Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolektor ssący m50 jedno pytanie.
Autor Wiadomość
BmwM3PowerDrift 
M3 GT FAN



BMW: e36 325
Imię: Damian
Silnik: M50B25Vn
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 346
Skąd: Kłobuck
Wysłany: 23-10-14, 16:21   Kolektor ssący m50 jedno pytanie.

Siemanko, jesli chcialbym wsadzic do swojej e36 2,8 kolektor ssacy z 2.5 m50 z wiadomych przyczyn... to mam szukac kolektora z silnikiem m50b25 vanos czy bez vanosa czy to bez roznicy ? troche sie zagubilem, prosze o pomoc z gory dzieki.
_________________
e36 Clubsport http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654385#654385

BMW e36 Coupe 325 m50 Arktiksilber http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=59198
 
 
Tomix 



BMW: E36
Imię: Tomek
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Paź 2014
Posty: 194
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 23-10-14, 20:40   

bez różnicy tylko wymaga on przerobienia pod silnik m52b28
 
 
 
BURY 


BMW: E36
Imię: Paweł
Silnik: S50B30usa
Nadwozie: Touring
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 117
Skąd: Radom
Wysłany: 23-10-14, 20:44   

bez różnicy tylko CI nie bd pasował P&P bo jest inna podstawa więc trzeba ja przespawać żeby zamontować do 2.8.
Jak by co mam taki kolektor przygotowany pod LPG i z przespawana podstawą i kpl nowych uszczelek, jedyna wada to trzeba z nim podjechac do spawających plastik w celu nadlania warstwy na podstawe bo jest w niej Mikro dziurka i faluja obroty przez to cena 250zł
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 24-10-14, 09:00   

Podstawy pod odme wcale nie trzeba ruszać :)
TZN. Wiele osób to robi (w tym ja też zrobiłem- masz u mnie w galerii fotki. Ale ponownie bym tego nie robił).
Można zamieszać wężami, darować sobie seryjną odme i zrobić to bez spawania i cięcia...
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
michalh 



BMW: 330i
Imię: Michał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 20
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-10-14, 09:07   

potwierdzam, m52b25 z odmą wypuszczoną w świat działa jak najbardziej poprawnie ;)
 
 
BmwM3PowerDrift 
M3 GT FAN



BMW: e36 325
Imię: Damian
Silnik: M50B25Vn
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 346
Skąd: Kłobuck
Wysłany: 24-10-14, 14:51   

jak dla mnie lepiej zeby odma została skoro fabryka nad tym myślała, po przełożeniu kolektora trzeba od nowa ustawiac dawki paliwo/ powietrze?
_________________
e36 Clubsport http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654385#654385

BMW e36 Coupe 325 m50 Arktiksilber http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=59198
 
 
kucin 



BMW: E30
Imię: Adrian
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 56 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1505
Skąd: Głowno
Wysłany: 24-10-14, 15:20   

Zresetuj adaptacje, komputer sam to ogarnie- aż tak dużej zmiany nie ma :)
Nie widze sensu strojenia ecu pod sam kolektor (za strojenie ms41 zapłacisz dużo.... 1-2tyś zł).

Tak odma jest w tym miejscu po to by paplać syfem do kolektora i bez sensu ponownie podgrzewać powietrze:)
Gdyby autem jeździł tylko w lato to wywaliłbym na Twoim miejscu podgrzewanie przepustinicy i zreorganizował odme, wszystko z głowa i nie będzie problemów :piwo:
_________________
| EWS OFF / IMMO BYPASS / RADIO CODE / ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA / SERWIS ELEKTRONIKI UŻYTKOWEJ / GPS / GSM / PC / NAVI |

Zapraszam - www.goodgsm.pl

Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
---byłe---
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727
 
 
 
BmwM3PowerDrift 
M3 GT FAN



BMW: e36 325
Imię: Damian
Silnik: M50B25Vn
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 346
Skąd: Kłobuck
Wysłany: 24-10-14, 15:57   

kucin, patrzales u siebie jaki byl przyrost po zmianie? w serii silnik wyplul tyle co powinien z tego co u Ciebie czytałem , a po ? Po malu, co znaczy zresetuj adaptacje? ;)
_________________
e36 Clubsport http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=654385#654385

BMW e36 Coupe 325 m50 Arktiksilber http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=59198
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15