Kilka porad eskploatacyjnych - co kupić do nowej fury? |
Autor |
Wiadomość |
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 11-10-14, 21:02
|
|
|
jaka moc i za pomca czego kolezanko? naczyutalas sie jakis bajek chyba myslac ze jak wlozysz wkladek k&n podniesie ci ona moc
w takie cuda to nie wierz |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
Endurka
BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Dołączyła: 05 Paź 2014 Posty: 16 Skąd: okolice Wawy
|
Wysłany: 11-10-14, 21:13
|
|
|
komp + czip |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 11-10-14, 21:17
|
|
|
czipowanie sprawdza sie w dieslach jak najbradziej ale nie w benzynie chyba ze satyfakcjonuje cie przyrost rzedu 10 koni to ok moim zdaniem nie warta gra swieczki |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
Endurka
BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Dołączyła: 05 Paź 2014 Posty: 16 Skąd: okolice Wawy
|
Wysłany: 11-10-14, 21:30
|
|
|
to Twoje zdanie
to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww |
|
|
|
|
The Polak
BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 1736 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 12-10-14, 18:40
|
|
|
Jeśli chcesz podnosić moc to zmień auto pierwsze. Moim zdaniem w tym silniku podnoszenie mocy mija się z celem. Lepiej włożyć większy silnik jak brakuje Ci mocy. |
_________________
|
|
|
|
|
Masters
BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Lis 2010 Posty: 3269 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 12-10-14, 20:23
|
|
|
Endurka napisał/a: | to Twoje zdanie
to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww |
Tak i jeszcze dołożysz sobie turbo, wielu takich tutaj było i na innych forach też, czytając ten i poprzedni twój komentarz lepiej by było gdybyś zainteresowała się tym, żeby te auto jeździło jak normalne 318i, dlaczego? A no dlatego, że nigdy z 318i nie zrobisz nic ciekawego, a gadanie o jakiś wydechach, dolotach, filtrach sportowych i pompach paliwa, kończąc na wałkach w tym silniku to tak jakby gadanie z humanistą o matematyce wyższej, czyli pieprzenie głupot, dlaczego? A no dlatego, że za wyżej wymienione części zapłacisz prawie tyle ile dałaś za swoje e46, a dalej te auto nie będzie jechało nawet tak jak seryjne 320i, więc jak chcesz więcej mocy to trzeba było nie kupować 318i, a jak kupiłaś 318i to musisz z tym żyć i musi ci to wystarczyć. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
konrados
BMW: E36 323i
Imię: Konrad
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 4 razy Wiek: 39 Dołączył: 10 Sie 2014 Posty: 104 Skąd: Bolków
|
Wysłany: 12-10-14, 20:28
|
|
|
Panowie... Wiecej porad a nie krytyki. Troche zrozumienia i bedzie dla poczatkujacej uzytkowniczki lepiej, bo przeciez temat jest o porade.
A ze wymienia modyfikacje, ktore sa przeprowadzane w japonskich autach i jakis tam efekt daja to ja sie nie widze problemu. |
|
|
|
|
Masters
BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy Wiek: 32 Dołączył: 10 Lis 2010 Posty: 3269 Skąd: Mikołów
|
Wysłany: 12-10-14, 22:37
|
|
|
Ja po prostu jestem uczulony na pisanie głupot, dlatego napisałem od razu o co chodzi, bo napisać na forum jest bardzo prosto, a wcielić w życie to już inna bajka Powodzenia i mam nadzieję, że będzie z tego dobre, seryjne lub na dobrym kole 318i. |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 13-10-14, 10:27
|
|
|
Endurka napisał/a: | to Twoje zdanie
to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww |
tak jak najbardziej moje koleżanko i nie chcę cię zniechęcać tylko poprostu nakierować w dobrą stronę jeśli chcesz mięc sporo mocy trzeba było kupić jakieś 328 czy 330 a nie 318 i próbować z tego zbudować rakietę bo wiem że jest to poprostu nie oplacalne tylko tyle |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
grucha
BMW: e90
Silnik: M47+
Pomógł: 187 razy Wiek: 104 Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 3758 Skąd: EL
|
Wysłany: 13-10-14, 10:39
|
|
|
modzone 318i dobre sobie
Masters, dobrze to opisał
ja bym się tylko modlił żeby ta 318 po lifcie, czyli silnik z serii N42/46 nie nawalił (bardzo dużo jest o tym w necie wadliwy rozrząd itp.)
