Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
E36 M50B20 zmiana reduktora LPG.
Autor Wiadomość
Darozzzz 



BMW: E36
Imię: Darek
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 628
Skąd: NS
Wysłany: 04-01-15, 22:20   E36 M50B20 zmiana reduktora LPG.

Witam. jestem posiadaczem E36 Coupe z silnikiem M50B20 vanos. W samochodzie założona jest instalacja LPG Stag 300 o parametrach:


Reduktor: Zavoli E/3 67R-010276
Zawór gazowy: Lovato E/3 67R-010122
Zbiornik: Jerne E20 67R-010684
Wielozawór: Tomasetto: E8 67R-013018
Obudowa wielozaworu: Jerne E20 67R-010604
Zawór tankowania: Tomasetto E8 67R-013868
Układ elektroniczny: STAG 300 plus E8 67R-014289
Wtryskiwacz gazu: Waltek E4 67R-010104

Wtryski już zmieniłem na RegFasty niebieskie, pora przyszła na parownik. Jaki polecacie do tego silnika? Z danych technicznych wynika że z wielozaworu wychodzi zasilanie fi 6mm... więc cudów nie będzie, lecz obecnie różnica między gazem a PB jest ogromna różnica....
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 04-01-15, 22:40   

Do M50B20 wystarczy w zupełności Zavoli zeta N.
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
Darozzzz 



BMW: E36
Imię: Darek
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 10 razy
Wiek: 33
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 628
Skąd: NS
Wysłany: 05-01-15, 08:54   

właśnie w tym problem że reduktor który mam to Zeta N i przy 4.5 tysiącach już nie wyrabia... stąd jeśli zmieniam, to chciałem coś lepszego... na gazie machnięte jest już ok. 100 000 km.
_________________
Mój własny individual
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=388874#388874
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 05-01-15, 09:11   

widocznie jest już zajechany. Kolega miał w 2.5 Zeta N i dawał radę ale do czasu bo był bardzo wysilony.
Polecam jeszcze AcR01
http://allegro.pl/r48-par...4934243523.html
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
MIKUr1 
I am The STIG



BMW: E30 328i
Imię: Michał
Silnik: M52B28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 396 razy
Wiek: 33
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 3897
Skąd: Okolice Krakowa
Wysłany: 05-01-15, 10:39   

AC R01 będzie ok.
_________________
Masz problem ze swoją Beemką? ZAPRASZAM!

https://www.facebook.com/BAVSG/

-------------------------------------------------------

Jeśli mój post był pomocny kliknij pomógł. Z góry dziękuję :hyhy:
 
 
 
majkimk 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 297
Skąd: Wielkopolaska
Wysłany: 05-01-15, 11:53   

To nie będę zakładał nowego tematu do 2,8 jaki byście polecili tylko żeby dawał rade jak założę kolektor od m50 :)
Dzięki za odpowiedzi
 
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 05-01-15, 17:54   

Kme Golf lub acr01 czerwony. Mam Golda i jest stabilny cisnieniowo.
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 14