Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kilka porad eskploatacyjnych - co kupić do nowej fury?
Autor Wiadomość
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 11-10-14, 21:02   

jaka moc i za pomca czego kolezanko? naczyutalas sie jakis bajek chyba myslac ze jak wlozysz wkladek k&n podniesie ci ona moc
w takie cuda to nie wierz
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Endurka 


BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Dołączyła: 05 Paź 2014
Posty: 16
Skąd: okolice Wawy
Wysłany: 11-10-14, 21:13   

komp + czip
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 11-10-14, 21:17   

czipowanie sprawdza sie w dieslach jak najbradziej ale nie w benzynie chyba ze satyfakcjonuje cie przyrost rzedu 10 koni to ok moim zdaniem nie warta gra swieczki
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
Endurka 


BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Dołączyła: 05 Paź 2014
Posty: 16
Skąd: okolice Wawy
Wysłany: 11-10-14, 21:30   

to Twoje zdanie :)

to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww :)
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 12-10-14, 18:40   

Jeśli chcesz podnosić moc to zmień auto pierwsze. Moim zdaniem w tym silniku podnoszenie mocy mija się z celem. Lepiej włożyć większy silnik jak brakuje Ci mocy. :)
_________________

 
 
 
Masters 


BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 3269
Skąd: Mikołów
Wysłany: 12-10-14, 20:23   

Endurka napisał/a:
to Twoje zdanie :)

to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww :)

Tak i jeszcze dołożysz sobie turbo, wielu takich tutaj było i na innych forach też, czytając ten i poprzedni twój komentarz lepiej by było gdybyś zainteresowała się tym, żeby te auto jeździło jak normalne 318i, dlaczego? A no dlatego, że nigdy z 318i nie zrobisz nic ciekawego, a gadanie o jakiś wydechach, dolotach, filtrach sportowych i pompach paliwa, kończąc na wałkach w tym silniku to tak jakby gadanie z humanistą o matematyce wyższej, czyli pieprzenie głupot, dlaczego? A no dlatego, że za wyżej wymienione części zapłacisz prawie tyle ile dałaś za swoje e46, a dalej te auto nie będzie jechało nawet tak jak seryjne 320i, więc jak chcesz więcej mocy to trzeba było nie kupować 318i, a jak kupiłaś 318i to musisz z tym żyć i musi ci to wystarczyć. Pozdrawiam.
 
 
konrados 


BMW: E36 323i
Imię: Konrad
Silnik: M52B25
Nadwozie: Touring
Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 104
Skąd: Bolków
Wysłany: 12-10-14, 20:28   

Panowie... Wiecej porad a nie krytyki. Troche zrozumienia i bedzie dla poczatkujacej uzytkowniczki lepiej, bo przeciez temat jest o porade.

A ze wymienia modyfikacje, ktore sa przeprowadzane w japonskich autach i jakis tam efekt daja to ja sie nie widze problemu.
 
 
Masters 


BMW: E30 M20b20 & E46 M54b30
Imię: Kamil
Silnik: M20/M54
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 64 razy
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 3269
Skąd: Mikołów
Wysłany: 12-10-14, 22:37   

Ja po prostu jestem uczulony na pisanie głupot, dlatego napisałem od razu o co chodzi, bo napisać na forum jest bardzo prosto, a wcielić w życie to już inna bajka ;) Powodzenia i mam nadzieję, że będzie z tego dobre, seryjne lub na dobrym kole 318i.
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 13-10-14, 10:27   

Endurka napisał/a:
to Twoje zdanie :)

to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww :)


tak jak najbardziej moje koleżanko i nie chcę cię zniechęcać tylko poprostu nakierować w dobrą stronę jeśli chcesz mięc sporo mocy trzeba było kupić jakieś 328 czy 330 a nie 318 i próbować z tego zbudować rakietę bo wiem że jest to poprostu nie oplacalne tylko tyle
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
grucha 



