Czujnik kąta skrętu kierownicy E46 Pomocy |
Autor |
Wiadomość |
mtfighter
BMW: e46
Imię: Damian
Silnik: 320d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-01-15, 18:13 Czujnik kąta skrętu kierownicy E46 Pomocy
|
|
|
Witam. Byłem dziś profilaktycznie podłączyć moją bunie pod kompa wyszło parę błedów większość po usunięciu już się nie pojawiła z tym że jeden błąd mnie zaciekawił mianowicie
C1E1F Czujnik kąta skrętu kierownicy-brak inicjalizacji moje pytanie brzmi za co ten czujnik odpowiada i co to wgl jest od jakiegoś czasu mam taki problem z bunią że ściąga ją w lewo i od czasu do czasu bije kierownicą przy hamowaniu z tym że wykluczam tarcze bo tarcze biły by cały czas pozatym to nie bicie jak przy krzywych tarczach tylko raczej latanie kierownicy na boki prawo lewo jak w żuku z luzem na maglu Dlatego pomyślałem sobie że może ma to coś wspólnego z tym czujnikiem dodam że koła też podmieniałem zbieżność i geometria też robiona cały zawias jest w stanie bdb. pomocy! |
|
|
|
|
kazikm3
///M POWER
BMW: e38 735iA V8 98r. e46 320ci 01r. e36 316i 98r
Silnik: V8R6R4
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 80 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 3997 Skąd: dolnośląskie/UK
|
Wysłany: 30-01-15, 18:22
|
|
|
spróbuj zrobić kalibrację, gdzieś czytałem, ze trzeba skasować błąd i pokręcić kiera w prawo lewo do oporu kilka razy |
_________________ /// BORN ON THE RACETRACK TO LIVE ON THE STREET ///
Życie Jest Zbyt Krótkie Żeby Jeźdźić Dizlem
Gość See my 7er
Gość See Wife's CONVETIBLE
Gość See my 3series
Gość See Wife's 3er
|
|
|
|
|
mtfighter
BMW: e46
Imię: Damian
Silnik: 320d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-01-15, 18:38
|
|
|
No ok z tym że ten błąd udało sie usunąć i juz sie wiecej nie pojawił z tym że po jedzie juz nie probowałem sprawdzać tylko kasowanie odpalenie auta i jeszcze raz sprawdzanie i nie wyszedl wiec nie wiem. Ale czy to możliwe żeby jakiś czujnik miał wpływ na prowadzenie auta? |
|
|
|
|
marko0424
BMW: E46 330CI
Imię: Marek
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 14 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 548 Skąd: Strumień
|
Wysłany: 30-01-15, 18:43
|
|
|
Przyczyną sciągania i drgań to raczej luz na maglu |
_________________ Człowiek Nie Potrzebuje Gwiazdy, Błyskawicy A Nawet Czterech Pierscieni, Potrzebuje Dwóch Nerek
Moje Coupe http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=45626
|
|
|
|
|
kaczoro
BMW: E39
Imię: Bartek
Silnik: M54B25
Pomógł: 41 razy Wiek: 106 Dołączył: 26 Lis 2009 Posty: 970 Skąd: Niepołomice
|
Wysłany: 30-01-15, 18:43
|
|
|
To jest czujnik współpracujący z DSC (steering angle sensor czy jakoś tak). Na pewno nie ma on wpływu na bicie kierownicy czy ściąganie auta |
|
|
|
|
mtfighter
BMW: e46
Imię: Damian
Silnik: 320d
Nadwozie: Touring
Dołączył: 09 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-01-15, 18:58
|
|
|
Luz na maglu? Jest możliwe że mechanik nie zauważył luzu na maglownicy? w sumie też o tym myślałem |
|
|
|
|
|