BMW e36 m50 / m52 TURBO - Wycena części, zdjęcia! |
Autor |
Wiadomość |
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 26-01-15, 09:49
|
|
|
Dziwne pytanie, dmuchał 0,5 bara |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
Ali3nz
BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 86 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 26-01-15, 09:52
|
|
|
KonradGT, Zmienione pytanie specjalnie dla ciebie Sorry ale zaspany jestem |
_________________ "Bo prawdziwy facet powinien mieć wał.Przedni napęd jest dla dziewczynek. "
"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski." |
|
|
|
|
KonradGT
masta blasta
BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy Dołączył: 23 Maj 2012 Posty: 846 Skąd: Wwa
|
Wysłany: 26-01-15, 09:55
|
|
|
Teraz wiadomo o co chodzi |
_________________ E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet
Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.
Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG. |
|
|
|
|
seebba
RASISTA SAMOCHODOWY
BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy Wiek: 45 Dołączył: 01 Lut 2008 Posty: 2095 Skąd: STANY///
|
Wysłany: 27-01-15, 19:29
|
|
|
temat
primo
wiecej takich a nie o kierunkach..hahahaha
na temat
mysle ze te 0.5 bara 0.6 to juz wystarczy wystarczajaco,a do tego silnik bezpiecznie doladowany
moment i moc po takim doladowaniu powinna powodowac grube ciary u kierowcy
ja przy dlubnietym lekko m54b30
i tak juz balem sie tego samochodu
wiec moce pod 300 km to juz jak dla mnie full
wiecej moje serce niezniesie....
no chyba ze kasiorka kipi na koncie to kucizna i jakis holset od koparki
a wtedy to paniee...
jak z koniecznoscia zmiany pompy olejowej
czy istnieje?
co z montarzem oil catch tank czy warto/trzeba..
no i jak spalanie przy obwozce po wsi czy przy ostrym chlostaniu/realnie
prosze |
_________________ KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM |
|
|
|
|
krzysiu134
326KM 475Nm
BMW: E36 318i
Imię: Krzysiu
Silnik: m52b25 T
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 10 razy Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 131 Skąd: z Południa
|
Wysłany: 28-01-15, 04:46
|
|
|
Ali3nz napisał/a: | krzysiu134, a ile kucy wykrzesałeś na seryjnym m52 przy doładowaniu 0,5b? |
Nie dojechałem na hamownie zawsze były jakieś inne wydatki teraz przy doładowaniu 0,8 też jeszcze nie dojechałem . |
_________________ PROJEKT BMW - TURBO : http://www.turbobmw.pl/vi....php?f=3&t=1793
|
|
|
|
|
Ali3nz
BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 19 Gru 2014 Posty: 86 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 28-01-15, 14:45
|
|
|
krzysiu134 napisał/a: | Ali3nz napisał/a: | krzysiu134, a ile kucy wykrzesałeś na seryjnym m52 przy doładowaniu 0,5b? |
Nie dojechałem na hamownie zawsze były jakieś inne wydatki teraz przy doładowaniu 0,8 też jeszcze nie dojechałem . |
Jak dojedziesz w końcu na tą hamownie Napisz jakie wyniki Chyba wszyscy są tego ciekawi |
_________________ "Bo prawdziwy facet powinien mieć wał.Przedni napęd jest dla dziewczynek. "
"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski." |
|
|
|
|
timi91
BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy Wiek: 32 Dołączył: 05 Sie 2012 Posty: 455 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 28-01-15, 17:37
|
|
|
krzysiu134, Ostatnio ktoś mi rzucił temat turbo na podstawie Turbiny z Kia Carnival 2.5 TDI. Da to jakieś doładowanie w M52B28 |
_________________ Marka to Pasja i styl życia:) |
|
|
|
|
karol.e36
BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy Wiek: 36 Dołączył: 05 Sty 2009 Posty: 1298 Skąd: brańsk-białystok
|
Wysłany: 28-01-15, 18:12
|
|
|
FAJNIE ŻE to opisałeś, dałeś foty i wypisałeś ceny. Temat turbo zawsze mnie interesował jest on jednak dla mnie bardzo odległy. |
_________________ Bmw e36 M3-cała na części (mpakiet, szpera, motosporty) ///3
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28082
www.alsort.pl |
|
|
|
|
Grafix
///M3 FAN
BMW: e36
Imię: Karol
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 10 Sie 2014 Posty: 232 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28-01-15, 22:45
|
|
|
karol.e36 napisał/a: | FAJNIE ŻE to opisałeś, dałeś foty i wypisałeś ceny. Temat turbo zawsze mnie interesował jest on jednak dla mnie bardzo odległy. |
Zawsze mnie ciągnęło i ciągnąć będzie do turbo, no ale są ważniejsze rzeczy przy aucie w tym momencie, ale nie odrzucam myśli o tym podobnie jak Ty. Mam nadzieję, że uda mi się to kiedyś porządnie zrealizować, jak na razie zajrzałem do książki.
