i teraz, chcę wymienić sprężyny (bo na przykład jak mocno pocisnąłem tył i puściłem to buja troszkę, a ponoć nie powinno), tylko pytanie brzmi co wybrać. widziałem po Algiero jakieś mts, kraft i ta-technik. Czy któraś z tych firm chociaż udaje sensowną?
druga sprawa - nie potrafię powiedzieć czy obecnie są standardowe, czy z uwagi na m-pakiet i sportowe podwozie (a o takie mój samochód posądza VIN) są jakoś obniżone w stosunku do standardu czy ke pasa. Nie chciałbym samochodu za bardzo obniżać, niestety dużo policyjnych trupów leży w okolicy, ponadto drogi są jakie są, wolę mieć trochę powietrza pod podłogą. Obecna wysokość jest ok, możliwe minimalne zmiany - w końcu o wygląd też trzeba zadbać (w przeciwieństwie do tego co twierdzą bogate duchem feministki).
No i teraz pytania podsumowujące:
- jakiej firmy braść owe sprężyny?
- czy z jakimś obniżeniem, jeżeli tak to jakim. Z tego co czytałem do 40mm można bez wymiany amortyzatorów, więc to jest granica, bo amorków wymieniać nie planuję.
(jak ktoś widział coś sensownego na jakimś poratlu z przyciskiem "kup" obok, to będę zobowiązany ;P )
P.S. a rozpórka kielichów Staffa jest już w drodze do mnie. (choć to raczej kwestia, że za bardzo mi różne rzeczy skrzypią, chcę budę usztywnić)
jeśli auto "buja się" jak to opisałeś to winne mogą być również amortyzatory
Jeśli chcesz seryjne sprężyny to pomyśl nad KME lub Kayaba
MTS i Ta będą obniżające
jeśli chcesz kupić jakieś fabryczne sprężyny to mogę zrobić Ci jakąś wycenę
_________________ Oleje Millers, Motul, Liqui Moly, Valvoline, Mobil, Castrol, Shell, Total, Elf - zawsze konkurencyjne ceny w AUTOFAB
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach