29-09-14, 22:15   

dużo rzeczy może mieć znaczenie, skoro wymieniona to ten problem z głowy.
 
 
Mat3o 



BMW: E36 330i
Silnik: M54B30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 481
Skąd: Radzyń Podl
Wysłany: 30-09-14, 08:46   

Mgiełka czy krople to raczej decydują wtryskiwacze a nie pompa,
Cytat:
Ohm-y sprawdze zwyklym miernikiem ?


Tak zwykłym multimetrem zmierzysz
_________________



DIAGNOSTYKA I KODOWANIE BMW 88-07R LUBELSKIE
 
 
matthewx@o2.pl 


BMW: e46
Imię: Maciej
Silnik: m52
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 27
Skąd: Poznań
Wysłany: 30-09-14, 11:18   

ale wtryskiwacz rozpyla paliwo, które dostarczane do niego jest pod ciśnieniem, sam tego paliwa nie spręża. Gorsze ciśnienie, gorszy wtrysk, gorsze spalanie ... błędy, komp walczy.
 
 
DaRo25 


BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy
Wiek: 38
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2037
Skąd: Swiebodzice / Nl
Wysłany: 19-10-14, 04:51   

Troche minelo czasu ,, ale tylko dlatego ze dopiero niedawno bylem na kompie ,, jednak jet tronik i pan krzys wygral ,, Nie zaluje :ok: Czlowiek trzymal bmw 3h pod kompami ,, diagnozowal , testowal ustawial , kasowal i wgrywal ..

Auto lepiej reaguje na gaz po takim zabiegu .. bledy - standardowo czujnik polozenia przepustnicy i czujnik abs .. usuniete na amen w chwili obecnej .. Nie wiem jakim osprzetem do diagnostyki operuje ta osoba, ale wiem ze mial wglad wszedzie i we wszystko ,, Byly wykresy byly rozmowyi omawianie wszystkiego .. jednym slowem super podejscie do pasjenta - e 36 ..

Co najwazniejesze obroty i odcika wrocily do normy :yeah:

Jednym najbardziej zastanawiajacym bledem czy diagnoza byly dane pokazujace ze samochod mial predkosc 36km/h podczas postoju :O
nie wiem co sie porobilo i dlaczego tak wskazywalo ,, Wiem ze po usunieciu tego ,jazdach probnych i ponownym sprawdzeniu (oczywiscie juz nie pokazywalo owych parametrow) obroty wrocily no normy :yeah: :yeah: a odcinka juz nie odcina przy 5,5tys /obr :ok:
Takze u mnie problem rozwiazany , juz tydzien i jest nadal w normie :ok:
_________________
...BMW... Bez Dwoch Zdan...

http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14