Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
27-11-14, 21:42
Czy to Uszczelka pod głowicą ? NIE BMW
Autor Wiadomość
arekgt3 


BMW: e46
Imię: Arek
Silnik: M47
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-11-14, 17:06   Czy to Uszczelka pod głowicą ? NIE BMW

Witam.Panowie problem jest następujący. Kupiłem sobie 2 samochód do pracy bo troche było szkoda mi tłuc bmki :) Zączeło sie od tego ze samochód łapał temp 75 C i nic wiecej. Potem przy próbie odpowietrzenia zaczał łapac 90 ale to tylko na chwile i zaraz znowu temp spadała. Teraz tylko po przekręceniu kluczyka wyrzuca płyn przez korek. USzczelka była robiona jakies 1,5 tys km wczesniej razem z planowaniem . Ma może ktoś jakies sugestie co to moze oznaczac ?
Samochód to Peugeot 306 1.9 D z 1996 r
 
 
golfm 


BMW: e61
Imię: Tomek
Silnik: M57nD30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-11-14, 20:53   

może czapa niedokręcona? Albo może termostat się wziął i zamknął na stałe? teoretycznie silnik powinien być niezniszczalny
_________________
Misiu
 
 
whitedevil 



BMW: E36 Coupe M3
Imię: Marcin
Silnik: S50B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 277 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 4660
Skąd: gdynia
Wysłany: 27-11-14, 21:00   

termostat do sprawdzenia
_________________
zobacz moje BMW E36 330
http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 28-11-14, 07:54   

załuz nowy termostat na początek, ale czarno to widze
1,9 D to prosty silnik i nie ma problemu z odpowietrzeniem jak to w BMW
_________________
 
 
arekgt3 


BMW: e46
Imię: Arek
Silnik: M47
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 28-11-14, 15:46   

no własnie termostat był już wyciągany i bez termostatu robi to samo. Podejrzewam pewnie uszczelkę znowu..Oprócz tego wyrzucania płynu nie było żadnych innych objawów takich jak kopcenie na biało, problemy z rozruchem, 2 stany oleju na bagnecie czy oleju w płynie chłodniczym . Ale nigdy wiecej innego auta jak :bmw:
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 41
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9767
Skąd: ze wsi
Wysłany: 28-11-14, 16:23   

jak bez termostatu wywala płyn to w zasadzie sprawa jasna....
_________________
 
 
lukiz3000 


BMW: 2x e36
Silnik: m52tub30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 4 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Paź 2011
Posty: 679
Skąd: Radom
Wysłany: 28-11-14, 17:54   

arekgt3, z tego co zauważyłem w nowych peugeotach, niektóre silniki trzymają właśnie takie temperatury ok 75 stopni. w citroenie Jumperze z 2003r. również temp trzyma ok 75 stopni, mimo przejechanie 400 km. Z kolei nowe 208 trzyma temperaturę ok 95 stopni.
 
 
golfm 


BMW: e61
Imię: Tomek
Silnik: M57nD30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 28-11-14, 19:04   

lukiz3000 napisał/a:
arekgt3, z tego co zauważyłem w nowych peugeotach, niektóre silniki trzymają właśnie takie temperatury ok 75 stopni. w citroenie Jumperze z 2003r. również temp trzyma ok 75 stopni, mimo przejechanie 400 km. Z kolei nowe 208 trzyma temperaturę ok 95 stopni.


zgadza się, pracuję w tej marce i tak jest. to kwestia wyskalowania wskaźnika tak naprawdę, wygląda to jakby było powyżej 95 stopni a w rzeczywistości jest ok 80-85 :)
a powiedz mi czy sprawdziłeś pompę wody? może po prostu nie ma obiegu płynu??
_________________
Misiu
 
 
barteke36 



BMW: etrzysześć
Imię: Bartek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 13 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 847
Skąd: Wieś Bydgoszcz
Wysłany: 29-11-14, 10:41   

też bym zobaczył pompe wody jeszcze... skoro nie masz dwóch stanów oleju i nic się nie dzieje... znając inne marki pompa wody z rozrządem? :lol:
_________________
powoli do ideału...
moje czerwone coupe--> http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=36655
 
 
 
golfm 


BMW: e61
Imię: Tomek
Silnik: M57nD30
Nadwozie: Touring
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-11-14, 16:16   

powinna być napędzana od paska rozrządu, zanim rozbierzesz znów czapę zobacz czy tłoczy płyn
_________________
Misiu
 
 
Drapek_skate 



BMW: trójka '88 turbo
Imię: Michał
Silnik: M20B25T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 414
Skąd: Kozienice
Wysłany: 29-11-14, 16:24   

Warto sprawdzić tą pompę jak piszą to już wyżej. Miałem kiedyś taki przypadek w astrze - okazało się że wirnik pompy"odkleił" się od wałka i nie było obiegu płynu :O
 
 
 
arekgt3 


BMW: e46
Imię: Arek
Silnik: M47
Nadwozie: Sedan
Wiek: 32
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 45
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 29-11-14, 16:28   

ok w poniedziałek bedzie samochód u mechanika i ma mi najpierw sprawdzić tą pompę :) Bo jak to głowica pękła to raczej nie opłaca sie już naprawiać tego samochodu :/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 17