Shifter z E60 do E36 - 45% krótszy skok lewarka |
Autor |
Wiadomość |
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 30-10-14, 08:38 Shifter z E60 do E36 - 45% krótszy skok lewarka
|
|
|
Siem,
http://forum.e46fanatics....ad.php?t=900208 - widzieliście? Ktoś testował?
Ten z allegro chiński zaczął mnie już wkurzać mocno bo biegi ciężej wchodzą względem serii, zatem rozważam mocno tą opcję z E60 - ktoś może testował? Jakie odczucia? Biegi lekko wchodzą? Skok rzeczywiście powinien być krótszy bo to widać po samym lewarku
25-11-7-546-373 E60 545i - Nr OEM - cena w PL ASO około 240zł, zatem nie ma tragedii |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 30-10-14, 08:46
|
|
|
Ale z tego co czytam za granicą to na tym z Z3M bięgi wchodzą ciężej (?), a na tym z E60, choć jest troszeczkę dłuższy to idealnie mięciutko jak w serii U Ciebie jak odczucia? Porównywałeś bezpośrednio z serią? |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
|
|
|
|
Warg
BMW: E36 320
Imię: Paweł
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 18 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 369 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30-10-14, 08:54
|
|
|
KonradGT, na każdym shorcie będzie wchodzić ciężej bo zmienia się długość dźwigni, przez co musisz więcej siły włożyć w zmianę biegu, fizyki nie oszukasz. |
_________________ Jest: e36 320 Touring
Było: e36 316 compact
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 30-10-14, 09:07
|
|
|
No tak, kwestia tego, żeby się z tym nie siłować i żeby moja dziewczyna mogła wrzucić wsteczny jedną ręką |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 30-10-14, 09:22
|
|
|
powiem ci tak ja mam Z3M i jest naprawde elegancko moj chrzesniak bez problemu daje sobie z nim rade a ma 13 lat wiec kobieta na sofcie sobie z nim poradzi |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
kretfr
BMW: 325
Imię: Piotrek
Silnik: M50B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 347 Skąd: Warszawa / Mława
|
Wysłany: 30-10-14, 10:31 Re: Shifter z E60 do E36 - 45% krótszy skok lewarka
|
|
|
KonradGT napisał/a: | Ktoś testował?
|
Zgadnij co zrobimy przy kolejnym zrzucaniu skrzyni |
_________________ Moje 325 |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 30-10-14, 10:34 Re: Shifter z E60 do E36 - 45% krótszy skok lewarka
|
|
|
kretfr napisał/a: | KonradGT napisał/a: | Ktoś testował?
|
Zgadnij co zrobimy przy kolejnym zrzucaniu skrzyni |
a po co chcesz zwalac skrzynie do zmiany lewarka bo nie za bardzo rozumiem??
takie coś robi się bez zrzucania skrzyni zajmuje kolo 30 minut demontaz montaz z przerwa na papierosa |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 30-10-14, 10:38
|
|
|
Ale u kreta będziemy zdejmować skrzynię, żeby wrzucić mocniejsze sprzęgło, więc przy okazji zmienimy lewarek zmiany biegów, o to mu chodziło |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
|
|
|
|
Artur.325
BMW: e46 330ci
Silnik: M54b30
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 452 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 31-10-14, 00:04
|
|
|
KonradGT napisał/a: | No tak, kwestia tego, żeby się z tym nie siłować i żeby moja dziewczyna mogła wrzucić wsteczny jedną ręką |
Hehe moja nawet na seryjnym lewarku wrzuca wsteczny dwoma rękoma |
|
|
|
|
JuniorZMY
BMW: e36 compact + Suzuki SV650s
Imię: Paweł
Silnik: m43>m52
Nadwozie: Compact
Pomógł: 11 razy Wiek: 36 Dołączył: 15 Lut 2011 Posty: 404 Skąd: Chojna/Myślibórz
|
Wysłany: 31-10-14, 00:06
|
|
|
Od Z3M nie zawsze pasuje u mnie np czasem przy wbijaniu 5 biegu potrafi lekko zachaczyc o wał no i chodzi zdecydowanie ciezej niz ori ale wg mnie bardziej precyzyjnie |
_________________ sprawdź to!! http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0 <-swapnięty kapsel
|
|
|
|
|
grabolek363
BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 1818 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
DaRo25
BMW: 36 325i / T5
Imię: Darek
Silnik: m50b25v
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 40 razy Wiek: 38 Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 2037 Skąd: Swiebodzice / Nl
|
Wysłany: 31-10-14, 00:27
|
|
|
Co do szorta .. Nikt nie napisal nic o wale dol jest dluzszy patrzac od jabluszka w dol ,, jak chcecie to upchac??
Mialem shorta mialem ten z alegro i skok lewarka byl bardzo maly , powiedzmy miedzy biegami 1 a 2 3 a 4 bylo 10 -12 cm Tylko chodzil bardzo ciezko . Przy wlozeniu skrzyni 2.8 i zalozeniu shorta z z M3 skok lewarka jest wiekszy , powiedzmy ze jest mniejszy od serii o 20% ,,zdziwilo mnie to bardzo .. Ale pracuje bez oporow
Na tym z z3 do walu mam jakies 3-4mm czyli na styk |
_________________ ...BMW... Bez Dwoch Zdan...
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=29773 |
|
|
|
|
|