PS. Jeśli ktoś coś więcej wie, ma jakieś fajne artykuły niech daje, zbierzmy wszystko co możliwe na temat turbo e36. |
_________________
|
|
|
|
|
krzysiu134
326KM 475Nm
BMW: E36 318i
Imię: Krzysiu
Silnik: m52b25 T
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 10 razy Dołączył: 18 Lut 2012 Posty: 131 Skąd: z Południa
|
Wysłany: 29-01-15, 08:57
|
|
|
timi91 napisał/a: | krzysiu134, Ostatnio ktoś mi rzucił temat turbo na podstawie Turbiny z Kia Carnival 2.5 TDI. Da to jakieś doładowanie w M52B28 |
Nie znam tej turbiny ale jak chcesz zamontować z dizla do benzyny to powinna być z dwa razy większej pojemności (czyli około 4 L ). Na zdjęciu masz porównanie GT20 (prawa od mercedesa 2,9 D) do k27 (lewa) którą mam teraz zamontowaną.
Do poprawnego dobrania turbiny należy policzyć zapotrzebowanie silnika na powietrze i nanieść na mapę turbiny , oraz dobrać stronę gorącą. Poniżej masz przykład do GT20 gdzie zapotrzebowanie wychodzi poza skalę .
Ali3nz napisał/a: | Jak dojedziesz w końcu na tą hamownie Napisz jakie wyniki Chyba wszyscy są tego ciekawi |
Pochwalę się
PS.Najwięcej informacji można zebrać czytając projekty , najczęściej jest w nich wszystko opisane od rodzaju turbin do wykresów.
LINK - http://server.pure-pf.com/phpBB/viewforum.php?f=2 |
_________________ PROJEKT BMW - TURBO : http://www.turbobmw.pl/vi....php?f=3&t=1793
|
|
|
|
|
Morfeusz
BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy Wiek: 32 Dołączył: 12 Paź 2010 Posty: 589 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 12-03-15, 19:51
|
|
|
A takie pytanko nie lepiej zrobić swapa na jakieś m3 z e36 albo e46 s54
niż bawić się w turbo ? |
_________________ Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność
Oceń moja ślicznotkę
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555 |
|
|
|
|
Drapek_skate
BMW: trójka '88 turbo
Imię: Michał
Silnik: M20B25T
Pomógł: 3 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Cze 2009 Posty: 414 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: 19-04-15, 10:32
|
|
|
miesiąc zleciał, ale postaram się odpowiedzieć na pytanie
Morfeusz napisał/a: | A takie pytanko nie lepiej zrobić swapa na jakieś m3 z e36 albo e46 s54
niż bawić się w turbo ? |
Za cenę swap'a M3 można dmuchnąć M50 tak że M3 nawet nie będzie miało co myśleć aby stawać z nim na kresce
Jeśli ma być kultowo - to owszem - silnik M3 to niejako legenda więc fajnie go mieć pod maską
Jeśli ma być moc - to turbo-burbo
...no chyba że jest za dużo kasy to wtedy turbić silnik z eM'ki |
|
|
|
|
Szczurek
BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 102 razy Wiek: 37 Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2329 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 19-04-15, 11:28
|
|
|
Wrzucić V8 + turbo i będzie bajecznie |
|
|
|
|
C0rvette
BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 29 razy Dołączył: 08 Sie 2013 Posty: 2224 Skąd: Lublin/Nałęczów
|
Wysłany: 19-04-15, 13:02
|
|
|
tylko gdzie do e36 zmiescisz v8 z turbo xd |
|
|
|
|
Karolo
BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lis 2011 Posty: 153 Skąd: Centrum
|
Wysłany: 19-04-15, 16:18
|
|
|
Nie zmieścisz, ale prawda jest taka, że jak M50 ma być przygotowane porządnie pod doładowanie i ma generować 400+ hp. to bez 2 dych nie ma o czym zaczynać rozmowy. Niestety nie są to tanie rzeczy, choć fakt faktem, że będą to najlepiej spożytkowane pieniądze. Taki set zjada S54 i S62 bez najmniejszego problemu. |
_________________ FB FTWL Motorsport |
|
|
|
|
|