[E36] Obroty |
Autor |
Wiadomość |
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 09-02-15, 17:35 [E36] Obroty
|
|
|
Siema. Ile powinien wskazywać obrotomierz na luzie ( bez biegu) po odpaleniu auta ? |
|
|
|
|
butelky
BMW: e36
Nadwozie: Compact
Pomógł: 22 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Cze 2011 Posty: 874 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 09-02-15, 17:46
|
|
|
Jeśli chodzi Ci o auto, które masz wpisane w swoim profilu, to na "ssaniu" ok 1100, po rozgrzaniu ok. 900. |
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 09-02-15, 18:43
|
|
|
No i niestety tak nie jest, wartości są niższe. Dorzucę foto, auto było u mechanika i powiedział mi ze obrotomierz oszukuje hmm.. jak to sprawdził, ja nie wiem? Kazałem mu zobaczyć kable, świece i filtry. Filtry wymienione, kable wysokiego napięcia dla pewności wymienię i świece nie są jeszcze złe ale też wymienię. Czy coś jeszcze mogło by to powodować?
Edit:
troszke brakuje do tego tysiąca |
|
|
|
|
Czesiu
BMW: E46 320d, F31 318d, F44 218i
Silnik: ON & P
Nadwozie: Touring
Pomógł: 254 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 2671 Skąd: POLAND
|
Wysłany: 16-03-15, 23:41
|
|
|
Kolego załóż zegary z m43b18 i zapewne będzie wszystko jak Bóg przykazał. Bo obecnie z tego co widzę masz z 6 garów z przedlifta lub z is'a i mają prawo oszukiwać. |
_________________
|
|
|
|
|
przemas9008
BMW: E39 523
Imię: PRZEMEK
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Wiek: 33 Dołączył: 04 Sty 2015 Posty: 61 Skąd: RYPIN
|
Wysłany: 17-03-15, 13:49
|
|
|
akurat mam takie zegary z chromowanymi oblamówkami wiec jakby co pisz:) |
|
|
|
|
Brand
BMW: E36
Silnik: 318i M43
Nadwozie: Sedan
Wiek: 31 Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 75 Skąd: Turek
|
Wysłany: 17-03-15, 17:51
|
|
|
A ma ktoś foto jak krok po kroku dostać sie do krokowca w m43 ( dla laika takiego jak ja)? Szukałem ale bez oczekiwanego rezultatu. Czesiu to pomimo tego i tak czuć ze jest za nisko z obrotami. Drży na wolnych obrotach. |
|
|
|
|
Czesiu
BMW: E46 320d, F31 318d, F44 218i
Silnik: ON & P
Nadwozie: Touring
Pomógł: 254 razy Wiek: 37 Dołączył: 06 Lut 2010 Posty: 2671 Skąd: POLAND
|
Wysłany: 14-04-15, 00:34
|
|
|
Brand napisał/a: | A ma ktoś foto jak krok po kroku dostać sie do krokowca w m43 ( dla laika takiego jak ja)? Szukałem ale bez oczekiwanego rezultatu. |
Zależy który rok auta. W m43 krokowy był albo pod kolektorem schowany albo przykręcany do przepustnicy obok czujnika TPS. Jeśli masz 2 kostki przy przepustnicy to ta po prawej jest od krokowego, jeśli tylko jedną to krokowy jest pod górną częścią kolektora ssącego. |
_________________
|
|
|
|
|
STax
BMW: E36
Imię: Szczepan
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 65 Skąd: Opole
|
Wysłany: 14-04-15, 12:54
|
|
|
W sumie podepnę się pod temat, bo u mnie w M52B25 wolne obroty są na poziomie ok 550-600rpm według obrotomierza i dość mocno trzęsie silnikiem (aż na budę się przenosi). Na zimnym oczywiście trochę wyższe obroty.
Z komputera wiem, że jest błąd podgrzewania jednej z sond lambda, czy to może być tego przyczyna? |
_________________ http://staxomoto.blogspot.com
http://stax.motoblogi.pl/ |
|
|
|
|
reds28
BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 222 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 15-04-15, 19:04
|
|
|
sprawdz odme tzn odkręcając wlew oleju powoli, zobaczysz co się będzie działo,jak miałem w m52b28 uszkodzona grzałkę sondy nie było problemu z obrotami... |
_________________ Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
|
|
|
|
|
STax
BMW: E36
Imię: Szczepan
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 65 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
STax
BMW: E36
Imię: Szczepan
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 65 Skąd: Opole
|
|
|
|
|
sienek1989
BMW: E46
Imię: damian
Silnik: Benzynowy
Nadwozie: Touring
Pomógł: 42 razy Wiek: 34 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 1887 Skąd: kotlina Kłodzka
|
Wysłany: 21-04-15, 21:36
|
|
|
Ja ostatnio zobaczyłem że też mam takie obr jak na zdj wyżej silnik m52b28 gdzie szukać przyczyny . Albo inaczej jak zrobic żeby obr były jak być powinny . Zegary mam 2 szt od r6 na obu pokazuje tskie same . Na biegu jalowym czasami silnik chodź nie do końca równo. |
_________________ "Mamo Dlaczego Ci Ludzie Klecza ? Bo To Synku M3 jedzie"
nie dziękuj kliknij ,,pomógł"
|
|
|
|
|
reds28
BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 222 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 22-04-15, 08:05
|
|
|
proponuje szukać nieszczelności dolotu, ewentualnie popryskać np wd 40 pod kolektor jak obroty się podniosą to gdzieś lewe powietrze się dostaje... chyba ze są jakieś objawy typu wysokie spalanie itd..u mnie przy padniętej odmie były właśnie takie obroty kulawe... |
_________________ Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
|
|
|
|
|
STax
BMW: E36
Imię: Szczepan
Silnik: M52B25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 27 Mar 2015 Posty: 65 Skąd: Opole
|
Wysłany: 22-04-15, 09:56
|
|
|
reds28 napisał/a: | proponuje szukać nieszczelności dolotu, ewentualnie popryskać np wd 40 pod kolektor jak obroty się podniosą to gdzieś lewe powietrze się dostaje... chyba ze są jakieś objawy typu wysokie spalanie itd..u mnie przy padniętej odmie były właśnie takie obroty kulawe... |
Jakby lewe powietrze brało, to raczej obroty by były wyższe a nie niskie. Raczej coś zatkane by musiało być, ale wtedy chyba w czasie jazdy by to też było odczuwalne. Dziwna sprawa. |
_________________ http://staxomoto.blogspot.com
http://stax.motoblogi.pl/ |
|
|
|
|
reds28
BMW: e36 qp LSD :)
Imię: Radek
Silnik: m50b25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 222 Skąd: Świętochłowice
|
Wysłany: 22-04-15, 22:35
|
|
|
nieprawa, lewe powietrze przeważnie objawia się właśnie niższymi obrotami,nierówna praca silnika...popryskaj i zobacz czy cokolwiek się zmieni.. może być waż od odmy jak i np krokowego nieszczelny... i takie objawy...podczas jazdy obroty są wyższe wiec tego tak nie czuć... |
_________________ Nie wazne gdzie...wazne ze bokiem!
|
|
|
|
|
|