Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki reduktor LPG do sekwencji stag?
Autor Wiadomość
padzio91 
19(J)20


BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 689
Skąd: BBI
Wysłany: 31-05-14, 20:31   jaki reduktor LPG do sekwencji stag?

witam koledzy, jaki możecie polecić parownik lpg do sekwencji stag300 plus? mój scorpion się chyba znowu posypał, mówię znowu gdyż kupiłem go na miejsce poprzedniego jakoś 1.5 roku temu. Jaki byłby najlepszy pod względnym stosunek ceny do jakości?
_________________
Walczyć trenować...
 
 
 
kat23 


BMW: e36 320i
Imię: Darek
Silnik: m50b33nv
Nadwozie: Touring
Pomógł: 43 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 819
Skąd: Rydułtowy
Wysłany: 31-05-14, 23:06   

ja mam reduktor kme gold od 4 lat i żądnych problemów z nim przy silniku m50b25nv. Ciśnieniowo bardzo stabilny gorzej z termiką ale bez problemu znajdziesz na necie jak poprawić to
_________________
Turbo sliper
http://www.bmw3er.pl/view...der=asc&start=0
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 31-05-14, 23:23   

Kme Gold albo Czerwony ACR01.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
padzio91 
19(J)20


BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 689
Skąd: BBI
Wysłany: 14-11-14, 14:23   

Podbijam
Czy oprócz AC R01 warto wybrać któryś z tych parowników?
http://www.phjacus.pl/R14...ZETA-S-p99.html
http://www.phjacus.pl/R46...encja-p924.html
i czy jeżeli w obecnym parowniku scorpiona mam zawór gazowy zintegrowany z nim to czy kupując nowy parownik muszę też się zaopatrzyć dodatkowo w ten zawór?
Pozdrawiam
_________________
Walczyć trenować...
 
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 14-11-14, 15:52   

Antarctic ma zawór i filtr zintegrowany. Lecz jakoś nie mam do niego przekonania booj kolega ma go w e34 m50b25 i przy dużych obciazeniach niedomaga.
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
padzio91 
19(J)20


BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 689
Skąd: BBI
Wysłany: 14-11-14, 20:44   

Dzięku timi91, w takim razie chyba kupię ten czerwony RC01 i będzie to najlepsze rozwiązanie gdyż budżet mam nie za wysoki. Pozdro
_________________
Walczyć trenować...
 
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 14-11-14, 23:54   

timi91, w tym E34 jest ANTARTIC czy ARTIC? To są dwa różnie reduktory i ANTARTIC spokojnie powinien M50b25 zrobić, przy czym ARTIC rzeczywiście ciśnieniowo pada. Nie zmienia to jednak faktu, że lepszy jest ACR01.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 18-11-14, 10:50   

Również polecam KME Gold. Mam go w M50B25 i jest rewelacja, ciśnienie dzwon, dobra termika, nie brakuje nigdzie gazu. Tylko ważne, żeby wielozawór w butli mieć na 8mm, bo inaczej to bez sensu.
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 07-12-14, 14:56   

Żeby nie zakłądać nowego tematu.

Mam pytanie co do Kme Gold. Chcę go schować pod kolektor ssący ale przez to że ma dwa wyjścia gazowe w 45' uniemożliwa mi to montaż, tak mi się wydaje ;P i teraz pytanie czy mogę zatkać jeden otwór gazowy i podłączyć 2 listwy wtryskowe na jednym wyjściu? Chodzi mi o połączenie szeregowe. Cyli Reduktor->filtr->pierwsza 3 wtrysków->mapsensor->druga 3 wtrysków. Da to radę/??
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 08-12-14, 10:11   

Możesz jeden zaślepić, ale mapsensor dałbym przed listwami. Ja mam reduktor w miejscu filtra węglowego pod gumą przepływomierza. Idealnie pasuje, węże są bardzo krótkie, nic nie widać :)
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
padzio91 
19(J)20


BMW: E39
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 689
Skąd: BBI
Wysłany: 08-12-14, 19:50   

KonradGT a mógłbyś jakieś foto spod maski zapodać? Chciałbym zobaczyć jak takie schowanie reduktora mniej więcej wygląda :D
_________________
Walczyć trenować...
 
 
 
grabolek363 


BMW: E46 ///M3
Silnik: S54B32
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 19 razy
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 1818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-12-14, 13:53   

gold albo acr1 jak wyzej
_________________
E46 ///M3 Alpinweiss III
E36 coupe 316i@325i Hellrot
Audi A4 B9 Quattro DSG
było:
BMW e92 335i Schwarz 2 + IC + Chargepipe TurboWorks
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=60906
BMW 118d@164km/368nm MPAKIET NAUTIKBALU
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=57570
BYŁO:
E36 M50B25 casual drift spec
BYŁO:
BMW e39 540i NV 6gang + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=51317

BYŁO:
BMW e39 540i Vanos 6gang
BYŁE
BMW e39 540iA
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=536232#536232
BYŁE
e36 318IS coupe Hellrot
Motorsport International Limited Edition
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=43234
BYŁE:
Alpinweiss III e36 328i Coupe http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=34309
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14