Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Swap BMW e36 z 1.8 IS na m60b44 albo m62b44
Autor Wiadomość
BMWkonki 


BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: 1.8 IS
Nadwozie: Coupe
Wiek: 27
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 18
Skąd: Gdańsk Przymorze
Wysłany: 24-11-14, 13:15   Swap BMW e36 z 1.8 IS na m60b44 albo m62b44

witam mam pytanie jakie graty bedą mi potrzebne do takiego swapu.
I może ktoś z forum ma na sprzedaż potrzebne mi części.
Wiem ze silnik, tarcze, zaciski...
 
 
Roman93 


BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 579
Skąd: Radom
Wysłany: 24-11-14, 13:19   

Łooo to sobie wyzwanie rzuciłeś :D

W e36 ciężko jest upchać V-ke, bez rzeźbienia sie nie obejdzie, poszukaj na forum galerii, jest jakaś e3 6 z V8 :)

Co do części, to i zawieszenie dojdzie, skrzynia, i masa innych rzeczy.
 
 
Tomix 



BMW: E36
Imię: Tomek
Silnik: m52b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Paź 2014
Posty: 194
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 24-11-14, 13:46   

było juz kilka takich tematów i tarcze i zaciski to akurat najmniejszy problem i nie jest wymagane do swapa.
radze odrazu szukać miski.
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 24-11-14, 13:54   

Miska do wyspawania w zasadzie od zera lub sanki do przerobienia (ale to drut IMO).

Serwo z pompa hamulcowa trzeba przeniesc za lewa lampe.

Skrzynia musi byc od V8, albo jakas inna ale wtedy adapter dochodzi i inne problemy ze sprzeglem.

Elektronika to nie problem.

Generalnie da radę zrobić, ale trzeba mieć trochę weny do spawania/przerobienia miski, pompy olejowej, wyspawania nowych łap silnika, skrzyni itd ;)

Do E30 lepiej się wrzuca M60/M62, w E36 jest trochę roboty, ale da radę na upartego. Z tym, że wszystko jest na żyletki i cięzko się to potem serwisuje...

A co do tematu jeszcze, nie ma silnika M60B44 :P
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
G1 ROCK 



BMW: 3 x E36
Imię: Paweł
Pomógł: 22 razy
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 2033
Skąd: SOPOT
Wysłany: 24-11-14, 14:35   

BMWkonki,

Kolego, mamy tu auto z Gdyni z V8. Użytkownik blear :piwo:

Lepiej jego zapytaj.
_________________
 
 
TomekZG1 


BMW: E46
Imię: Tomek
Nadwozie: Touring
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 846
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 24-11-14, 16:35   

Miska na gotowo:

http://allegro.pl/miska-a...4792625399.html
 
 
 
BMWkonki 


BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: 1.8 IS
Nadwozie: Coupe
Wiek: 27
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 18
Skąd: Gdańsk Przymorze
Wysłany: 24-11-14, 16:57   

Jeżeli chodzi o miskę to słyszałem że najlepiej wrzucić od x5.

Wyzwanie sobie rzuciłem, bo lubię kulturę pracy V8, i jednak w e36 robi wow.
Widziałem dużo filmików z e36 z upchanymi V-kami, i da radę to zrobić. Nie dysponuje teraz dużą gotówką więc chce zbierać w miarę możliwości wszystkie części do lata żeby potem kupić i wstawić wszystko razem.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz jeszcze czy lakierować przed czy po swapie. Teraz mam szwarz II a w planach mam estorilblau, albo avusblau albo szary myszkowaty.
 
 
BMWkonki 


BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: 1.8 IS
Nadwozie: Coupe
Wiek: 27
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 18
Skąd: Gdańsk Przymorze
Wysłany: 24-11-14, 17:20   

jednak cały czas się zastanawiam czy nie wrzucić po prostu 2.8 i zakuć wszystkiego i wrzucić turbo. Wieczorem postaram się założyć temat z moją qpetą ;) .
edytuj posty
Ostatnio zmieniony przez grucha 24-11-14, 17:30, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Roman93 


BMW: E46
Silnik: 1.8
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 14 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 579
Skąd: Radom
Wysłany: 24-11-14, 21:05   

To już lepiej m50b25 do turbo, bo blok wytrzymalszy :ok:
 
 
marian00 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e36
Imię: Mariusz
Silnik: m60b40
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 24-11-14, 21:05   

Zasadniczo swap v8 do e36 jest dośc trudny i patrząc na to z ekonomicznego punktu widzenia nie opłacalny. Po 1. cena silnika+ skrzynia~5k.zł 2. Jeżeli ma byc ładnie trzeba zmienic lub przerobic miskę i pompę oleju (x5 niemalże odpada, kosztuje 1,5k zł a i tak trzeba przerabiac+ pompa oleju używka 300zł nowa ok. 1,5k zł) lub kupic od Cybula i byc lżejszym o 2,5k zł. Już mamy ~7,5k zł., do tego przeróbka wału, zmiana dyfra i półosi( małą głowę szybko zmieli), większa chłodnica, przewody, przewodziki, pierdoły, nowe uszczelki silnika, masa czasu spędzona w garażu. 10k zł nie wyjęte. Jest jeszcze jedna droga, którą poszedłem czyli garb na masce, odchodzi 2,5k zł na miskę i pewnie wiele innych z pozoru tanich rzeczy ale jakby nie patrzec mam 340i do zabawy i smaży jak złoto.
 
 
BMWkonki 


BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: 1.8 IS
Nadwozie: Coupe
Wiek: 27
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 18
Skąd: Gdańsk Przymorze
Wysłany: 26-11-14, 07:56   

tego garba w sumie jestem w stanie sobie wybaczyć jak by było v8 pod machą ;D

Ja chce zbudować swój samochód od podstaw, i na prawdę ekonomia mnie nie interesuje.
Projekt na pewno będzie bardzo rozłożony w czasie dlatego że największy przypływ gotówki mam w wakacje. Na co dzień się uczę i wcale nie jest to proste, ale daje radę.

Ogarnę zdjęcia i myśle że po weekendzie będę mógł wam pokazać co mam :) Zamieszczę temat i będę go prowadził mam nadzieje z powodzeniem ;P
Pozdrawiam ;)
 
 
The Polak 


BMW: e36
Imię: Robert
Silnik: m52b20
Nadwozie: Touring
Pomógł: 23 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 1736
Skąd: Rawa Mazowiecka
Wysłany: 26-11-14, 09:10   

Jeśli to nie jest samochód do upalania to garb jest nie wybaczalny.
Na pierwszy rzut oka będzie widać, że poleciałeś po taniości zamiast zrobić raz, a porządnie. :)
_________________

 
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 26-11-14, 09:11   

jakiego garba ludzie o czym wy piszecie nie ma koniecznosci wycinania maski przy wstawianiu v8 do e36 wiem bo robilismy juz taki projekt dokaldnie 4 lata temu w comoakcie
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
marian00 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e36
Imię: Mariusz
Silnik: m60b40
Nadwozie: Coupe
Wiek: 32
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-11-14, 11:14   

whitedevil napisał/a:
jakiego garba ludzie o czym wy piszecie nie ma koniecznosci wycinania maski przy wstawianiu v8 do e36 wiem bo robilismy juz taki projekt dokaldnie 4 lata temu w comoakcie


Pewnie, że nie ma konieczności, ale jeżeli ktoś nie chce mocno ingerowac w budę, silnik czy układ kierowniczy jest to jakieś rozwiązanie. Natomiast jeżeli to ma byc samochód do jazdy to garb jednak jest zdyskwalifikowany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 15