koleżanko, dbaj o tą 318 lej dobre paliwo i oliwe wymieniaj filtry na czas a nawet przed czasem (częściej niż pokazuje to komp) bo ścigacza z tego auta nie zrobisz, żadne tam K&N wydechy i czipy, tyle. |
_________________
|
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 13-10-14, 18:38
|
|
|
Endurka napisał/a: | to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww |
rzeźbienie w gównie
wsadzisz worek pieniedzy a i tak objedzie Cie seryjne zapiżałe 323i na zardzewiałych stalówkach |
_________________
|
|
|
|
|
DonElton
Liryczny Sadysta
BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy Dołączył: 27 Lis 2013 Posty: 306 Skąd: WGM
|
Wysłany: 13-10-14, 18:40
|
|
|
Przyjęła to do wiadomości, więc nie musicie być aż tak brutalni |
_________________ Ozonatory 10g - PW |
|
|
|
|
///ESIU
PoJE....eBAnIeC
BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy Wiek: 41 Dołączył: 24 Sty 2008 Posty: 9767 Skąd: ze wsi
|
Wysłany: 13-10-14, 18:48
|
|
|
brutalni ? to jest po prostu prawda
a prawda boli |
_________________
|
|
|
|
|
ZMIJA PŁOCK
BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 1017 Skąd: Płock
|
Wysłany: 13-10-14, 18:54
|
|
|
///ESIU napisał/a: | brutalni ? to jest po prostu prawda
a prawda boli |
Najprawdziwsza prawda. Tak po kobiecemu!!! Dłubać taki silnik to tak samo jak biegać maraton w szpilkach. |
|
|
|
|
Endurka
BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Dołączyła: 05 Paź 2014 Posty: 16 Skąd: okolice Wawy
|
Wysłany: 23-10-14, 09:41
|
|
|
spoko, nie jestem typową kobietą
mogłabym pobiec nawet boso, jeżeli byłoby warto
nieważne, dotarło do mnie, wrzućcie na luz
Z rzeczy zrobionych:
-wymieniłam olej na Liquy Moly 3W50
-wymieniłam olej w skrzyni na Castrol
-filtry - kabinowy z węglem, powietrza, oleju (standardowe Bosh)
- nie wymieniłam oleju w dyfrze (chociaż mam Castrol), bo mój "domowy" mechanik nie ogarnął gdzie jest korek - może podpowiecie?
-ustawiłam zbieżność
Podpytuje o kolejne sprawy:
- radio - od wizyty w myjni zaczęło minimalnie trzeszczeć - co to może być i co z tym zrobić?
- prowadnica szyby - lekko łapie szybę kierowcy, nasmarowali mi prowadnicę bez odkręcania boczka (ojciec się obawiał, bo tam jest poduszka), co z tym fantem zrobić? odkręcić w profi serwisie?
- jak skasować kilometry na wyświetlaczu, żeby liczyć od zera spalanie? albo jak ustawić na kompie, żeby pokazywał spalanie, a nie ile km do końca baku mi zostało?
- jak włączyć głośniki w przednich drzwiach? gra mi tylko z tyłu.
- chcę dograć mapę Polski do nawigacji (uwzględnia całą Europę poza Polską... ) - do kogo się zwrócić?
- jak skasować dane ile km zostało mi do wymiany oleju, tak, żeby to po swojemu ustawić, albo ile km przejechałam od wymiany oleju?
- no i najgorsze - czy ktoś ma wiedzę odnośnie montażu podtlenku wstydu do tego silnika? Jaka instalacja, za ile? czytałam coś o tym, że potrzebny do tego lepszy fachowiec, teflonowe wężyki (o ile czegoś nie kręcę) i interesuje mnie, żeby utraty i tak nędznej mocy nie było
od kiedy ją przywiozłam ujechałam już tysiąc km i spalanie jest ok. 12-14l/100 przy mojej jeździe (dopóki się w nią wjeżdżałam było 10l/100) |
|
|
|
|
|