BMW: e90
Silnik: M47+
Pomógł: 187 razy
Wiek: 104
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 3758
Skąd: EL
Wysłany: 13-10-14, 10:39   

modzone 318i :lol: dobre sobie :haha: :haha: :haha:
Masters, dobrze to opisał :ok:
ja bym się tylko modlił żeby ta 318 po lifcie, czyli silnik z serii N42/46 nie nawalił (bardzo dużo jest o tym w necie wadliwy rozrząd itp.)
koleżanko, dbaj o tą 318 lej dobre paliwo i oliwe wymieniaj filtry na czas a nawet przed czasem (częściej niż pokazuje to komp) bo ścigacza z tego auta nie zrobisz, żadne tam K&N wydechy i czipy, tyle.
_________________

 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 13-10-14, 18:38   

Endurka napisał/a:
to początek przeróbek, dojdzie wydech, dolot, filtr, pompa paliwa i ew. wałek poza ww


rzeźbienie w gównie :wstyd:

wsadzisz worek pieniedzy a i tak objedzie Cie seryjne zapiżałe 323i na zardzewiałych stalówkach :wstyd:
_________________
 
 
DonElton 
Liryczny Sadysta


BMW: E36, E46
Silnik: b20,b25
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 306
Skąd: WGM
Wysłany: 13-10-14, 18:40   

Przyjęła to do wiadomości, więc nie musicie być aż tak brutalni ;)
_________________
Ozonatory 10g - PW :)
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 13-10-14, 18:48   

brutalni ? to jest po prostu prawda
a prawda boli :dewil:
_________________
 
 
ZMIJA PŁOCK 


BMW: m20b20 m52b25 m52b28 s50b32
Imię: Krzysztof
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 1017
Skąd: Płock
Wysłany: 13-10-14, 18:54   

///ESIU napisał/a:
brutalni ? to jest po prostu prawda
a prawda boli :dewil:



Najprawdziwsza prawda. Tak po kobiecemu!!! Dłubać taki silnik to tak samo jak biegać maraton w szpilkach.
 
 
Endurka 


BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Dołączyła: 05 Paź 2014
Posty: 16
Skąd: okolice Wawy
  Wysłany: 23-10-14, 09:41   

spoko, nie jestem typową kobietą ;)
mogłabym pobiec nawet boso, jeżeli byłoby warto ;)
nieważne, dotarło do mnie, wrzućcie na luz :piwo:

Z rzeczy zrobionych:

-wymieniłam olej na Liquy Moly 3W50
-wymieniłam olej w skrzyni na Castrol
-filtry - kabinowy z węglem, powietrza, oleju (standardowe Bosh)

- nie wymieniłam oleju w dyfrze (chociaż mam Castrol), bo mój "domowy" mechanik nie ogarnął gdzie jest korek - może podpowiecie?

-ustawiłam zbieżność

Podpytuje o kolejne sprawy:

- radio - od wizyty w myjni zaczęło minimalnie trzeszczeć - co to może być i co z tym zrobić?

- prowadnica szyby - lekko łapie szybę kierowcy, nasmarowali mi prowadnicę bez odkręcania boczka (ojciec się obawiał, bo tam jest poduszka), co z tym fantem zrobić? odkręcić w profi serwisie?

- jak skasować kilometry na wyświetlaczu, żeby liczyć od zera spalanie? albo jak ustawić na kompie, żeby pokazywał spalanie, a nie ile km do końca baku mi zostało?

- jak włączyć głośniki w przednich drzwiach? gra mi tylko z tyłu.

- chcę dograć mapę Polski do nawigacji (uwzględnia całą Europę poza Polską... ;) ) - do kogo się zwrócić?

- jak skasować dane ile km zostało mi do wymiany oleju, tak, żeby to po swojemu ustawić, albo ile km przejechałam od wymiany oleju?

- no i najgorsze - czy ktoś ma wiedzę odnośnie montażu podtlenku wstydu do tego silnika? Jaka instalacja, za ile? czytałam coś o tym, że potrzebny do tego lepszy fachowiec, teflonowe wężyki (o ile czegoś nie kręcę) i interesuje mnie, żeby utraty i tak nędznej mocy nie było
od kiedy ją przywiozłam ujechałam już tysiąc km i spalanie jest ok. 12-14l/100 przy mojej jeździe (dopóki się w nią wjeżdżałam było 10l/100)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 14