Jaki GAZ DO E46 328 CO POLECACIE !!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
3barr
BMW: E36
Silnik: M60B40
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 18-11-13, 16:02
|
|
|
Reduktor genius 1500 cegłowka bedzie za duza do 2.8 wtryski pomarancze rurka 8, i centrala brc sequent plug&drive. Bedzie smigac jak ta lala |
_________________ http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2oIB/ |
|
|
|
|
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 18-11-13, 17:47
|
|
|
3barr napisał/a: | Reduktor genius 1500 cegłowka bedzie za duza do 2.8 wtryski pomarancze rurka 8, i centrala brc sequent plug&drive. Bedzie smigac jak ta lala |
Mylisz sie cegłówka najlepsza gdyż ma odpowiednio mocy do silnika
Jakbym wziął na styk to by dopiero płacz był |
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 18-11-13, 23:08
|
|
|
Wiecie jaki jest problem z użytkownikami BRC którym śmiga jak złoto?
Nigdy nie chcą pokazać co mają pod maską
No to który wklei fotki pierwszy |
_________________
|
|
|
|
|
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 19-11-13, 09:54
|
|
|
spinaczo napisał/a: | Wiecie jaki jest problem z użytkownikami BRC którym śmiga jak złoto?
Nigdy nie chcą pokazać co mają pod maską
No to który wklei fotki pierwszy |
LoL przyjmuje wyzwanie a założenia były takie za ma robić a nie wyglądać Wzięte z mojego tematu na forum.
Nowa instalacja BRC sequent 56 z reduktorem "cegłówką" do 240kW bryka fruwa normalnie, leci do odcinki aż miło aż bryka prosi jeszcze, jeszcze szybciej
|
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
spinaczo
BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 74 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 1779 Skąd: Krośniewice | Łódź
|
Wysłany: 19-11-13, 11:47
|
|
|
Jerry_Cornelius napisał/a: | a założenia były takie za ma robić a nie wyglądać |
Nie było takich założeń, te pojawiły się dopiero po odbiorze.
Wtryskiwacze w BRC mają szesnaście kilometrów przez co nie da się ich rozsądnie upchnąć. Tu mamy przykład montażu "pod górkę" co na pewno wpłynie na ich żywotność.
Wątpię aby wężyki do kolektora były jednakowych długości ale tego dokładnie nie widać. Podciśnienie wzięte w złym miejscu, każda instrukcja montażu twierdzi, że wkrętkę należy dać przy przepustnicy. Totalnie kuriozalna wycieczka przewodami od sterownika na drugą stronę samochodu... mogę tylko domyślać się po co, skoro we wtryski mógł się wpiąć już po lewej, max po środku silnika, a resztę miał przy reduktorze. Ciekaw jestem czy sterownik LPG jest przykręcony a jeśli tak to do czego i czym. Zastanawiający brak kompensacji za listwą.
Biorąc pod uwagę lenistwo montażysty, strzelam w ciemno, że nie zdejmował kolektora.
BRC ma ogólną tendencję do "śmigania jak złoto" nawet pomimo niechlujnego montażu i w tym przypadku to się potwierdza. Mimo wszystko chciałbym zobaczyć to auto w teście "jazda do odcinki na LPG" vs "jazda do odcinki na LPG z odłączonym przekaźnikiem pompy paliwa" |
_________________
|
|
|
|
|
3barr
BMW: E36
Silnik: M60B40
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 16 Paź 2013 Posty: 54 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 19-11-13, 14:56
|
|
|
Zakładam brc od 6 lat i jakoś żadnych problemow niema w każdym aucie to co ty powypisywałeś to tylko i wyłącznie błędy montażysty a nie instalacji . Fakt faktem wtryski sa doże ale jak ktoś myśli to zawsze można gdzieś je upchnąć poza tym pokaz mi inny wtryskiwacz oprócz keihina co zrobi tyle km co brc .I jeszcze jedno pytanie co ty się uparłeś tak z tym przekażnikiem ? |
_________________ http://olx.pl/oferty/uzytkownik/2oIB/ |
|
|
|
|
Artur.325
BMW: e46 330ci
Silnik: M54b30
Pomógł: 14 razy Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 452 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 19-11-13, 15:45
|
|
|
3barr napisał/a: | .I jeszcze jedno pytanie co ty się uparłeś tak z tym przekażnikiem ? |
Zapewne chodzi o to,że podlewa benzyną przy odcince lub po prostu kiedy lpg nie wyrabia...
