Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
M52tub20 + gaz
Autor Wiadomość
tizzue 
Nowy User - Witamy ;)


BMW: E36
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Śląsk
Wysłany: 03-10-14, 11:06   M52tub20 + gaz

Witam,
Mam w planach kupno e46 i trafiłem na fajny egzemplarz z tym że posiada on instalację gazową założoną jakieś 4 lata temu. Ponoć samochód przejechał na niej ok 70 tyś. km. i w tej chwili nic się nie dzieje. Instalacja podobno za 3500zł (niestety nie wiem jeszcze jakie podzespoły) więc można wnioskować że w miarę porzadna. I w związku z tym mam kilka pytań:
1. Jakie jest ryzyko po takim przebiegu na gazie?
2. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oględzinach?
3. Co się może najprędzej zepsuć szczególnie w silniku?
4. I ile w dobrych warunkach, przy dbaniu o samochód i instalację można jeszcze bezproblemowo przejechać.

Wiem że trochę ogólnikowe pytania ale raczej w tym temacie jestem laikiem. Wiadomo, najlepiej na żywo wszystko ocenić ale proszę o jakieś porady.
Auto podobno ma troche ponad 180 tys ale to jest do sprawdzenia. Gaz oczywiście sekwencja, temperatura przełączania na gaz to 50 stopni.

Z góry dziekuję za wszystkie sugestie.
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1779
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 04-10-14, 23:17   

50 stopni oznacza, że coś już mu jest :lol:

Zbyt ogólne pytania niestety... normalnie sprawdzasz... czy nie dzwoni, kopci, etc...
_________________
 
 
 
DonElton 
Liryczny Sadysta


BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 306
Skąd: WGM
Wysłany: 04-10-14, 23:59   

1. Jeśli instalacja odpowiednio serwisowana to żadne.
2. Sprawdzasz staranność położenia instalacji pod maską, temperature przełączania, sposób w jaki się przełącza silnik na gaz ( czy szarpie, przerywa, przygasa, trzęsię budą), pracę na gazie w każdych obrotach. No i wypadało by sprawdzić wszystkie papiery od gazu, homologacje, książkę serwisową, obejrzeć jak jest położona instalacja pod samochodem, czy są dobrze otwory wywiercone i zabezpieczone pod wlew jeśli jest pod klapką.
3. I wszystko i nic, jak dbasz tak masz, ale raczej nie ma nic konkretnego co mogłoby się zepsuć od jazdy na gazie, no chyba że pompka paliwa w baku.
4. Do końca żywotu auta praktycznie. Jeśli wtryski/parownik/homologacja się nie skończy/ą to śmigaj ile wlezie.


Ale fakt faktem Spinaczo zwrócił uwagę na dziwną rzecz i to wypadało by sprawdzić w pierwszej kolejności.
_________________
Ozonatory 10g - PW :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 14