Dzięki temu nie czuć różnicy w mocy jeżdżąc na lpg,a niestety często bywa że to tylko dzięki temu właśnie że podlewa pb,po wyjęciu przekaźnika może okazać się że jednak silnik jest sporo słabszy na lpg. |
|
|
|
|
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 19-11-13, 17:35
|
|
|
spinaczo napisał/a: | Jerry_Cornelius napisał/a: | a założenia były takie za ma robić a nie wyglądać |
Nie było takich założeń, te pojawiły się dopiero po odbiorze.
Wtryskiwacze w BRC mają szesnaście kilometrów przez co nie da się ich rozsądnie upchnąć. Tu mamy przykład montażu "pod górkę" co na pewno wpłynie na ich żywotność.
Wątpię aby wężyki do kolektora były jednakowych długości ale tego dokładnie nie widać. Podciśnienie wzięte w złym miejscu, każda instrukcja montażu twierdzi, że wkrętkę należy dać przy przepustnicy. Totalnie kuriozalna wycieczka przewodami od sterownika na drugą stronę samochodu... mogę tylko domyślać się po co, skoro we wtryski mógł się wpiąć już po lewej, max po środku silnika, a resztę miał przy reduktorze. Ciekaw jestem czy sterownik LPG jest przykręcony a jeśli tak to do czego i czym. Zastanawiający brak kompensacji za listwą.
Biorąc pod uwagę lenistwo montażysty, strzelam w ciemno, że nie zdejmował kolektora.
BRC ma ogólną tendencję do "śmigania jak złoto" nawet pomimo niechlujnego montażu i w tym przypadku to się potwierdza. Mimo wszystko chciałbym zobaczyć to auto w teście "jazda do odcinki na LPG" vs "jazda do odcinki na LPG z odłączonym przekaźnikiem pompy paliwa" |
Wierz mi że zdejmowali kolektor Co do dolewania benzyny na LPG to zostało wyłączone. |
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
maar
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46
Imię: Mariusz
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 29-10-14, 22:10
|
|
|
witam
Ktoś się orientuje gdzie w lubelskim mogę zamontować dobrą instalację do mojego bmw? |
|
|
|
|
Jerry_Cornelius
BMW: e36
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy Wiek: 36 Dołączył: 21 Lut 2013 Posty: 730 Skąd: Podlaskie
|
Wysłany: 30-10-14, 21:19
|
|
|
Jako że miałem ostatnio awarię pompy paliwa (całe paliwo mi wypluło na drogę ok 20l durna guma zleciała) to auto nie podpierało się w żadnym momencie PB
Pozdrawiam |
_________________ „Słońcu ani śmierci nie można patrzeć prosto w oczy.”
„Tylko martwi wiernie dochowują omerty”
The mythical BMW E36 -->
The Legendary BMW E46--> |
|
|
|
|
maar
Nowy User - Witamy ;)
BMW: e46
Imię: Mariusz
Silnik: 2.8
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 29 Paź 2014 Posty: 3 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 30-10-14, 21:59
|
|
|
nikt nic nie pomoże z instalacją?? |
|
|
|
|
krzysiek8833
Moderator
BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy Wiek: 38 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 4199 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 01-11-14, 14:11
|
|
|
a co powiecie o instalacji z gazem w stanie ciekłym?????? miał ktos do czynienia z tym? |
_________________ Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244 |
|
|
|
|
whitedevil
BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Lis 2013 Posty: 4660 Skąd: gdynia
|
Wysłany: 02-11-14, 17:38
|
|
|
krzysiek8833 napisał/a: | a co powiecie o instalacji z gazem w stanie ciekłym?????? miał ktos do czynienia z tym? |
ciekawe rozwiązanie lecz drogie i awaryjne są pompywtryskowe gazu |
_________________ zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
|
|
|
|
|
marlon
BMW: e46
Imię: Mariusz
Silnik: m52
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lis 2014 Posty: 15 Skąd: Lublin, Polska
|
Wysłany: 10-11-14, 19:37
|
|
|
Witam jak będzie najlepsza instalacja do 328 żeby nie było z nią żadnych problemów (jaka cena) możecie polecić jakiś dobry warsztat gdzie montują ową instalacje?? lubelskie,mazowieckie
pozdrawiam |
|
|
|
|
tomik
BMW: bmw e36
Imię: Tomasz
Silnik: m50b30
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 11 razy Wiek: 49 Dołączył: 07 Lut 2014 Posty: 121 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-11-14, 22:51 re
|
|
|
Kiedyś dużo ludzi zakładało Staga teraz chyba bardziej Techa wtryski NP. barakudy bo hany jakoś podupadły jakościowo i dobry reduktor ,ważne żebyś miał dobre wtryski szybkie bo będzie mapa się krzaczyć benzynowa jak będzie jakiś szmelc. Nawierty blisko wtryskiwaczy, anie w połowie kolektora .. |
|
|
|
|
|